return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם (pg. 147)
View this Thread in Original format
MasterP
פדופיל, נקרופיל, זאופיל, פירומן ומזוכיסט נפגשים
פתאום עוברת חתולה לידם
הזאופיל אומר:
"וואי איזה חתולה חמודה בא לי עליה אחושרמוטה"
הפדופיל אומר:
"וואי איזה צעירה בא לי לזיין אותה"
הנקרופיל אומר:
"בא לי על הגופה שלה חזק"
הפירומן אומר:
"איך בא לי לשרוף אותה עכשיו"
המזוכיסט אומר:
"מיייייאוווו"

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: חזק האא? :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

ועידת ונזה, היטלר, אייכמן והימלר נפגשים.
הם מתכננים איך להרוג את היהודים.
אייכמן אומר, יש לי רעיון:
נגיע ליישובים עם יהודים נעמיד את כולם בשורה נירה בהם ואז נקבור אותם
הימלר אומר גם לי יש רעיון:
נרכז אותם בגטאות ואז הם ימותו שם בלי אוכל ותנאי מחייה.
היטלר אומר קבלו את הרעיון שלי:
נרכז את כל היהודים בגטאות ומחנות השמדה, נכניס אותם לתאי גזים, נשרוף את הגופות שלהם ומי שישאר נעמיד בשורות ונירה בהם ואז נקבור אותם
אייכמן והימלר מסתכלים אחד על השני ואז מסתכלים על היטלר ואומרים לו ביחד:
בואנה היטלר, אתה נאצי!!!!
taltul
יאללה קבלו עידכון של השבועיים הללו ותהנו כמובן!!!

:)...אתר נחמד הנקרא "גופן-פטיש"...תיכנסו ותבינו למה
taltul
...משחק קטן ונחמד עם האצבעות של איזה בחור לא ידוע
taltul
....בחור נחמד בשם טום בא כדי להעביר "שיעור" לידידתו הלא פחות חחמודה ששמה קומי

...נ''ב: מי שמתחת ל18 - "להתרוקן" לפני הצפיה
taltul
והנה קבלו מנה של פין-אפ איכותי לפני שאתם הולכים לישון...








:)!בחייאת חבר'ה תודו שהן כוסיות

נ''ב: הלוואי ויכולתי לצייר ככה... לפחות הייתי מוצא לי מה לעשות בשיעורי מתמטיקה הכל כך משעממים שהיו תיכון:D
taltul
...חבר'ה בלי להגזים עכשיו - אבל זו פעם ראשונה שאני רואה טכניקה כזאת!!!! המבוצעת ע''י סתם איזה בחור צעיר
taltul
:D...אין לי מושג איך זה קשור ל"זין-קצפת" אבל זה מה יש... קבלו את הקלאבר הבא... תאמצו את התנועות
taltul
:)!!!איזו נחיתה
Sniper
טלטול אחי לא היה עדיף שתשים הכל בפוסט אחד??
YoraY
אתם מתיייייייםםםםםםםםםםםםםםם




http://movies.flabber.nl/raving.pinguin/

!!!!!!!!

חזקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eXeTik
quote:
Originally posted by YoraY
אתם מתיייייייםםםםםםםםםםםםםםם




http://movies.flabber.nl/raving.pinguin/

!!!!!!!!

חזקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


חחחחחחחחחחחחחחחח
אדיר!
ואם כבר בסגנון:

http://movies.flabber.nl/metal.cat/




לטוחנים צבא מבינינו:
http://www.melonmate.com/snapshots.htm
YoraY
http://66.159.18.231/crazyrussian/www/01/movie/xtc.wmv

איזה בנאדם דלוקק:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement