|
צחוקיה לכולם (pg. 96)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
| החתימה של השלדים נמחקה סופית ביחד עם המחשב |
|
|
| Hell_Copter |
דרך אגב חברים...
זהו כובע הסלסה המפוקפק של אריאל
הזה שמורן פתח עליו אז ט'רד וטען שאריאל קצת בוחש בשוקו... :haha: |
|
|
| Ariels |
א זה לא,
הכובעי סלסה באים בצבעים שחור ולבן
וקבורים בתוך הארון עם הקלאווה |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גמרת אותי עכשיו!!!
זה היה אחד הגדולים!!!!!!
ותחזיר את החתימה של השלדים... היא שולטת!!
אנני... אתמול ברכבת חזרה מבאר שבע יצא לי לדבר עם אחת מעומר שישבה לידי
שאלתי אותה אם היא מכירה אותך, אבל היא בת 22... אז היא לא מכירה :)
טוב לדעת שיש עוד אנשים שגרים שם :D |
אני מכירה בני 22 דווקא.. אבל בטח רובם מכירים אותי לפי ה
Hebrew name sheli (cause of school... err)
אבל בטח שיש עוד אנשים מעומר =)
גם אנשים טובים בד"רכ!
:p |
|
|
| Ariels |
? שלי
....'כמו שלי יחימוביץ
חחחחחחחח
!!!!!!!!!!! את אשה רעה |
|
|
| DJ_Yuval |
קבלו משהו יפה
http://www.letstalk.co.il/daliaz.asp
זאת השיחה שהייתה לי
שלום לך. תאר לי בבקשה את הבעיה שלך.
אני מכור לאתר הזה
סוג הבעיה שאתה מתאר קשור לאובדן שליטה וקיימת סכנה שתזיק לעצמך או לאחרים. אני מייעץ לך לפנות לאיש מקצוע המתמחה בהתמכרויות באזור מגוריך
בגלל זה באתי אליך יא טמבל
האם בדקת אפשרויות טיפול בבעיה?
כן, ניסיתי להתאבד זה לא הלך
כיצד תצייר את עתידך באופן חיובי
אותך מת
אם הכל יהיה בסדר, איך יראו אז חייך?
בלי האתר הזה
אילו תכונות מתכונותיך יכולות לעזור לך במימוש חלומותיך לגבי העתיד?
אני לא חולם
אתה לא חולם?
הרגע אמרתי שלא מה אתה מנסה לשגע אותי?
מה ישתנה בחייך אם תדע לענות על כך?
כוס אמא שלך
האם תוכל לספר לי קצת על יחסיך עם אמך?
לא, אבל אני מזיין את אמא שלך כל יום
ספר לי עוד על משפחתך
כולם זיינו את אמא שלך |
|
|
| hazzard |
חחחחחחחחחחחחחחחח בואנה יובל זה היה קטע מצחיק אחי!!!!:haha:
ואם כבר אז גם אני ישתף :
מה זה רוסיה בלונדינית מול המחשב?
קופאית |
|
|
| KrazyDJs |
מכיר תתמונה הראשונה..
חמוד :)
ולאוהבי
weebl & bob
http://www.weebl.jolt.co.uk/archives.php
ארכיון עם מלא קטעים שלהם ב
flash
:)
me like pie :D
אלו פשוט דברים קרועים..
שעות ישבתי מול המחשב ונשפכתי מצחוק
:D |
|
|
| Viber |

בקרוב בבתי המשפט!







התמונה הכי מצחיקה בכול הזמנים!!!!

אגדה של אוסלו

 |
|
|
| deluxe |
גדול אחי!!!!!!!1
גדול אני אומר לך!!!!1 |
|
|
| ADiSH |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
nobody leaves the family.....
:haha: :stongue: |
|
|
|
|