return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם (pg. 138)
View this Thread in Original format
VelenZ
חחח דוגרי , כל מקום אני רואה צועקים עליו , מסכן הבן אדם , חלאס :d
Shahar
הכל נסגררררר.... שכחנו הכל...
VelenZ
דיי שחר , אל תתחיל עכשיו שוב , כרגע אמרת שהכל נגמר אז למה סתם לבוא בכאילו איום להראות שאתה יכול להוריד אותו וכל זה.
אתה אומר זה נגמר אז זה נגמר , אל תפתח את זה מחדש סתם.
Shahar
quote:
Originally posted by VelenZ
דיי שחר , על תתחיל עכשיו שוב , כרגע אמרת שהכל נגמר אז למה סתם לבוא בכאילו איום להראות שאתה יכול להוריד אותו וכל זה.
אתה אומר זה נגמר אז זה נגמר , אל תפתח את זה מחדש סתם.


צודק..
ד"א בדקת תאתרים שנתתי לך?
Hell_Copter
אם אתם לא תתחילו להרגע יהיה לכם עסק איתי
ואתם לא רוצים להרגיש את נחת זרועי...

בלבלות לפנים יהיה לכם!!#$!@%#$%
VelenZ
quote:
Originally posted by Shahar
צודק..
ד"א בדקת תאתרים שנתתי לך?


כן אחי , תודה רבה :)
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם אתם לא תתחילו להרגע יהיה לכם עסק איתי
ואתם לא רוצים להרגיש את נחת זרועי...

בלבלות לפנים יהיה לכם!!#$!@%#$%


פעם התערבנו שנעשה הורדת ידיים ושכחנו מזה
דבר איתי בהזדמנות :)

ותציץ בטרד על החומוס אולי תוכל לעזור
AnthemFreak
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
פעם התערבנו שנעשה הורדת ידיים ושכחנו מזה
דבר איתי בהזדמנות :)

ותציץ בטרד על החומוס אולי תוכל לעזור


בתור התחלה לא התערבתי איתך אף פעם על הורדת ידיים...
לא איתך ולא עם אף אחד

מכאן נובע שגם לא שכחתי מזה כי בכלל לא התערבתי איתך


ולמה לדבר על זה? כדי שתעשה איתי הורדות ידיים ומה?
אם אני ינצח אתה תגיד טוב ואם אתה תנצח אני יוכל להוסיף לך עוד פעם גבר בתעודת זהות?
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בתור התחלה לא התערבתי איתך אף פעם על הורדת ידיים...
לא איתך ולא עם אף אחד

מכאן נובע שגם לא שכחתי מזה כי בכלל לא התערבתי איתך


ולמה לדבר על זה? כדי שתעשה איתי הורדות ידיים ומה?
אם אני ינצח אתה תגיד טוב ואם אתה תנצח אני יוכל להוסיף לך עוד פעם גבר בתעודת זהות?


לא
פעם שהתווכחנו על המכון התערבת איתי(אולי מישהו אחר) ופתאום נזכרתי

Eitan E
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יוכל להוסיף לך עוד פעם גבר בתעודת זהות?


זה אחושרמוטה ישן אחי:o
Shahar
חחחחחחחח הרגע שמתי לב שהחזרת תחתימה של שבי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement