|
צחוקיה לכולם (pg. 114)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
מה רעיון ענק יא מחוקים?! כל הפה שלו יהיה מלא בחרא של כבש
איכס סעמק
אני אוכל פה ואתם מראים לי את החרא הזה |
|
|
| ADiSH |
לא נראה לי שזה אמיתי
תראה את הסרטים האחרים באתר..:rolleyes: |
|
|
| TTman |
נכון יש את הפרסומת בטלויזיה ל "ביטוח ישיר" עם הכיטוב הזה
אז הנה הבדיחה על זה
:D
אני עובד בהייטק. הכיטוב הייטק. יש תנאים, אוטו, סטייל.
אם כבר הייטק, אז הכיטוב קומברס. יש 7 בניינים, 100 עובדים, 3000 מנהלים.
כל חצי שנה יש לנו ראורגניזציה. הכיטוב ראורגניזציה. ככה אף פעם לא משעמם..
מחליפים תפקידים, מחליפים מקומות ועוד עושים יום גיבוש. כיף.
בשביל להרגיש שבכ"ז השתנה משהו עושים פיטורים. הכיטוב פיטורים. ככה יש הזדמנות לנסוע בלימוזינה.
בהייטק הולכים על הכיטוב, ואם כבר להיות מפוטר, אז הכיטוב בסטייל.
אחרי הפיטורים הולכים ללשכת התעסוקה. הכיטוב בלשכה. שמה מכירים חברים חדשים.
הגעתי ללשכה, הפקיד שואל: "איפה עבדת?"
בקומברס, עניתי.
אומר לי: זה מהנעלים?
אמרתי: לא, זה מההייטק.
אומר לי: הייטק? הכי טוב הייטק!!
שואל אותי: מה עשית שם? ג'אווה ג'אווה, פרוקסי פרוקסי?
אמרתי: לא, אני מהבדיקות..
אומר לי: בדיקות? הכיטוב בדיקות!
מצא לי עבודה גם בהייטק גם בבדיקות!
-עכשיו אני בודק תאי מטען בכניסה לאינטל ...
:happy2: :haha: :haha: :haha: :happy2: :stongue: :D |
|
|
| NyKoN |
חחחחח
הבאת אותה עם ההכיטוב
:D |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by TTman
נכון יש את הפרסומת בטלויזיה ל "ביטוח ישיר" עם הכיטוב הזה
אז הנה הבדיחה על זה
:D
אני עובד בהייטק. הכיטוב הייטק. יש תנאים, אוטו, סטייל.
אם כבר הייטק, אז הכיטוב קומברס. יש 7 בניינים, 100 עובדים, 3000 מנהלים.
כל חצי שנה יש לנו ראורגניזציה. הכיטוב ראורגניזציה. ככה אף פעם לא משעמם..
מחליפים תפקידים, מחליפים מקומות ועוד עושים יום גיבוש. כיף.
בשביל להרגיש שבכ"ז השתנה משהו עושים פיטורים. הכיטוב פיטורים. ככה יש הזדמנות לנסוע בלימוזינה.
בהייטק הולכים על הכיטוב, ואם כבר להיות מפוטר, אז הכיטוב בסטייל.
אחרי הפיטורים הולכים ללשכת התעסוקה. הכיטוב בלשכה. שמה מכירים חברים חדשים.
הגעתי ללשכה, הפקיד שואל: "איפה עבדת?"
בקומברס, עניתי.
אומר לי: זה מהנעלים?
אמרתי: לא, זה מההייטק.
אומר לי: הייטק? הכי טוב הייטק!!
שואל אותי: מה עשית שם? ג'אווה ג'אווה, פרוקסי פרוקסי?
אמרתי: לא, אני מהבדיקות..
אומר לי: בדיקות? הכיטוב בדיקות!
מצא לי עבודה גם בהייטק גם בבדיקות!
-עכשיו אני בודק תאי מטען בכניסה לאינטל ...
:happy2: :haha: :haha: :haha: :happy2: :stongue: :D |
חחח אהבתי אהבתי |
|
|
| NyKoN |
חחחח אחד הגדולים
:D |
|
|
| warpedd_ |
משהו זוכר את הבדיחה על החציל הרוסי??
אקיצר היום התקשרו אלי מאקזיט שהבדיחה הזאת זכתה
(לפני איזה חודש בקשו לשלוח בדיחות)
וקבלתי פרס
יוווו איזה כבוד
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by warpedd_
משהו זוכר את הבדיחה על החציל הרוסי??
אקיצר היום התקשרו אלי מאקזיט שהבדיחה הזאת זכתה
(לפני איזה חודש בקשו לשלוח בדיחות)
וקבלתי פרס
יוווו איזה כבוד
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
ספר ספר שוב
:p |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by warpedd_
משהו זוכר את הבדיחה על החציל הרוסי??
אקיצר היום התקשרו אלי מאקזיט שהבדיחה הזאת זכתה
(לפני איזה חודש בקשו לשלוח בדיחות)
וקבלתי פרס
יוווו איזה כבוד
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
חחח זין ! .. חולה על הבדיחה הזאת
יש גם משו דומה
ציפור יושבת על עץ.. פתאום רואה עלה גודל
שואלת אותו מי אתה ?
אז הוא אומר אני עלה חדש
( מבטא רוסי ) |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחחחחחח
אבל זה עלה צומח. לא עלה גודל |
|
|
|
|