|
צחוקיה לכולם (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
תחשבו עליה שניה.......
כל העולם רואה את התמונה הזאת, איפה זה התפרסם בלילה?
מיסכנה
יווו איזה פדיחות זה
בטח היא קוברת את עצמה בבית עכשיו
:nervous: :nervous: :nervous: |
חחחחחחח
חופשי!!! |
|
|
| Rising |
חחחחחחחחחחחח קרע אותי..
בפעם הבאה שתגיד לחבר שלה לא להצטלם שיש לה לחצים חחחח
היא לא שמה
always ultra :( |
|
|
| Flotser |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה ענק!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
אולי זה מיץ כוס? :crazy:
אבל אל תפסו מזה דבר רע... זה די באופנה היום
שהייתי באילת כל הקלאברים המעפנים האלה החליטו שלבריכה הם באים רק עם בוקסר...
ואיזה אחד בא עם בוקסר צמוד אפור... ואני כזה יושב בסבבה ורואה אותו חוזר... אמרתי וואלה הבנאדם הלך להשתין... ואיך ידעתי את זה?
היה לו רטוב שם בצורה מטורפת... כל מי שראה את זה היה על הרצפה!!!!
הבנות נשפכו מצחוק!!
זה מחזק את המשפט "לא משנה כמה תנער, הטיפה האחרונה תמיד תשאר"1
:disbelief |
|
|
| KrazyDJs |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קורע זה
מניאקים הלילה האלו שהעלו תתמונה
:D |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה מחזק את המשפט "לא משנה כמה תנער, הטיפה האחרונה תמיד תשאר"1
:disbelief |
ואלה!!!
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Sniper |
חחח קצת פרטים על ההיא
מסתבר שחבר שלי מכיר אותה והוא אמר לי תשם שלה
ואני רק לא זוכר עכשיו
היא גם מאיזור השרון שגם את זה אני לא זוכר עכשיו
בכל אופן רועי זה ממש מגעיל הבוקסר הזה
כאילו זה כמו תיץ בוקסר בעעע
כל החבילה יוצאת יאקי |
|
|
| Tarantula |
:eyespop: :eyespop:
חחחחחחחחח
איזה פדיחה |
|
|
| ADiSH |
The 5th Avocado
ענק!!!
זה בערך פרודיה על
fight club..
תראו עד הסוף (אחרי הכתוביות..)
:haha: :haha: :haha: :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חחחחחחח
משהו דיי חמוד שמצאתי
טקסס |
|
|
| ADiSH |
צריך לקרוא את כל זה?!?
:sadgreen: |
|
|
|
|