Originally posted by Hell_Copter
שמע אחי ציינתי שאלה בדיחות שחורות...
יש לי עוד אחת
עדיף לאבד רגע בחיים מאשר את החיים במומנט
חחחחחחחחחחחחח
שחור אבל טוב
NaOren
מומנט זה ישן...
השבילים היה ענק...
:-)))
warpedd_
חחחחחחחח
רק עכשיו ירד לי האסימון
:D
Sniper
חחחחחח חפיף דליל
אחי
זה עם השבילים היה טוב דווקא
Scorchio
איזה אחד פדופיל בא למסיבת פדופילים עם חברה שלו בת 4
מגיע אומרים לו
"שמע פדופילים וזה אבל עדיין ילדה בת 4?"
ההוא עונה
"אולי היא בת 4 אבל במיטה כמו בת 3"