היי קוראים לי רועי ואני לא יכול לא לשאול אם הפורום הפ33תי הזה עדיין חי
יש פה כמה בדיחות מטורפות
אנשים שרוטים טוב טוב כמו שאני אוהב ואחלה חברים
אז יאללה תגובות:tongue3 :crazy:
®OY
:D אהלן חברים
אני מסתכל מהצד כבר יומיים ורוצה לדעת עם הצחוקייה עדיין חיה
זה פורום אדיר
לדעתי אתם חייבים להשאיר אותו בחיים:D :D :toothless
coby
הפורום חי וקיים אחי :)
eXeTik
משהו נחמד...
תלחצו
CTRL+A
coby
quote:
Originally posted by eXeTik
משהו נחמד...
תלחצו
CTRL+A
איזה ענק !
DjChook
חזק ביותר !!!
KrazyDJs
חביב..מכיר עוד כמה כאלו...
גם פעם ראיתי מדריך איך לעשות אותם :)
Sniper
ת'אחלס חזק. אני זוכר שמישהו שם פה את משהו דומה
NyKoN
ראסמי ענק
היה משהו כזה עם שדה חמניות כזה ואז רואים איזה אסיאתית כוסית :D