return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם (pg. 173)
View this Thread in Original format
DjChook
כן סיסי.. תכניסי קצת חברות לפורום
ואחיות של החברות...
taltul
i've got some fish for ya folks :)




בתאבון חבר'ה :)
Hell_Copter
מה לקחת את זה מרוטן?!
מוזר... הנוער של היום
taltul
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה לקחת את זה מרוטן?!
מוזר... הנוער של היום

מה קשר רוטן???
ולא לקחתי משום מקום שלחו באי מייל כרגיל...

ואני לא מבין מה בדיוק הקטע בלהגיד "הנוער של היום"??? כל הזמן זה יענו מוסיף לך לביטחון העצמי שלך או מה.... :rolleyes: :clown:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by taltul
ואני לא מבין מה בדיוק הקטע בלהגיד "הנוער של היום"??? כל הזמן זה יענו מוסיף לך לביטחון העצמי שלך או מה.... :rolleyes: :clown:


זה קטע של רועי לוי...
מוזר...אהה הנוער של היום... מוזר... מוזר מאוד
princess cc
quote:
Originally posted by DjChook
כן סיסי.. תכניסי קצת חברות לפורום
ואחיות של החברות...


חברות שלי זקנות מידי,
חוץ מזה שהן חושבות שלכתוב בפורום
שכולו מלא בבנים צעירים וחרמנים זה בזבוז זמן,
אבל מה הן מבינות אה?;)
princess cc
איש מבוגר מאוד מגיע לכנסיה ומבקש מהכומר להתוודות.
‏בתחילת מלה”ע השניה אישה צעירה ויפה התדפקה על דלתי וביקשה מסתור
מהגרמנים. הסתרתי אותה בעלית הגג של ביתי והגרמנים לעולם לא מצאו אותה
"זה מעשה הרואי!” פוסק הכומר “אני לא מבין למה אתה צריך להתוודות”
“‏יש פה צד אפל” עונה האיש בהיסוס “הייתי חלש אופי, אני מודה,‏ ודרשתי
ממנה ‏טובות הנאה מיניות בתמורה למחסה”
“‏תראה” עונה הכומר “אלה היו זמנים קשים, ולקחת על עצמך סיכון אדיר כי
הגרמנים היו הורגים אותך אילו מצאו אותה בביתך, אני בטוח שאלוהים
בתבונתו ידע לאזן בין הטוב והרע שעשית.”
“‏תודה לך כומר” אומר האיש “ירדה לי אבן מהלב. תגיד אני יכול לשאול
אותך עוד שאלה?” “ודאי” עונה הכומר
“‏אני צריך להגיד לה שהמלחמה כבר הסתיימה???”
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה קטע של רועי לוי...
מוזר...אהה הנוער של היום... מוזר... מוזר מאוד


שמת לב שרועי לוי הפסיק עם זה אחרי שחרשת פה ואנשים הפסיקו לצחוק?:)
DjChook
חחחח חזק שחר !! :)
taltul
תחרות משעשעת... :)

Black Dragon
quote:
Originally posted by taltul
i've got some fish for ya folks :)




בתאבון חבר'ה :)



איזו האצ'בק קטלנית יש שם האדומה..מתאים לה הרוטב האדום של הדגיגון
:clown:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by taltul
מה קשר רוטן???
ולא לקחתי משום מקום שלחו באי מייל כרגיל...

ואני לא מבין מה בדיוק הקטע בלהגיד "הנוער של היום"??? כל הזמן זה יענו מוסיף לך לביטחון העצמי שלך או מה.... :rolleyes: :clown:


אם מישהו היה שולח לי תמונות כאלה למייל הייתי דופק לו כדור בראש...
בעעע... תמונות דוחות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement