| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
בתת זוננהההה של בדיחההה בתתתת זוננההה של בדיחהההה
יצפאןןןן יצפאןןןן
:D |
ראסמי הייתי בטוח שתאהב גם אתה
אתה שרוט טבעי בשביל לאהוב את זה...
אתה אחד שבלי להשתכר בדיסקוטק מתפרע יותר ממישהו שאלכוהול יצא לו מכל החורים (אני) אז אני ידעתי שתאהב
צריך לתאר את האנשים כזה במתח והכל מה עכשיו יקרה ואז כזה אומרים
קיצר הגיע הקרב זיינו אותו
זה כזה ביאוס אדיר!! |
|
|