|
צחוקיה לכולם (pg. 92)
|
View this Thread in Original format
| Q-PiXeL |
:p
לקח לי כמה זמן להבין מה הולך שמה... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
:p
לקח לי כמה זמן להבין מה הולך שמה... |
אין לי מושג מה התמונה אומרת
אבל אם הייתי צריך לנחש הייתי אומר שהוא רשם פקודה שתעתיק את מה שהוא רשם בסוגריים 500 פעם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
אין לי מושג מה התמונה אומרת
אבל אם הייתי צריך לנחש הייתי אומר שהוא רשם פקודה שתעתיק את מה שהוא רשם בסוגריים 500 פעם |
חחחחחחחח ראסמי שטות!!!
אני מאמין שזה מה שזה אומר
דווקא נחמד :) |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח ראסמי שטות!!!
אני מאמין שזה מה שזה אומר
דווקא נחמד :) |
ממה הוא מסתבך שיעשה
i will not throw............. x500
אני אישית הייתי אומר לה שיש לי אסטמה ואסור לי לנשום גיר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
ממה הוא מסתבך שיעשה
i will not throw............. x500
|
טיפש אתה...
זה יענו פקודה באיזה תוכנה...
לומדים את התוכנה בהרחבה של מחשבים בבית ספר... אבל שכחתי איך קוראים לה...
כי אני זוכר שחברים שלי גם עשו דברים עם הסוגריים האלה והכל... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
זה פקודת לולאה בבייסיק אם אני לא טועה...
:rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
זה פקודת לולאה בבייסיק אם אני לא טועה...
:rolleyes: |
חחח
קרוב
זה בסי
בכל מקרה... נחמד חחחח |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחח
קרוב
זה בסי
|
Ahhh same !!
:whip: :whip: :whip:
:p |
|
|
| Hell_Copter |
קבלו בדיחה נחמדה ביותר ששמעתי היום
ארנב אחד בא לאיזה פאב
שואל את הברמן, תגיד אחי כמה עולה כוס בירה?
הברמן עונה לו 3 שקלים...
הארנב מוציא 3 שקלים זורק לו שקל אחד ימינה, שקל אחד שמאלה, ואחד שם באמצע
הברמן מבולבל הולך ומביא את השקלים...
יום אחרי חוזר שוב הארנב לפאב שואל את הברמן כמה עולה כוס בירה
הברמן שוב עונה לו 3 שקלים ושוב הארנב מוציא מהכיס שלושה שקלים
וזורק אחד ימינה, אחד שמאלה ואחד שם באמצע
יומיים אחרי שוב הארנב חוזר ושוב עושה לברמן את אותו תרגיל וזורק לו כל שקל למקום אחר
ככה היה כמה ימים עד שנמאס לברמן שכל הזמן התעצבן מזה...
אחרי כמה ימים שוב בא הארנב לפאב
שאל את הברמן כמה עולה כוס בירה
הברמן ענה לו 3 שקלים...
אז הארנב הוציא מהכיס מטבע של 5 שקלים, והברמן אמר לעצמו, הנה ההזדמנות שלי לדפוק אותו
אז הוא זרק לארנב את העודף שקל אחד ימינה, שקל אחד שמאלה
אז הארנב הוציא עוד שקל ושם באמצע ואמר תן לי עוד כוס בירה
ת'כלס לא בדיוק זכרתי איך לספר את הבדיחה אז מה שיצא יצא :) |
|
|
| Scorchio |
איזה אחד בא לאודישן להיות קריין חדשות
באמת נראה שווה פצצה וזה חתיך הכל נראה אצלו בסטייל גבוה.
בא ניגש להבחן ומתחיל לקרוא את הטקטס
הבמאי שם לב שיש לו כתם בעין וזה
בא אליו אחר כך אומר לו בקול מתנצל:
"שמע אתה קורא נהדר, אתה נראה מיליון דולר, אבל הכתם בעין, זה טלוויזיה אי אפשר..."
אז הוא עונה לו
"מה זה?!
אני שם אקמול תוך רבע שעה זה עובר לי"
קיצור הוא מתחיל לחפש אקמול
מכניס יד לכיס מוציא קונדומים
מכניס לכיס השני מוציא קונדומים
מכניס לכיס של הג'קט מוציא קונדומים
מחפש בתיק מוציא קונדומים איפה שהוא לא מחפש רק קונדומי ועוד קונדומים עד שבסוף הוא מוצא אקמול לוקח אותו ואללה רבע שעה עבר הכתם מהעין
עושה את האודישן עובר בהצלחה הבמאי בא אליו אומר לו
"שמע התקבלת הכל בסדר רק יש לי שאלה אחת אלייך
מה זה כל הקונדומים?!?!?!"
אז הוא עונה לו
"נסה אתה להכנס לבית מרקחת ולהגיד
תן לי אקמול"
:D :D :D |
|
|
|
|