|
צחוקיה לכולם (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SimonP |
היה הייתה נמלה ערס ממין זכר, ושמו היה ניסים. יום אחד ניסים לבריכה השכונתית, ובתוך המים שחה רק הפיל. ניסים היה עצבני ואמר לפיל "צא מהר מהמים!" אז הפיל עושה לו "למה מה קרה?", "צא אמרתי לך יא'מנייאק!", אז הפיל "מה קרה לך ניסים?" "צא לפני שאני אקרע לך ת'צורה יא שמן!!" "בונה ניסים מה קרה לך היום?" אז ניסים כבר כולו עצבים "צא אמרתי לך אתה לא'מבין!?". אז הפיל "בסדר אני אצע רק תרגע" ויצא מהבריכה. אז ניסים מסתכל עליו ואומר "טוב כנס חזרה חשבתי שגנבת לי ת'בגד ים"
איש אחד רואה כדורגל דרבי מכבי הפועל כולו במתח, פתאום הוא שומע דפיקה בדלת. ההוא קם בעצבים פותח את הדלת מסתכל ימינה שמאלה, לא רואה אף אחד. מסתכל למטה רואה שבלול ששואל אותו "רוצה לקנות אנציקלופדיה?". ההוא מהעצבים בעט בשבלול לקיבינימט. אחרי חודשים הוא יושב בסלון פתאום הוא שומע דפיקה בדלת. קם פותח את הדלת, ימינה שמאלה לא רואה אך אחד, מסתכל למטה רואה את השבלול אז השבלול עושה לו "מה זה היה צריך להיות?"
אדם מראיין מזכירות למשרדו. נכנסת אחת כוסית של החיים הוא שואל אותה "איך קוראים לך?" אז היא עונה "רקפת". "למה רקפת?" "יום אחרי שנולדתי נפלה עלי רקפת מהשמיים"
טוב היא יוצאת נכנסת אחת, עוד יותר יפה ממני. הבוס שואל "איך קוראים לך?" אז היא עונה "כלנית". "למה כלנית?" "כי יום אחרי שנולדתי נפלה עלי כלנית מהשמים".
טוב היא יוצאת נכנסת אחת מכוערת אחושרמוטה. אז הבוס שואל "איך קוראים לך" היא עונה "פסנתר" |
|
|
| Hell_Copter |
השתיים הראשונות לא משהו
השלישית מצויינת אבל היא לא לאנטרנט
צריך לספר את זה עם תנועות ידיים יעני פסנתר עושים כזה עם הידיים כאילו אתה מפגר |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by SimonP
היה הייתה נמלה ערס ממין זכר, ושמו היה ניסים. יום אחד ניסים
איש אחד רואה כדורגל דרבי מכבי הפועל כולו במתח, פתאום הוא שומע דפיקה בדלת. ההוא קם בעצבים פותח את הדלת מסתכל ימינה שמאלה, לא רואה אף אחד. מסתכל למטה רואה שבלול ששואל אותו "רוצה לקנות אנציקלופדיה?". ההוא מהעצבים בעט בשבלול לקיבינימט. אחרי חודשים הוא יושב בסלון פתאום הוא שומע דפיקה בדלת. קם פותח את הדלת, ימינה שמאלה לא רואה אך אחד, מסתכל למטה רואה את השבלול אז השבלול עושה לו "מה זה היה צריך להיות?"
|
אהבתי
צריך לדמיין את השבלול ככה בא בדלת
במיוחד בשעה 2 בלילה זה קורע |
|
|
| Hell_Copter |
רוצים לשמוע את השאלה הכי מטומטמת ששמעתי??
חבר שלי סיפר לי שיש לו ידידה ממש אבל ממש כוסית אבל סתומה רצח
פעם אחת היא שאלה אותו שאלה כזאת מטומטמת
כשאני לוקחת כדור אקמול... איך הוא יודע איפה כואב לי?
נשפכתי שהוא סיפר לי את זה |
|
|
| DjChook |
אחי...
שלא נתחיל לדבר על בנות מטומטמות
אוקיי, ידידה שלי:
"אתה כזה חכם, ממש כמו ביל אנשטיין"
:) :)
היא יושבת עם חברות שלה 15 שעה בתחנת אוטובוס
מגיע האוטובוס סוף סוף
חברות שלה קמות,
והיא עושה:
"מה ? לא לוקחים מונית?"
:) :)
תנו לי לחשוב מה עוד היא עשתה....
לא זוכר :)
איש אחד הלך הלך הלך התעייף התחיל לרוץ
:)
איש אחד הלך הלך הלך נפל לבור הלך הביתה להביא סולם
:)
עזבו, אני אחרי מבחן בתנך מותר לי |
|
|
| Dj Moriano |
אתם מדברים על סתומות.....
שאלתי אותה מה זאת ארץ המגף???
אז היא עונה לי לא יודעת ארץ שיש בה הרבה מגפיים??!!:conf: |
|
|
| SimonP |
| אחי יש לי ילדה בכיתה ששאלה מה בא קודם, כדור הארץ או הדינוזאורים...גבול הטימטום. |
|
|
| Hell_Copter |
הייתה לי ילדה מזה סתומה בכיתה פעם
למדנו על חצי האי סיני
והיא שאלה איפה החצי השני שלו |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by SimonP
אחי יש לי ילדה בכיתה ששאלה מה בא קודם, כדור הארץ או הדינוזאורים...גבול הטימטום. |
יש לי דבר פי עשר יותר מצחיק מכל מה שרשמת ומזה כולם צוחקים מגיל ועד הילד הכי אדיש פה.....
היקצר זוכרים שסיפרתי לכם על הילד שחירבן במכנסיים??!!
לא משנה מה שאני מספר עכשיו זה על אותו אחד....
הסתובבנו ואז חבר שלי אומר לחבר שלי אחר קבל קבל איזה קטעים....
הילד בא לזה שחירבן מתקרב אליו מסתכל עליו ומפחיד אותו עם העיניים כזה..
בא מוציא ת'זין ומתחיל להשתין עליו....
אני לא יודע אם הבנתם אבל הוא השתין עליו באמצע כיכר דה שליט (כיכר דיי (מרכזית בהרצליה פיתוח |
|
|
| MoSH_MaN |
חהחחהחההחהחחההחחהחחהחהחההחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחההחהחהחהחחהחהחהחהחהחהח
שנה שעברה ילדה מפגרת מהכיתה שלי ענתה לתשובה במתמטיקה
מינוס אפס!
והיא עוד הייתה א 1 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חהחחהחההחהחחההחחהחחהחהחההחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחההחהחהחהחחהחהחהחהחהחהח
שנה שעברה ילדה מפגרת מהכיתה שלי ענתה לתשובה במתמטיקה
מינוס אפס!
והיא עוד הייתה א 1 |
זה יכול לקרות לפעמים
אבל תאמינו לי...
אני פשוט נקרעתי מצחוק שחבר שלי סיפר שהיא שאלה אותו על הכדור
דמיינו לכם אחת פצצה באה אליכם ושואלת שאלה כזאת
מה עושים..!? צוחקים לה בפרצוף |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
* bump *
:)
הבדיחות לא משהו אבל סתם כדי להכניס חיים ב ט'רד
למה ערבים לא רוצים להפיל את מגדלי עזריאלי?
כי אז הם יצתרכו לבנות אותם מחדש
פעם היו שני סינים....
היום יש מיליארד
איך בוחרים שם לתינוק סיני.?
זורקים סיר על הריצפה וקוראים לילד לפי הצליל |
|
|
|
|