|
צחוקיה לכולם (pg. 138)
|
View this Thread in Original format
| VelenZ |
| חחח דוגרי , כל מקום אני רואה צועקים עליו , מסכן הבן אדם , חלאס :d |
|
|
| Shahar |
| הכל נסגררררר.... שכחנו הכל... |
|
|
| VelenZ |
דיי שחר , אל תתחיל עכשיו שוב , כרגע אמרת שהכל נגמר אז למה סתם לבוא בכאילו איום להראות שאתה יכול להוריד אותו וכל זה.
אתה אומר זה נגמר אז זה נגמר , אל תפתח את זה מחדש סתם. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by VelenZ
דיי שחר , על תתחיל עכשיו שוב , כרגע אמרת שהכל נגמר אז למה סתם לבוא בכאילו איום להראות שאתה יכול להוריד אותו וכל זה.
אתה אומר זה נגמר אז זה נגמר , אל תפתח את זה מחדש סתם. |
צודק..
ד"א בדקת תאתרים שנתתי לך? |
|
|
| Hell_Copter |
אם אתם לא תתחילו להרגע יהיה לכם עסק איתי
ואתם לא רוצים להרגיש את נחת זרועי...
בלבלות לפנים יהיה לכם!!#$!@%#$% |
|
|
| VelenZ |
| quote: | Originally posted by Shahar
צודק..
ד"א בדקת תאתרים שנתתי לך? |
כן אחי , תודה רבה :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אתם לא תתחילו להרגע יהיה לכם עסק איתי
ואתם לא רוצים להרגיש את נחת זרועי...
בלבלות לפנים יהיה לכם!!#$!@%#$% |
פעם התערבנו שנעשה הורדת ידיים ושכחנו מזה
דבר איתי בהזדמנות :)
ותציץ בטרד על החומוס אולי תוכל לעזור |
|
|
| AnthemFreak |
 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
פעם התערבנו שנעשה הורדת ידיים ושכחנו מזה
דבר איתי בהזדמנות :)
ותציץ בטרד על החומוס אולי תוכל לעזור |
בתור התחלה לא התערבתי איתך אף פעם על הורדת ידיים...
לא איתך ולא עם אף אחד
מכאן נובע שגם לא שכחתי מזה כי בכלל לא התערבתי איתך
ולמה לדבר על זה? כדי שתעשה איתי הורדות ידיים ומה?
אם אני ינצח אתה תגיד טוב ואם אתה תנצח אני יוכל להוסיף לך עוד פעם גבר בתעודת זהות? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בתור התחלה לא התערבתי איתך אף פעם על הורדת ידיים...
לא איתך ולא עם אף אחד
מכאן נובע שגם לא שכחתי מזה כי בכלל לא התערבתי איתך
ולמה לדבר על זה? כדי שתעשה איתי הורדות ידיים ומה?
אם אני ינצח אתה תגיד טוב ואם אתה תנצח אני יוכל להוסיף לך עוד פעם גבר בתעודת זהות? |
לא
פעם שהתווכחנו על המכון התערבת איתי(אולי מישהו אחר) ופתאום נזכרתי |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יוכל להוסיף לך עוד פעם גבר בתעודת זהות? |
זה אחושרמוטה ישן אחי:o |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחח הרגע שמתי לב שהחזרת תחתימה של שבי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|