|
צחוקיה לכולם (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Flotser |
לא מצחיק אותי נשר, ...
:p |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Flotser
לא מצחיק אותי נשר, ...
:p |
מי שלא מצחיק אותו
סימן שהוא מאמין במה שכתוב |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by nesher
מי שלא מצחיק אותו
סימן שהוא מאמין במה שכתוב |
טוב....
אני אגיב על זה :D :
מה שכתוב שמה ברור שלא דתיים כתבו אותו
אלא כתבו אותו חארות שרוצים להסית
אז את המשפט שלך צריך לכתוב ככה:
מי שזה מצחיק אותו
סימן שהוא מאמין במה שכתוב
יעני מאמין בגועל שכתוב שמה, שתראה מה עשו מעשרת הדברות לדוגמא
וזה טרד של בדיחות,
אז מצטער על הטרד הקודר |
|
|
| NaOren |
עצוב....
פשוט עצוב.....
מה מצחיק בחרא הזה לעזעזל?????? |
|
|
| nesher |
מה שמצחיק פה זה שזה כזה נכון
ברור שלא כתבו את זה דתיים, איזה מחשבה מפגרת
עזבו
אין לי כוח לריבים בכלל
אותי זה מצחיק
ויש מספיק אנשים שזה מצחיק אותם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
מה שמצחיק פה זה שזה כזה נכון
ברור שלא כתבו את זה דתיים, איזה מחשבה מפגרת
עזבו
אין לי כוח לריבים בכלל
אותי זה מצחיק
ויש מספיק אנשים שזה מצחיק אותם |
אחי ביקשתי ממך להפסיק לשים דברים כאלה עוד בפעם הקודמת ששמת משהו כזה...
זה מצחיק אותך... שלח לאנשים באיי סי קיו
אל תכניס לפה הסטה או פוליטיקה כי זה לא המקום
וגם מבחינתי זה לא מצחיק בשיט!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| חחח הדופקים אותנו זה חזק |
|
|
| nesher |
הסתה עאלק
עשה טובה בבקשה, אל תדבר איתי על הסטה
לא רוצה להזכיר לך דברים לא נעימים
רועי באמת , אני צודק, אתה טועה
סוף פסוק
נמאס לי להתווכח איתך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
הסתה עאלק
עשה טובה בבקשה, אל תדבר איתי על הסטה
לא רוצה להזכיר לך דברים לא נעימים
רועי באמת , אני צודק, אתה טועה
סוף פסוק
נמאס לי להתווכח איתך |
לא מעניין אותי עכשיו אם אני צודק או טועה
אל תביא את הדברים האלה לפה... |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא מעניין אותי עכשיו אם אני צודק או טועה
אל תביא את הדברים האלה לפה... |
טוב טוב
איזה עצבני
זה אתר בהומור, אף אחד לא בא פה עם הצעה להשמיד תחרדים
תרגע רועי
אתה ממש ממש עצבני בזמן האחרון
כאילו אנסו אותך או משהו
:(
תוציא תקישוא מהתחת ותתחיל לשמוח גבר |
|
|
|
|