|
צחוקיה לכולם (pg. 177)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
קבלו משחק חמוד לאללה...
לקרוא טוב טוב ת'הוראות:
מבחן אייקיו יפני
צריך להעביר את כולם לצד השני של הנהר.
חוקים: מותר להעביר עד שניים ברפסודה.
אסור להשאיר את הבנות עם האבא בלי נוכחות האמא
אסור להשאיר את הבנים עם האמא בלי נוכחות האבא )תנסו לראות מה קורה אם כן (
אסור להשאיר את הגנב עם בני המשפחה בלי ליווי שוטר
רק המבוגרים יודעים את הדרך
להתחיל תלחצו על העיגול הכחול
להזיז את האנשים - ללחוץ עליהם
להעביר את הרפסודה על העיגולים האדומים
יאללה מוכנים?
בהצלחה!
http://www.gsart.com.br/midia/riverIQGame.swf |
|
|
| ReAz |
| quote: | Originally posted by princess cc
קבלו משחק חמוד לאללה...
לקרוא טוב טוב ת'הוראות:
מבחן אייקיו יפני
צריך להעביר את כולם לצד השני של הנהר.
חוקים: מותר להעביר עד שניים ברפסודה.
אסור להשאיר את הבנות עם האבא בלי נוכחות האמא
אסור להשאיר את הבנים עם האמא בלי נוכחות האבא )תנסו לראות מה קורה אם כן (
אסור להשאיר את הגנב עם בני המשפחה בלי ליווי שוטר
רק המבוגרים יודעים את הדרך
להתחיל תלחצו על העיגול הכחול
להזיז את האנשים - ללחוץ עליהם
להעביר את הרפסודה על העיגולים האדומים
יאללה מוכנים?
בהצלחה!
http://www.gsart.com.br/midia/riverIQGame.swf |
מזה הדבר המסובך הזה
=[
התייאשתי |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by ReAz
מזה הדבר המסובך הזה
=[
התייאשתי |
חחחחחחחחחחחח
פשוט לאללה!
הצלחתי אחרי 2 נסיונות...
טוף אבל אני סיסי... גאון...;)
קיצר אם תרצה אני אסביר לך מה לעשות |
|
|
| taltul |
יחס!!!
פאק תמיד כשאני בא ומביא בדיחות טובות אף אחד לא שם לב אפילו...
וכשאני סם איזו תמונה מרוטן ישר כולם מתנפליפ שזה לא מצחיק...
:rolleyes: :( |
|
|
| ReAz |
תאמין לי אתה מקופח אח שלי...
ד"א רוטן סתם אתר מגעיל ונדוש
יש תאתר אוגריש שזה כבר ממש דוחה שבא לך להקיא על מישהו |
|
|
| princess cc |
Marriage is a relationship in which
one person is always right
and the other is a husband
_______________________________________________________________
כורדי נוסע במכונית חדשה ומשוכללת
לפתע מתנגש בו מרוקאי מאחור ומעקם לו את כל הפגוש האחורי.
הכורדי יוצא מהאוטו ואומר למרוקאי: מה? אתה משוגע? תראה מה עשית! ?
אומר לו המרוקאי: אל תדאג יש לך אוטו מאוד משוכלל, אם תנשוף אויר לתוך האגזוז
זה יתנפח בחזרה ויהיה כמו חדש.
הכורדי מתחיל לנפח, בינתיים המרוקאי ברח.
בא עוד כורדי ורואה את הכורדי נושף.
הכורדי השני שואל למעשיו? והכורדי הראשון מסביר לו.
אומר לו הכורדי השני: טיפש, איך זה יתנפח? כל החלונות פתוחים! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by taltul
יחס!!!
פאק תמיד כשאני בא ומביא בדיחות טובות אף אחד לא שם לב אפילו...
וכשאני סם איזו תמונה מרוטן ישר כולם מתנפליפ שזה לא מצחיק...
:rolleyes: :( |
האמת סטיבי? זה בכוונה...
אם נתייחס אז תמשיך לעדכן פה ת'שטויות ה-
so called מצחיקות / מגעילות
שלך:)
ואוגריש באמת אתר מזעזע... יאקקקקקקקקקקקק |
|
|
| ReAz |
כורדי נוסע במכונית חדשה ומשוכללת
לפתע מתנגש בו מרוקאי מאחור ומעקם לו את כל הפגוש האחורי.
הכורדי יוצא מהאוטו ואומר למרוקאי: מה? אתה משוגע? תראה מה עשית! ?
אומר לו המרוקאי: אל תדאג יש לך אוטו מאוד משוכלל, אם תנשוף אויר לתוך האגזוז
זה יתנפח בחזרה ויהיה כמו חדש.
הכורדי מתחיל לנפח, בינתיים המרוקאי ברח.
בא עוד כורדי ורואה את הכורדי נושף.
הכורדי השני שואל למעשיו? והכורדי הראשון מסביר לו.
אומר לו הכורדי השני: טיפש, איך זה יתנפח? כל החלונות פתוחים! [/QUOTE]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי... אבל מה הקשר כורדים? אם כבר בלונדינית
:D |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
האמת סטיבי? זה בכוונה...
אם נתייחס אז תמשיך לעדכן פה ת'שטויות ה-
so called מצחיקות / מגעילות
שלך:)
ואוגריש באמת אתר מזעזע... יאקקקקקקקקקקקק |
מה קקקשר לתמונות - אני שמתי פה בדיחה בעמוד הקודם..........!!!!!:whip: :cool: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by ReAz
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי... אבל מה הקשר כורדים? אם כבר בלונדינית
:D |
כורדים יענו טיפשים....
כמו הבדיחה:
מה הכי באסה להיות?
חצי כורדי חצי מרוקאי , כי אתה כל הזמן עצבני ולא יודע למה:D |
|
|
| taltul |
 |
|
|
|
|