|
צחוקיה לכולם (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
מה אתה רציני?!?!
איזה חולה נפש
אני אם אני ימות אני לא מחרבן בתוך בור ביוב
מה שמזכיר לי
היינו בתחרות אתלטיקה ונסענו לתל אביב לאיצטדיון שם
אז איזה חבר שלי כזה בהמה הוא יצור לא מוגדר
פתאום כאבה לו הבטן
וכשהוא כואבת לו הבטן זה סימן שמשהו הולך להתפוצץ.
הוקצור הוא עושה לנהג
תעצור אני חייב לחרבן
תופס נייר טואלט מהאוטובוס
יוצא החוצה ומחרבן לנו ליד הכביש!!
אנשים עוברים לידו נגנבו ואנחנו מתפקעים מצחוק |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Ariels
פעם לוויתי מישהי הביתה ואכלתי משהו רקוב קיצור אני דופק נאד רטוב ומזה מסריח אבל בצורה מטורפת
פתאום התחלתי ללכת מהר כדי שהיא לא תשים לב לריח
ואז שהיא הלכה לבית חיפשתי מקום לחרבן והיא גרה ממש ליד הכביש ואין איפה לחרבן ואני מחפש בנרות
קיצור מצאתי בסוף איזה בור ביוב פתוח ונכנסתי פנימה וירדתי ככה בסולם עד שהראש שלי היה בפנים קיצור היה עד הקרקעית איזה 2 מטר אז הורדתי מכנסים ודפקתי חירבון אווירי לתוך הביוב
קיצור שגמרתי עליתי על אוטובוס הביתה ונראה לי שהאנשים באוטובוס מתו מהריח או משהו כזה הם בטח עדין בטראומה מהריח |
אני הייתי שם עליה זין ומחרבן כמו בנאדם שבירותים שלה.....
אבל אם היא ממש כוסית אז אולי לא......
אבל אם רגילה או מכוערת שתקפוץ לי אני רוצה לחרבן.. |
|
|
| Gil Shwarts |
בוא'נה אנשים
הדברים האלה לא ממש מצחיקים... זה כבר מתחיל להיות מגעיל
מה נסגר אתכם?
חולי נפש :):D |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
בוא'נה אנשים
הדברים האלה לא ממש מצחיקים... זה כבר מתחיל להיות מגעיל
מה נסגר אתכם?
חולי נפש :):D |
מה קרה לך גיל זה הדברים הכי מצחיקים....
דווקא חשבתי שאתה הכי תתצחק מזה....
תחשוב איזה קטעים זה אם אתה קולט את חבר שלך מחרבן במכנסיים
או מחרבן באמצע הרחוב אתה נשפך מצחוק
או אם משהו משתין עליו אז בכלל |
|
|
| Gil Shwarts |
זה הומור של ילדים קטנים אחי
לא של אנשים שרוטים :)
וואלה קראתי את כל זה כמה פעמים וזה לא ממש הצחיק אותי
דווקא להיפך, זה העציב אותי שיש אנשים כאלה בעולם
מה שכן הרג אותי מצחוק זה היה הרצף הזה של בנות מפגרות
זה באמת קרע אותי
במיוחד האקמול
חחחחחחחח |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה הומור של ילדים קטנים אחי
לא של אנשים שרוטים :)
וואלה קראתי את כל זה כמה פעמים וזה לא ממש הצחיק אותי
דווקא להיפך, זה העציב אותי שיש אנשים כאלה בעולם
מה שכן הרג אותי מצחוק זה היה הרצף הזה של בנות מפגרות
זה באמת קרע אותי
במיוחד האקמול
חחחחחחחח |
בואנה גיל אי אפשר4 להבין את ההומור שלך בכלל |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחחחחחחח
אחי, תעבור מה שאני עברתי, ואז תבין את ההומור שלי :)
SimonP ואריאל הם היחידים שמתקרבים לזה
ואריאל בכלל בבועה משלו :) |
|
|
| MoSH_MaN |
R.E.L
שרוטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעתם אותי!!!!!!
תמשיכו ככה |
|
|
| DjChook |
| יו אתם הכי הכי קרועים בארץץץץץ |
|
|
| DjChook |
| יו אתם הכי הכי קרועים בארץץץץץ |
|
|
| Hell_Copter |
רואים מה קורה
אף אחד כבר לא מספר בדיחות...
רק אנשים מספרים על החרא של חברים שלהם... לא שזה לא מצחיק אבל כל הקטע זה בדיחות
יאללה חברה תתחילו כבר עם הבדיחות |
|
|
|
|