|
צחוקיה לכולם (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
ילדה קטנה יושבת על ספסל ביער בוכה אז איזה גבר בא אליה ושואל אותה: ילדה למה את בוכה
!?!!!?
:קיצור הילדה עם גרון חנוק מתחילה לספר לו
קמתי בבוקר והיה לי כאב בטן ואיחרתי לבית ספר והמורה צעקה עלי ושלחו אותי למנהלת וגם היא צעקה עלי והעליבה אותי וחזרתי הביתה ונתקעתי בלי מפתח ובדיוק נגמרה לי הסוללה בפלאפון
אז הגבר פותח את הריץ'רץ' של המכנסיים ואומר לה: וואלה זה באמת לא יום המזל שלך |
|
|
| SimonP |
טוב אני מנסה את מזלי :)
(קצת ארוכה - אבל חמודה לדעתי)
בחור אחד פיתח תאווה לא נשלטת למרק שעועית. הוא מת על מרק שעועית. אבל מה, איך שהוא אוכל כפית אחד - הוא מפליץ כמו מטורף. יום אחד הוא פוגש בחורה מקסימה ועדינה, והם מתחתנים והוא מחליט שבשביל לא להרוס לו את הנישואים הוא מתנזר מאכילת שעועית. אקיצר יום אחד הוא הולך לעבודה והאוטו מתקלקל, הוא מתקשר לאשתו מתחנת דלק ואומר לה שהוא יאחר, ופתאום הוא קולט שמגישים בתחנת דלק מרק שעועית..ההוא מזמין אחד - וזה טעים בטירוף! מזמין עוד אחד ועוד אחד ועוד אחד, ולוקח אחד לדרך וחושב בראש "עד שאני יגיע - זה יעבור". טוב ההוא כל הדרך הבייתה מפליץ מפליץ מפליץ כמו איזה מטורף. איך שהוא מגיע הבייתה אשתו פותחת לו את הדלת ואומרת לו "חמודי יש לי הפתעה נהדרת בשבילך!" ההוא עוד לא אומר מילה והיא קושרת לו את העיניים ומושיבה אותו מול השולחן. איך שהיא מתכוונת להוריד לו את הכיסוי יש טלפון והיא הולכת לענות ומשביעה אותו שלא יוריד את הכיסוי. ההיא מדברת ובינתיים ההוא מרגיש שבא לו נוד...מה זה נוד!! הוא שומע אותה מרחוק מדברת אז הוא מרים בשקט את צד שמאל שלו, ומשחרר נוד. והוא מה זה מסריח!! לא נעים לו אז הוא מגשש ככה, ולוקח מפית מהשולחן ומתחיל לפזר את הריח. הוא לא מסיים וכבר בא לו עוד אחד, עוד יותר מסריח מהראשון!! עוד פעם הוא עם המפית ובא לו עוד אחד, וזה גם עם רעש כמו של צופר של רכבת, ומסריח!!! ההוא מתחיל לצחוק ומת מסרחון, ובינתיים מעיף כזה את הריח עם המפית. טוב הוא סיים הוא נשען אחורה מרוצה בדיוק אשתו חוזרת ושואלת "הצצת חמוד?" "אני? מה פתאום". "אוקיי" ...היא אומרת לו..בבקשה, מורידה לו את הכיסוי ולהפתעתו הוא רואה מולו את כל המשפחה שלו: הסבתא הדודה אבא ואמא האחיינים החמודים - כולם יושבים ומסתכלים עליו :D :D :D :D
בחור אחד בא לרופא ואומר לו: "דוקטור, אתה לא תאמין, יש לי זין בצבע של במבה". הרופא בודק וזה ובאמת זה נכון, יש לו זין בצבע של במבה. וגם בריח של במבה. "ממה זה?" שואל האיש אז הרופא עונה "תראה עוד לא ראיתי בחיים שלי דבר כזה, אולי זה נובע מלחץ, איך העינינים בעבודה?", אז הבחור עונה "לפני שישה שבועות פוטרתי". " אהה" אומר לו הרופא. "לא אתה לא מבין, מצאתי עבודה יותר טובה והבוס היה חרא והכל, אני ממש מרוצה מזה". "ואיך בבית?" . "התגרשתי לפני חודש". "אהה אתה רואה?" אומר הרופא. "לא אתה לא מבין, אשתי הייתה כ"כ קרציה, שנאתי אותה, אני ממש שמח שנפטרתי ממנה". הדוקטור חושב, ושואל "ומה אתה עושה בשעות הפנאי?". "כלום" עונה הבחור, "אני חוזר הבייתה, קונה לי חבילה של מסיבמבה, שם סרט כחול בווידאו ומביא ביד." |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by Ariels
ילדה קטנה יושבת על ספסל ביער בוכה אז איזה גבר בא אליה ושואל אותה: ילדה למה את בוכה
!?!!!?
