| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
טוב טוב
איזה עצבני
זה אתר בהומור, אף אחד לא בא פה עם הצעה להשמיד תחרדים
תרגע רועי
אתה ממש ממש עצבני בזמן האחרון
כאילו אנסו אותך או משהו
:(
תוציא תקישוא מהתחת ותתחיל לשמוח גבר |
אני שמח...
אבל דברים כאלה מעצבנים אותי
אתם עוד בכיתם על המצע של המפד"ל שהולך ומוצא את הפאקים במצעים של המפלגות האחרות...
זה בדיוק אותו חרא
ועשה לי טובה בוא נסגור את זה ככה |
|
|