return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם (pg. 166)
View this Thread in Original format
ronsh
CC
את המלכה החדשה שלי...:gsmile:
yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
סיבות למה שוקולד עדיף על סקס 20

1. שוקולד ניתן להשיג בקלות ובכל מקום.

2. המשפט "אם את אוהבת אותי את תבלעי אותו" מקבל משמעות חדשה.

3.אם את נושכת את האגוזים חזק מדי, לשוקולד לא יהיה איכפת.

4. שוקולד מספק אותנו גם אחרי שהוא נהיה רך.

5. נוכל לאכול שוקולד בצורה בטוחה גם בזמן נהיגה.

6.נוכל להיות עם השוקולד שלנו כמה זמן שנרצה.

7.אפשר לאכול את השוקולד שלנו בלי בושה גם לפני ההורים.

8.שני אנשים מאותו המין יכולים לאכול שוקולד מבלי שיעשו להם הכללות ויקראו להם בשמות מגעילים.

9.המילה "התחייבות לא מפחידה אף שוקולד.

10.אפשר לאכול את השוקולד מעל שולחן העבודה וזאת מבלי לעצבן אף אחד מהבוסים.

11.אפשר לבקש מכל אדם זר לקבל ממנו את השוקולד שלו מבלי לקבל אגרוף בפרצוף.

12.כשאוכלים שוקולד לא נכנסות לך שיערות לפה (אלא אם כן אתה ממש עילג ולא יודע לאכול חחח)

13.עם שוקולד אין צורך לזייף את זה.

14.שוקולד לא מכניס אותך להריון.

15.אפשר לאכול שוקולד בכל יום בחודש.

16.זו לא בעיה גדולה למצוא שוקולד טוב.

17.ניתן לאכול באותו הזמן כמה סוגים של שוקולד שרק נרצה.

18.אתם לעולם לא זקנים מדי או צעירים מדי כדי לאכול את השוקולד שלכם.

19.כשאתם אוכלים שוקולד באמצע הלילה זה לא מעיר את השכנים.

20.עם שוקולד המידה לא חשובה זה תמיד יהיה טעים.


ואללה דוגרי אני עדיין יעדיף סקס ;)
princess cc
דוגרי אני מעדיפה שוקולד:)
אגב חייבת לספר לכם קטע בהקשר הזה...קיצר
מה שרונן העלה לפה? למה שוקולד עדיף מסקס?
עבדתי פעם ביס וחברה שלי שלחה ת'מייל הזה לח'ברה בעבודה,
למחרת היא מגיעה לעבודה פותחת ת'מייל ורואה שקיבלה אימייל ממישהו בזו הלשון:
"חבל שאת חושבת ששוקולד עדיף על סקס,
נראה לי שפשוט לא היית עם הגבר הנכון,
"
ההיא בשוק בהלם לא מבינה מי שלח את זה, קיצר מה מסתבר?
הייתה לה רשימת תפוצה של כל הח'ברה בעבודה ובמקום להכניס את השם שלי:
אבישג למי שלא יודע, אז הכניסה אבישי אחד שהשם משפחה שלו דומה לשלי,
קיצר ההוא במשך שנה מקבל ממנה מיילים והקטע שהוא היה איזה מנהל בכיר מכפר סבא...
חחחחחחחחח איזה קטע ענק! ההיא ביקשה ממני להתקשר אליו ולהסביר לו ת'טעות,
היא כ"כ התביישה! חמודה! היה צחוקים... (טוב אני יודעת באנגלית זה נשמע יותר טוב

ונ.ב
ח'ברה תרגעו עם הקומפלימנטים האלו,
זה רק מלהיב אותי יותר...

;) )
princess cc
http://www.pic.co.il/Files/B9809EAF...3E7157E66EF.JPG
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by princess cc
http://www.pic.co.il/Files/B9809EAF...3E7157E66EF.JPG



חחחחחחחחחחח
התלבת מהקטע של התמונות
קלטתי אותך חחח :}
princess cc
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחחחחחחחחחח
התלבת מהקטע של התמונות
קלטתי אותך חחח :}


כןןןןןן אבל זהו... התעייפתי..
זה מתיש רצח כל פעם אני צריכה להרשם מחדש
ולהעלות את כל התמונות מחדש, אין לי מושג למה...
הוא לא מזהה ת'שם משתמש והסיסמא...
או שאולי אנ'לא זוכרת?
קיצר לא חשוב, אין לי כוח... נעלה לכם כל יום אחד
בנוהל הקודם:)
princess cc
איך מחליטים עם מי להתחתן?