:קיצור הילדה עם גרון חנוק מתחילה לספר לו
קמתי בבוקר והיה לי כאב בטן ואיחרתי לבית ספר והמורה צעקה עלי ושלחו אותי למנהלת וגם היא צעקה עלי והעליבה אותי וחזרתי הביתה ונתקעתי בלי מפתח ובדיוק נגמרה לי הסוללה בפלאפון
אז הגבר פותח את הריץ'רץ' של המכנסיים ואומר לה: וואלה זה באמת לא יום המזל שלך |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :D :D :D :D :D
זה מזכיר לי בדיחה חמודה: פדופיל נכנס עם ילדה קטנה ליער אפל. ההם הולכים פתאום הילדה עושה "ברר איזה פחד פה" אז הפדופיל אומר לה "את מדברת? אני עוד צריך לחזור לבד!" |
|
|
| Agent-Fire |
SimonP
אחלה בדיחות הרגתה אותי!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Agent-Fire |
טוב, גם אני יתן איזה כמה בדיחות...
אגב הם כתובות במחברת ספרות/תנ"ך, חבר שלי סיפר לי אותם ורשמתי כדי לא לשכוח :p
איך שני פולנים מתחפשים לגבינה שווצרית?
אחד לגבינה, והשני לריח
איך תופסים ארנב?
מתחבאים מאחורי סלע, ועושים קול של גזר
מה זה גרוזיני שיושב על הכתפיים של אבא שלו?
טלוויזיה עם ממיר
למה המציאו את השוקולד הלבן?
כדי שהכושים לא יואכלו את האצבעות :stongue:
שלושה צפרדעים יושבים ליד הביצה, צפרדע ראשון אומר "קוואק", צפרדע שני אומר "קוואק", צפרדע שלישי אומר "קוואק קוואק", הצפרדע הראשון מוציא אקדח ויורה בו...
הצפרדע השני עושה "למה יריתה בו, מה הוא עשה?" אז הצפרדע הראשון אומר "הוא ידע יתר מדי"1
לא להמשיך לקרוא אם אתם לא שיכורים לגמרי!
איש אחד הלך הלך....... פטרוזיליה
איש אחד הלך הלך........בום......שניצל
:toothless |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
למה המציאו את השוקולד הלבן?
כדי שהכושים לא יואכלו את האצבעות :stongue:
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
ע-נ-ק
פשוט ע-נ-ק |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
שלושה צפרדעים יושבים ליד הביצה, צפרדע ראשון אומר "קוואק", צפרדע שני אומר "קוואק", צפרדע שלישי אומר "קוואק קוואק", הצפרדע הראשון מוציא אקדח ויורה בו...
הצפרדע השני עושה "למה יריתה בו, מה הוא עשה?" אז הצפרדע הראשון אומר "הוא ידע יתר מדי"1
:toothless |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק ענק ענק ענק ענק!!! :D :D :D :D |
|
|
| SimonP |
| כומר מלמד נזירה לשחות. תוך כדי השיעור היא שואלת: "אבי, אני באמת אטבע אם תוציא את האצבע??" |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
וexetik
אני כל הזמן שוכח איך קוראים לך....
|
רונן...
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
היינו בקניון רמת אביב בכתה ז' והלכנו מאחורה באיזה 12-1 בלילה כדיי לעשן (זאת הייתה הפעם הראשונה של רובנו) הקיצר אנחנו מעשנים
חבר שלי זה שחירבן בא ביציאה אני צריך לשירותים אז אמרנו לו לך לשיחים
בדיוק עוד שני חברים שלי הלכו גם להשתין....
הוא אמר עזבו לא משנה עוד מעט נלך לקניון.
הקיצר הוא אומר שהוא צריך לחרבן ודוחף את היד לתחת שלו
אנחנו לא מבינים למה אבל ממשיכים כרגיל
אנחנו שמים לב שהוא מתחיל להסריח אבל ממש להסריח
ואז בצחוק אמרנו לו י'מסריח חירבנת במכנסיים??!!
