| Tarantula |
חחחחחחחח.....
איזה אנשים עצבנים אתם:)
סך הכול תינוקי מתוקי כזה צוחק קצת יותר מידי בקול רב ואתם כבר
מתחילים להשתגע?:D :stongue:
יותר גרוע זה כשתינוק כזה עומד לך מול הפרצוף ובוכה
בלי הפסקה.. ואתה לא יכול סתם ללחוץ על איקס
ולהיפטר ממנו...:nervous: :nervous: :nervous: :crazy: |
|
|