|
צחוקיה לכולם (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
חחחחחחחחח לא נעים בשיט!!
איזה באסה...
אהבתי את הקטע של לא להשתמש בזה בצורה מילולית מדי |
|
|
| Rising |
טוב יאללה משהו ממני...
חייל ודוס עוצרים טרמפים באיזה כביש וזה..
פתאום באה מכונית עוצרת לחייל,
הדוס בא לנהג במכונית עושה לו: " מה? למה לקחת את החייל ולא אותי?"
הנהג: " וואלה החייל משרת את המדינה"
הדוס: " נו ואני משרת את אלוהים!!"
הנהג: " אז שאלוהים ייקח אותך"
-----------
איש אחד הלך בלובי של מלון ופתאום נפל על בחורה.
תוך כדי הנפילה נגע אגודלו בשד הימני של האישה.
אמר האיש: "אם לבך רך כמו שדייך, בטוח תסלחי לי".
ענתה האישה: "אם הזין שלך קשה כמו האגודל.. אני בחדר
622.
;) |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחח הזה עם החייל היה טוב!!!!
השני טיפה פחות :) |
|
|
| Flotser |
רייסינג
לא מצחיק :clown: ...
אותי לפחות
MasterP
אהבתי את הראשון |
|
|
| Rising |
טוב אחת ישנה אבל בכל זאת...
תאילנדי נכנס לאוטובוס..
הנהג בא לו: "כסף בבקשה..."
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
הנהג:"תאילנדי כן משלם!"
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
הנהג:"תאילנדי כן משלם!"
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
הנהג:"תאילנדי כן משלם!"
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
קיצר ההם שעה מתווכחים לא עוזר..
הנהג קורא לשוטר..
השוטר שואל מה הבעיה בדיוק?
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
השוטר:" תאילנדי כן משלם!"
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
השוטר:" תאילנדי כן משלם!"
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
השוטר:" תאילנדי כן משלם!"
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
היום מתבזבז לו וזה..הולכים לבית משפט..
השופט שואל אותם נו מה הבעיה שלכם?
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
השופט: "נו ולמה התאינלדי לא משלם?"
התאילנדי:" כי לתאילנדי יש כרטיסיה"
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| ישנה ולא משהו .... :\ |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Rising
טוב יאללה משהו ממני...
חייל ודוס עוצרים טרמפים באיזה כביש וזה..
פתאום באה מכונית עוצרת לחייל,
הדוס בא לנהג במכונית עושה לו: " מה? למה לקחת את החייל ולא אותי?"
הנהג: " וואלה החייל משרת את המדינה"
הדוס: " נו ואני משרת את אלוהים!!"
הנהג: " אז שאלוהים ייקח אותך"
-----------
איש אחד הלך בלובי של מלון ופתאום נפל על בחורה.
תוך כדי הנפילה נגע אגודלו בשד הימני של האישה.
אמר האיש: "אם לבך רך כמו שדייך, בטוח תסלחי לי".
ענתה האישה: "אם הזין שלך קשה כמו האגודל.. אני בחדר
622.
;) |
חחח הראשונה מצחיקהה
השני חמודה |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Rising
טוב יאללה משהו ממני...
חייל ודוס עוצרים טרמפים באיזה כביש וזה..
פתאום באה מכונית עוצרת לחייל,
הדוס בא לנהג במכונית עושה לו: " מה? למה לקחת את החייל ולא אותי?"
הנהג: " וואלה החייל משרת את המדינה"
הדוס: " נו ואני משרת את אלוהים!!"
הנהג: " אז שאלוהים ייקח אותך"
-----------
איש אחד הלך בלובי של מלון ופתאום נפל על בחורה.
תוך כדי הנפילה נגע אגודלו בשד הימני של האישה.
אמר האיש: "אם לבך רך כמו שדייך, בטוח תסלחי לי".
ענתה האישה: "אם הזין שלך קשה כמו האגודל.. אני בחדר
622.
;) |
אהבתי את הראשון
השני גם טוף
הזה עם התיאלנדי פחות
keep it up |
|
|
| NaOren |
חחחחחח
איזה בדיחות מצחיקות...
אהבתי
:-)))) |
|
|
| Scorchio |
ולהלן כמה בדיחות:
איך קוראים למשבר של ערבי בן 9?
משבר אמצע החיים
----------------------------------------------------------------------
כמה חוקרי שב"כ צריך כדי להחליף נורה?
"אנחנו שואלים את השאלות כאן!!!"
----------------------------------------------------------------------
אחת הולכת לסופר מרקט, לוקחת כרוב אחד, שוקו אחד, לחם אחד, חלב אחד, עגבניה אחת, מלפפון אחד, מעדן אחד, במבה אחת, גבינה אחת, מיץ אחד, והולכת לקופה.
הקופאי מסתכל על המוצרים ושואל אותה: את רווקה נכון?
היא אומרת: כן איך ידעת ?
הוא עונה: כי את מכוערת אחושילינג.
----------------------------------------------------------------------
דוד לוי בא לבית חולים כדי לצבור פרסום
הוא נכנס למחלקה של חולי איידס
ושואלים אותו מה הוא עושה שם
אז הוא אומר
"מה אני דואג למטופלים"
אז כולם עושים לו
"מה אתה מזיין את השכל אתה רק רוצה להתפס במצלמות בשביל החדשות"
התעצבן דוד לקח מזרק ושאל
"זה עם איידס?"
האחות אמרה לו
"כן"
בום דפק את המזרק ברגל
האחות אומרת לו
"מה אתה משוגע עכשיו יהיה לך איידס!!!"
דוד לוי עונה לה
"זה בסדר.... אני עם קונדום." |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
----------------------------------------------------------------------
אחת הולכת לסופר מרקט, לוקחת כרוב אחד, שוקו אחד, לחם אחד, חלב אחד, עגבניה אחת, מלפפון אחד, מעדן אחד, במבה אחת, גבינה אחת, מיץ אחח, והולכת לקופה.
הקופאי מסתכל על המוצרים ושואל אותה: את רווקה נכון?
היא אומרת: כן איך ידעת ?
הוא עונה: כי את מכוערת אחושילינג.
----------------------------------------------------------------------
|
חזק בטירוף!!!!!!!!!!! :stongue: :haha: :happy2: :crazy: :tongue2 :tongue3 :eyespop:
גם הערבי נחמד |
|
|
|
|