והוא לא ענה....
אנחנו קלטנו אותו מרים שקית אז חשבנו שהוא יחרבן בשקית
כי לא נתנו לנו להכנס דרך השער היה אפשר דרך הסופר אבל גילנו את זה רק אחרי זה... אנחנו נכנסנו לסופר והוא נשאר מאחורה אז אמרנו לא
נפריע לו ניתן לא לחרבן (בינתיים קנינו מסטיקים כדיי שההורים לא ידעו שעשנו היי לחוצי לאללה) אני שמתי לב שלוקח לו זמן אז הלכתי לראות מה קורה איתו פתאום אני קולט אותו מנגב עם השקית שהוא הרים את היד שלו שהייתה מלאה בחרא..... ואז קלטתי שהוא חירבן במכנסיים... ואז אמרתי לחברים שלי (זה היה ממש מצחיק אי אפשר לשמור על זה בשקט) ואז שמרנו את זה בסוד איזה שנה ורק אז סיפרנו לכולם..... |
חחחחחחחחחחחחחחחח!
בואנה... איזה קטע רצחני :stongue:
| quote: | Originally posted by Ariels
פעם לוויתי מישהי הביתה ואכלתי משהו רקוב קיצור אני דופק נאד רטוב ומזה מסריח אבל בצורה מטורפת
פתאום התחלתי ללכת מהר כדי שהיא לא תשים לב לריח
ואז שהיא הלכה לבית חיפשתי מקום לחרבן והיא גרה ממש ליד הכביש ואין איפה לחרבן ואני מחפש בנרות
קיצור מצאתי בסוף איזה בור ביוב פתוח ונכנסתי פנימה וירדתי ככה בסולם עד שהראש שלי היה בפנים קיצור היה עד הקרקעית איזה 2 מטר אז הורדתי מכנסים ודפקתי חירבון אווירי לתוך הביוב
קיצור שגמרתי עליתי על אוטובוס הביתה ונראה לי שהאנשים באוטובוס מתו מהריח או משהו כזה הם בטח עדין בטראומה מהריח |
חחחחחחחחחחחחחח!
בואנה... אתם קורעים אותי עם סיפורי החרא שלכם :stongue:
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
שלושה צפרדעים יושבים ליד הביצה, צפרדע ראשון אומר "קוואק", צפרדע שני אומר "קוואק", צפרדע שלישי אומר "קוואק קוואק", הצפרדע הראשון מוציא אקדח ויורה בו...
הצפרדע השני עושה "למה יריתה בו, מה הוא עשה?" אז הצפרדע הראשון אומר "הוא ידע יתר מדי"1
|
ע-נ-ק! :D |
|
|
| DjChook |
עוד על בנות מפגרות:
ביום זכרון לרון ארד
ילדה נכנסה לכיתה ושאלה למי יש יום הולדת כי היא ראתה בלון כחול תלוי על דלת הכיתה |
|
|
| SimonP |
איך אתיופי מזמין קינלי? "תן לי קולה כתומה"
מה הדבר הטוב ביותר במין אורלי? רבע שעה של שקט
כמה הומאים צריך בשביל להבריג נורה? 10. אחד שיבריג ו9 שיעמדו ויגידו ממממדדהייייייים!!
מה ההבדל בין זונה ישראלית לזונה הולנדית? זונה ישראלית עובדת תחת דוס וזונה הולנדית עובדת בסביבת חלונות (חה חה חה :))
למה המכנסיים של סטיבי וונדר צהובות? כי גם הכלב שלו עיוור
איך שוברים לפולני את האצבע? נותנים לו אגרוף באף |
|
|
| Scorchio |
תגיד לי איתן עם איזה ילדים אתה מסתובב לעזאזל!!!
מזה הסיפורים האלה
קיצר קבלו בדיחה
נזירה אחת נאנסה
באה לאם המנזר אומרת לה
"אימי אני מרגישה מחוללת
פורץ שחור עור אנס אותי שוב ושוב ושוב
מה עליי לעשות?!"
אם המנזר עונה לה
"תאכלי שלושה לימונים גדולים ובשלים"
הנזירה עונה לה
"וזה יטהר אותי מהאונס?"
אם המנזר עונה לה
"לא אבל זה יעיף לך את החיוך מהפרצוף" |
|
|
|
|