return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם (pg. 114)
View this Thread in Original format
NyKoN
מה רעיון ענק יא מחוקים?! כל הפה שלו יהיה מלא בחרא של כבש
איכס סעמק
אני אוכל פה ואתם מראים לי את החרא הזה
ADiSH
לא נראה לי שזה אמיתי
תראה את הסרטים האחרים באתר..:rolleyes:
TTman
נכון יש את הפרסומת בטלויזיה ל "ביטוח ישיר" עם הכיטוב הזה

אז הנה הבדיחה על זה
:D



אני עובד בהייטק. הכיטוב הייטק. יש תנאים, אוטו, סטייל.
אם כבר הייטק, אז הכיטוב קומברס. יש 7 בניינים, 100 עובדים, 3000 מנהלים.
כל חצי שנה יש לנו ראורגניזציה. הכיטוב ראורגניזציה. ככה אף פעם לא משעמם..
מחליפים תפקידים, מחליפים מקומות ועוד עושים יום גיבוש. כיף.
בשביל להרגיש שבכ"ז השתנה משהו עושים פיטורים. הכיטוב פיטורים. ככה יש הזדמנות לנסוע בלימוזינה.
בהייטק הולכים על הכיטוב, ואם כבר להיות מפוטר, אז הכיטוב בסטייל.
אחרי הפיטורים הולכים ללשכת התעסוקה. הכיטוב בלשכה. שמה מכירים חברים חדשים.
הגעתי ללשכה, הפקיד שואל: "איפה עבדת?"
בקומברס, עניתי.
אומר לי: זה מהנעלים?
אמרתי: לא, זה מההייטק.
אומר לי: הייטק? הכי טוב הייטק!!
שואל אותי: מה עשית שם? ג'אווה ג'אווה, פרוקסי פרוקסי?
אמרתי: לא, אני מהבדיקות..
אומר לי: בדיקות? הכיטוב בדיקות!
מצא לי עבודה גם בהייטק גם בבדיקות!
-עכשיו אני בודק תאי מטען בכניסה לאינטל ...


:happy2: :haha: :haha: :haha: :happy2: :stongue: :D
Biondo
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...item=2449695840

מה שהורג אותי זה שכבר שלושה אנשים הציעו מכיר
NyKoN
חחחחח
הבאת אותה עם ההכיטוב
:D
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by TTman
נכון יש את הפרסומת בטלויזיה ל "ביטוח ישיר" עם הכיטוב הזה

אז הנה הבדיחה על זה
:D



אני עובד בהייטק. הכיטוב הייטק. יש תנאים, אוטו, סטייל.
אם כבר הייטק, אז הכיטוב קומברס. יש 7 בניינים, 100 עובדים, 3000 מנהלים.
כל חצי שנה יש לנו ראורגניזציה. הכיטוב ראורגניזציה. ככה אף פעם לא משעמם..
מחליפים תפקידים, מחליפים מקומות ועוד עושים יום גיבוש. כיף.
בשביל להרגיש שבכ"ז השתנה משהו עושים פיטורים. הכיטוב פיטורים. ככה יש הזדמנות לנסוע בלימוזינה.
בהייטק הולכים על הכיטוב, ואם כבר להיות מפוטר, אז הכיטוב בסטייל.
אחרי הפיטורים הולכים ללשכת התעסוקה. הכיטוב בלשכה. שמה מכירים חברים חדשים.
הגעתי ללשכה, הפקיד שואל: "איפה עבדת?"
בקומברס, עניתי.
אומר לי: זה מהנעלים?
אמרתי: לא, זה מההייטק.
אומר לי: הייטק? הכי טוב הייטק!!
שואל אותי: מה עשית שם? ג'אווה ג'אווה, פרוקסי פרוקסי?
אמרתי: לא, אני מהבדיקות..
אומר לי: בדיקות? הכיטוב בדיקות!
מצא לי עבודה גם בהייטק גם בבדיקות!
-עכשיו אני בודק תאי מטען בכניסה לאינטל ...


:happy2: :haha: :haha: :haha: :happy2: :stongue: :D


חחח אהבתי אהבתי
AnthemFreak
http://andigraph.free.fr/barbie/pagebarbieanime.htm
NyKoN
quote:
Originally posted by AnthemFreak
http://andigraph.free.fr/barbie/pagebarbieanime.htm


חחחח אחד הגדולים
:D
warpedd_
משהו זוכר את הבדיחה על החציל הרוסי??

אקיצר היום התקשרו אלי מאקזיט שהבדיחה הזאת זכתה
(לפני איזה חודש בקשו לשלוח בדיחות)
וקבלתי פרס

יוווו איזה כבוד
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Flotser
quote:
Originally posted by warpedd_
משהו זוכר את הבדיחה על החציל הרוסי??

אקיצר היום התקשרו אלי מאקזיט שהבדיחה הזאת זכתה
(לפני איזה חודש בקשו לשלוח בדיחות)
וקבלתי פרס

יוווו איזה כבוד
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


ספר ספר שוב
:p

coby
quote:
Originally posted by warpedd_
משהו זוכר את הבדיחה על החציל הרוסי??

אקיצר היום התקשרו אלי מאקזיט שהבדיחה הזאת זכתה
(לפני איזה חודש בקשו לשלוח בדיחות)
וקבלתי פרס

יוווו איזה כבוד
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:



חחח זין ! .. חולה על הבדיחה הזאת

יש גם משו דומה

ציפור יושבת על עץ.. פתאום רואה עלה גודל
שואלת אותו מי אתה ?
אז הוא אומר אני עלה חדש

( מבטא רוסי )
DjChook
חחחחחחחחחחחחחחחח

אבל זה עלה צומח. לא עלה גודל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement