|
צחוקיה לכולם (pg. 102)
|
View this Thread in Original format
| skelz |
Trance-LiFe (0:47 AM) :
אחי הבאתי עכשיו כזה נוד חזק!!!!!!!!!
יצא לי בטעות
אני מקווה שלא הערת אף אחד
Duduz (0:48 AM) :
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Trance-LiFe (0:48 AM) :
יווווווווווווווו איזה ריח פייייייייייייי
דייייייי
הוא לא נורמליייייי |
|
|
| Biondo |
http://www.ebaumsworld.com/honda-ad.html
יותר מגניב מאשר מצחיק
בכל אופן מקורות טוענים שזה אמיתי
המחיר של המופע הזה הוא מליון דולר
לקח להם 5 חודשים לעצב
ויותר מ600 נסיונות להגיע לשלמות אותה אתם רואים בפרסומת
תאמינו לי אחרי כל לימודי הפיזיקה שלי בתיכון, זה עדיין נראה לי מטורף. |
|
|
| DjChook |
כן זה בהחלט מדהים / מרשים / וואו
אבל מה נזכרת בזה עכשיו :) |
|
|
| hazzard |
אין מצב שהפרסומת של הונדה אמיתי מכמה סיבות אחת:
הגלגלים שעלו במהלך הרמה עם שלוש הגלגלים
וגם התנופה שמה לא חזקה מספיק בשביל להזיז הרבה דברים שמה
אז מה שבטוח שהיה שמה כמה אפקטים של צילום שזה יראאה אמיתי..
אהה...
וד"א הפרסומת הזאת ישנה לפני 3 חודשים כבר יצאה
ראיתי בפלאט לפני הרבה זמן.. |
|
|
| warpedd_ |
:D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by warpedd_
:D |
lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואייי חזק!@#$_( |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Sniper
lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואייי חזק!@#$_( |
מה מצחיק בזה? מסכנה, היא נמרחה כולה בשעווה
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ;) ;) ;) ;)
ועכשיו למשהו קטן ממני
תהנו
http://www.weebls-stuff.com/toons/22/
ועוד משהו שפשוט הייתי חייב לשים
 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מה מצחיק בזה? מסכנה, היא נמרחה כולה בשעווה
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ;) ;) ;) ;)
|
חחחחחחחחחחחחח כנראה שלא הבנת את מה שרואים בתמונה!!
חחחחחחחחחחחחחחחחח ענק תומר!!!!!!! |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by hazzard
אין מצב שהפרסומת של הונדה אמיתי מכמה סיבות אחת:
הגלגלים שעלו במהלך הרמה עם שלוש הגלגלים
וגם התנופה שמה לא חזקה מספיק בשביל להזיז הרבה דברים שמה
אז מה שבטוח שהיה שמה כמה אפקטים של צילום שזה יראאה אמיתי..
אהה...
וד"א הפרסומת הזאת ישנה לפני 3 חודשים כבר יצאה
ראיתי בפלאט לפני הרבה זמן.. |
שמו משקולות בתוך הצמיגים... |
|
|
| NyKoN |
בטח שזה אמיתי
ראיתי על זה כתבה בטק טיוי
ועוד איזה אמיתי
לקח להם מלא נסיונות לעשות את זה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחח כנראה שלא הבנת את מה שרואים בתמונה!!
חחחחחחחחחחחחחחחחח ענק תומר!!!!!!! |
ראסמי!!! חחח באמת חזק!@#$ |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שמו משקולות בתוך הצמיגים... |
משהו כזה כי רואים שהם 'מתאמצים' לעלות כזה.. |
|
|
|
|