|
צחוקיה לכולם (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
עידן אמר שזה יפה |
ספר גם לקירח השני... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NaOren
ספר גם לקירח השני... |
מילואים |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
מילואים |
מה??!?!?!?!?!?
בגלל זה הוא לא מחובר ואי אפשר להציק לו |
|
|
| Scorchio |
איזה אחת בוגדת בבעלה עם מישהו
ובאמצע היא שואלת אותו
"תגיד בעלי אמור לחזור ממילואים, מה נעשה אם פתאום הוא ייכנס לנו באמצע?"
אז הוא עונה לה
"שמעי אל תדאגי, יש לי שני חברים כאן למטה
הם הכינו לי טרמפולינה, רק מישהו בא אני מתלבש צ'יק צ'אק וקופץ"
טוב הם מתחילים
פתאום דפיקה בדלת
ההוא ישר מתלבש בטיל וקופץ מהחלון
ההיא הולכת לפתוח את הדלת
ורואה שני בחורים
ושואלת אותם
"מי אתם?"
אז אחד עונה לה
"אנחנו פה מלמטה
תגידי למשה שלא מצאנו טרמפולינה" |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
איזה אחת בוגדת בבעלה עם מישהו
ובאמצע היא שואלת אותו
"תגיד בעלי אמור לחזור ממילואים, מה נעשה אם פתאום הוא ייכנס לנו באמצע?"
אז הוא עונה לה
"שמעי אל תדאגי, יש לי שני חברים כאן למטה
הם הכינו לי טרמפולינה, רק מישהו בא אני מתלבש צ'יק צ'אק וקופץ"
טוב הם מתחילים
פתאום דפיקה בדלת
ההוא ישר מתלבש בטיל וקופץ מהחלון
ההיא הולכת לפתוח את הדלת
ורואה שני בחורים
ושואלת אותם
"מי אתם?"
אז אחד עונה לה
"אנחנו פה מלמטה
תגידי למשה שלא מצאנו טרמפולינה" |
אעהההה :cool:
מהבדיחות שעושות לך חיוך קל.... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by nesher
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יענו הקו קלאס קלאן
חחחחח
גמר אותי
אני מת |
סופסוף מישהו עלה על זה :) |
|
|
| NaOren |
| ראסמי גם אני עדיין לא הבנתי... |
|
|
| Scorchio |
מה אתם שרוטים?
קו קלאקס קלאן זה אירגון של לבנים שלובשים תחפושות לבנות עם שפיצים בראש
אז כשהכושי נופל לבאר השניים מסתכלים עליו... |
|
|
| DjChook |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ראסמיי |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק רונן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :haha: :stongue: |
|
|
| oDrori |
הבדיחה הכי טובה שסופרה עד כה רונן!!!!!!!!
מביסה אפילו את כל הארנבים :)
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|