return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם (pg. 102)
View this Thread in Original format
skelz
Trance-LiFe (0:47 AM) :
אחי הבאתי עכשיו כזה נוד חזק!!!!!!!!!
יצא לי בטעות

אני מקווה שלא הערת אף אחד
Duduz (0:48 AM) :
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Trance-LiFe (0:48 AM) :
יווווווווווווווו איזה ריח פייייייייייייי

דייייייי
הוא לא נורמליייייי
Biondo
http://www.ebaumsworld.com/honda-ad.html

יותר מגניב מאשר מצחיק

בכל אופן מקורות טוענים שזה אמיתי
המחיר של המופע הזה הוא מליון דולר
לקח להם 5 חודשים לעצב
ויותר מ600 נסיונות להגיע לשלמות אותה אתם רואים בפרסומת

תאמינו לי אחרי כל לימודי הפיזיקה שלי בתיכון, זה עדיין נראה לי מטורף.
DjChook
כן זה בהחלט מדהים / מרשים / וואו

אבל מה נזכרת בזה עכשיו :)
hazzard
אין מצב שהפרסומת של הונדה אמיתי מכמה סיבות אחת:
הגלגלים שעלו במהלך הרמה עם שלוש הגלגלים
וגם התנופה שמה לא חזקה מספיק בשביל להזיז הרבה דברים שמה
אז מה שבטוח שהיה שמה כמה אפקטים של צילום שזה יראאה אמיתי..
אהה...
וד"א הפרסומת הזאת ישנה לפני 3 חודשים כבר יצאה
ראיתי בפלאט לפני הרבה זמן..
warpedd_


:D
Sniper
quote:
Originally posted by warpedd_


:D



lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואייי חזק!@#$_(
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Sniper
lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואייי חזק!@#$_(


מה מצחיק בזה? מסכנה, היא נמרחה כולה בשעווה
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ;) ;) ;) ;)


ועכשיו למשהו קטן ממני
תהנו
http://www.weebls-stuff.com/toons/22/

ועוד משהו שפשוט הייתי חייב לשים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מה מצחיק בזה? מסכנה, היא נמרחה כולה בשעווה
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ;) ;) ;) ;)


חחחחחחחחחחחחח כנראה שלא הבנת את מה שרואים בתמונה!!
חחחחחחחחחחחחחחחחח ענק תומר!!!!!!!
Scorchio
quote:
Originally posted by hazzard
אין מצב שהפרסומת של הונדה אמיתי מכמה סיבות אחת:
הגלגלים שעלו במהלך הרמה עם שלוש הגלגלים
וגם התנופה שמה לא חזקה מספיק בשביל להזיז הרבה דברים שמה
אז מה שבטוח שהיה שמה כמה אפקטים של צילום שזה יראאה אמיתי..
אהה...
וד"א הפרסומת הזאת ישנה לפני 3 חודשים כבר יצאה
ראיתי בפלאט לפני הרבה זמן..


שמו משקולות בתוך הצמיגים...
NyKoN
בטח שזה אמיתי
ראיתי על זה כתבה בטק טיוי
ועוד איזה אמיתי
לקח להם מלא נסיונות לעשות את זה

Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחח כנראה שלא הבנת את מה שרואים בתמונה!!
חחחחחחחחחחחחחחחחח ענק תומר!!!!!!!



ראסמי!!! חחח באמת חזק!@#$
ADiSH
quote:
Originally posted by Scorchio
שמו משקולות בתוך הצמיגים...


משהו כזה כי רואים שהם 'מתאמצים' לעלות כזה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement