|
צחוקיה לכולם (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
מועהעהעהעהע
זה ענק
חחחחחחחחח
 |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחח נחמד ביותר
אבל לא קורע כמו שתיארת לי את זה :D |
|
|
| DjChook |
| אני חושב שוואלה נדפקו לגמרי |
|
|
| Ariels |
| כן, חופשי יש להם קטעים דפוקים כאלה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני חושב שוואלה נדפקו לגמרי |
לא סתם הסלוגן שלהם זה
"וואלה, שקם את עצמך" |
|
|
| DjChook |
בונא אחי זה גאוני
מדהים פשוט
יו ענקקקקקקק |
|
|
| warpedd_ |
אדיר!!!
היפנים האלה ממש מוכשרים חחח
הכי התלהבתי מהקטע שכאילו הכדור עולה למעלה והוא קופץ אחריו |
|
|
| NyKoN |
אני רוצה להגיד מראש שאני מצטער... אבל אני חייב
:D
 |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by ADiSH
Matrix ping pong
:stongue: :stongue: :haha: :haha: :crazy: :crazy: |
גאוני!!!!:eyes: |
|
|
| Sniper |
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
איזה גועל נפש
אבל הינה סיפור חמוד
בעיקרון זה יותר מגניב מאשר מצחיק:]
 |
|
|
|
|