|
צחוקיה לכולם (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| SiLvErSkY |
מה משותף לאייכמן ולביאליק?
שניהם סופרים יהודים.
:stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by SimonP
בדיחה על השואה (סליחה מראש:)):
מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף!:D :D :D :D |
אני רואה שלאנשים אין בכלל חוש הומור זה גרועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
זה ניסיון עלוב להלביש את הפרסומת על היהודים....
קודם כל זה 9 מיליון זה לא כסף...
דבר שני זה חרא של בדיחה שחורה
מי שצוחק מזה לדעתי אידיוט:rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
מעניין אם אתם מכירים:
שני הומואים מזדיינים,פתאום אחד מספיק והומו השני שואל אותו למה?
אז ההומו אומר:"עזוב אני מרגיש חרא" :stongue: |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מעניין אם אתם מכירים:
שני הומואים מזדיינים,פתאום אחד מספיק והומו השני שואל אותו למה?
אז ההומו אומר:"עזוב אני מרגיש חרא" :stongue: |
:stongue: :stongue:
לקח לי זמן לקלוט שזה מפסיק ולא מספיק
:toothless
ועוד שניה לקלוט את הבדיחה
:stongue: :stongue: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני רואה שלאנשים אין בכלל חוש הומור זה גרועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
זה ניסיון עלוב להלביש את הפרסומת על היהודים....
קודם כל זה 9 מיליון זה לא כסף...
דבר שני זה חרא של בדיחה שחורה
מי שצוחק מזה לדעתי אידיוט:rolleyes: |
אז אני אידיוט וגאה בזה
הבדיחה הזאת דווקא הצחיקה אותי :) |
|
|
| Hell_Copter |
כמו שאמרתי אני לא אוהב בדיחות שחורות על השואה... בעיקר שמספרים אותן ביום השואה
זה ממש לא מכובד... אני התחברתי לקטע של זה הרבה יותר השנה בגלל כל מה שראיתי ואני חושב שזה פשוט מגעיל... אבל אני לא יכול לשנות אתכם ואין מה לעשות |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כמו שאמרתי אני לא אוהב בדיחות שחורות על השואה... בעיקר שמספרים אותן ביום השואה
זה ממש לא מכובד... אני התחברתי לקטע של זה הרבה יותר השנה בגלל כל מה שראיתי ואני חושב שזה פשוט מגעיל... אבל אני לא יכול לשנות אתכם ואין מה לעשות |
אמת.
וכן המורה שלנו אמרה באמת שאחרי שאתה נוסע אז לחלק מאנשים זה עושה משהו והם חוזרים אחרים...:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אמת.
וכן המורה שלנו אמרה באמת שאחרי שאתה נוסע אז לחלק מאנשים זה עושה משהו והם חוזרים אחרים...:rolleyes: |
זה נכון ביותר אחי
היום בטקס אני פשוט חטפתי מלא פעמים צמרמורת כי נזכרתי בכל מיני קטעים קשים שהיו שם
גם הטקס היה עם ילדים מהשכבה שלי שהם קראו קטעים מהטקסים שעשינו שם ודיברו על החוויות משם... זה היה מרגש
אתה חייב ללכת לזה אחי
גם שמעתי שיש כאלה שזה לא עושה להם כלום בהתחלה ופתאום אחרי כמה חודשים הם מתחברים לזה ממש ומרגישים אחרת... אצל כל אחד זה שונה |
|
|
| DjChook |
ואלה היו לי צמרמורות, אבל ממש רק מחלק אחד בטקס אתמול
וזה היה שידידה שלי מהשכבה שרה את
"אמא או אמא חבקיני חזק.."
ועוד קטע שחבר טוב שלי דיבר קטע על ילד שמחפש את אבא שלו
ולילד הזה אין אבא....
אז זה היה חזק והוא כזה התרגש.... |
|
|
| yahel222 |
די ספרו בדיחות אל תדברו על שטויות
אחד נשוי לפולניה נכנס הביתה עם קופסה של מתנה ורובה M-16
שואלת אותו אשתו מה זה מה קנית פה??
הוא עונה לה - קניתי לאמא שלך מתנה זוג עגילי זהב
אשתו - וואו יפה אבל בשביל מה הרובה???
אז הוא ענה - זה כדי לעשות לה חורים באזניים
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by yahel222
די ספרו בדיחות אל תדברו על שטויות
אחד נשוי לפולניה נכנס הביתה עם קופסה של מתנה ורובה M-16
שואלת אותו אשתו מה זה מה קנית פה??
הוא עונה לה - קניתי לאמא שלך מתנה זוג עגילי זהב
אשתו - וואו יפה אבל בשביל מה הרובה???
אז הוא ענה - זה כדי לעשות לה חורים באזניים
:stongue: :stongue: :stongue: |
חחחחחחחחחח נחמד אהבתי |
|
|
|
|