|
צחוקיה לכולם (pg. 173)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
כן סיסי.. תכניסי קצת חברות לפורום
ואחיות של החברות... |
|
|
| taltul |
i've got some fish for ya folks :)

בתאבון חבר'ה :) |
|
|
| Hell_Copter |
מה לקחת את זה מרוטן?!
מוזר... הנוער של היום |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה לקחת את זה מרוטן?!
מוזר... הנוער של היום |
מה קשר רוטן???
ולא לקחתי משום מקום שלחו באי מייל כרגיל...
ואני לא מבין מה בדיוק הקטע בלהגיד "הנוער של היום"??? כל הזמן זה יענו מוסיף לך לביטחון העצמי שלך או מה.... :rolleyes: :clown: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by taltul
ואני לא מבין מה בדיוק הקטע בלהגיד "הנוער של היום"??? כל הזמן זה יענו מוסיף לך לביטחון העצמי שלך או מה.... :rolleyes: :clown: |
זה קטע של רועי לוי...
מוזר...אהה הנוער של היום... מוזר... מוזר מאוד |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DjChook
כן סיסי.. תכניסי קצת חברות לפורום
ואחיות של החברות... |
חברות שלי זקנות מידי,
חוץ מזה שהן חושבות שלכתוב בפורום
שכולו מלא בבנים צעירים וחרמנים זה בזבוז זמן,
אבל מה הן מבינות אה?;) |
|
|
| princess cc |
איש מבוגר מאוד מגיע לכנסיה ומבקש מהכומר להתוודות.
בתחילת מלה”ע השניה אישה צעירה ויפה התדפקה על דלתי וביקשה מסתור
מהגרמנים. הסתרתי אותה בעלית הגג של ביתי והגרמנים לעולם לא מצאו אותה
"זה מעשה הרואי!” פוסק הכומר “אני לא מבין למה אתה צריך להתוודות”
“יש פה צד אפל” עונה האיש בהיסוס “הייתי חלש אופי, אני מודה, ודרשתי
ממנה טובות הנאה מיניות בתמורה למחסה”
“תראה” עונה הכומר “אלה היו זמנים קשים, ולקחת על עצמך סיכון אדיר כי
הגרמנים היו הורגים אותך אילו מצאו אותה בביתך, אני בטוח שאלוהים
בתבונתו ידע לאזן בין הטוב והרע שעשית.”
“תודה לך כומר” אומר האיש “ירדה לי אבן מהלב. תגיד אני יכול לשאול
אותך עוד שאלה?” “ודאי” עונה הכומר
“אני צריך להגיד לה שהמלחמה כבר הסתיימה???” |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה קטע של רועי לוי...
מוזר...אהה הנוער של היום... מוזר... מוזר מאוד |
שמת לב שרועי לוי הפסיק עם זה אחרי שחרשת פה ואנשים הפסיקו לצחוק?:) |
|
|
| DjChook |
| חחחח חזק שחר !! :) |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by taltul
i've got some fish for ya folks :)

בתאבון חבר'ה :) |
איזו האצ'בק קטלנית יש שם האדומה..מתאים לה הרוטב האדום של הדגיגון
:clown: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by taltul
מה קשר רוטן???
ולא לקחתי משום מקום שלחו באי מייל כרגיל...
ואני לא מבין מה בדיוק הקטע בלהגיד "הנוער של היום"??? כל הזמן זה יענו מוסיף לך לביטחון העצמי שלך או מה.... :rolleyes: :clown: |
אם מישהו היה שולח לי תמונות כאלה למייל הייתי דופק לו כדור בראש...
בעעע... תמונות דוחות |
|
|
|
|