(אימרות חוכמה של ילדים)

חייבים להיות לכם אותם תחביבים.למשל, אם אתה אוהב ספורט, היא צריכה לאהוב את זה שאתה אוהב ספורט ולבדוק כל כמה דקות שמלאי הגרעינים והשתייה לא התרוקן, ואם כן, אז להביא עוד.

)אלן, בן 10)

אף אחד לא באמת בוחר עם מי הוא יתחתן כשהוא יהיה גדול, ה' בוחר בשבילנו עם מי אנחנו נתחתן, ואנחנו יודעים רק מאוחר יותר עם מי נתקענו.

(קריסטן, בת 10)

מהו הגיל הנכון להתחתן? 23 זה הגיל המושלם להתחתן, בגלל שאתה מכיר את הבן אדם כבר המון זמן עד אז!

(קאמיל בת 10)

אף גיל הוא לא גיל טוב להתחתן בו. אתה צריך להיות טיפש כדי להסכים להתחתן.

(פרדי בן 6)

איך זר יכול לדעת אם שני אנשים נשואים ? אתה יכול לדעת אם אתה רואה שני אנשים צועקים על אותם ילדים.

(דריק בן 8)

מה אתם חושבים שלאמא שלכם ולאבא שלכם יש במשותף? שניהם לא רוצים עוד ילדים.

(לורי בת 8)

בפגישה ראשונה, הם צריכים לשקר אחד לשני, וזה צריך לעניין אותם מספיק כדי להפגש שוב.

(מרטין בן 10)

מה תעשה אחרי פגישה לא מוצלחת? הייתי רץ הביתה ועושה את עצמי מת. ביום למחרת הייתי מתקשר לכל העיתונים ומוודא שכתוב בכל העיתונים ! שמתתי.

(קרייג בן 9)

מתי זה בסדר לנשק מישהו? כשהם עשירים.

(פאם בת 7)

מה עדיף, להיות לבד או להיות נשוי? זה עדיף בשביל בנות להיות רווקות אבל לא בשביל בנים. בנים צריכים מישהי שתנקה אחריהם.

(אניטה בת 9)

במה העולם היה שונה אם אנשים לא היו מתחתנים? היו בטח המון ילדים שהיה צריך להסביר מאיפה הם באו לא ?

(קלוין בן 8)

איך תגרום לנישואים שלך לעבוד? אגיד לאישתי שהיא נראית טוב, תמיד. למרות שהיא בטח תראה כמו משאית.

(ריקי בן 10)
Dr.SuS
בחזרה לסיסי
מילות סיום למשפטי התחלה

גבר: תגידי איפה הייתי כל חיי
אישה: התחבאתי ממך

גבר: תגידי לי לא ראיתי אותך איפה שהוא קודם?
אישה: כן בגלל זה אני לא הולכת לשם יותר

גבר: תגידי הכסא הזה ריק?
אישה: כן וגם זה יהיה אם תשב

גבר: אצלי או אצלך?
אישה: אמלי ואצלך אני אצלי ואתה אצלך

גבר: אם הייתי רואה אותך בערוב הייתי מת משמחה
אישה: אם הייתי רואה אותך בערום הייתי מתה מצחוק


גבר: אז מה את עושה בחיים?
אישה: אני דרגיסטית

גבר: הגוף שלך הוא כמו מקדש
אישה: מצטערת אין שרותים היום

גבר: אני אלך עד סוף העולם בשבילך
אישה: ותשאר שם?

ועוד אחד שעובד רק באנגלית
M: What's ur Sign
F: Do not enter
ronsh
quote:
Originally posted by Dr.SuS
בחזרה לסיסי
מילות סיום למשפטי התחלה

גבר: תגידי איפה הייתי כל חיי
אישה: התחבאתי ממך

גבר: תגידי לי לא ראיתי אותך איפה שהוא קודם?
אישה: כן בגלל זה אני לא הולכת לשם יותר

גבר: תגידי הכסא הזה ריק?
אישה: כן וגם זה יהיה אם תשב

גבר: אצלי או אצלך?
אישה: אמלי ואצלך אני אצלי ואתה אצלך

גבר: אם הייתי רואה אותך בערוב הייתי מת משמחה
אישה: אם הייתי רואה אותך בערום הייתי מתה מצחוק


גבר: אז מה את עושה בחיים?
אישה: אני דרגיסטית

גבר: הגוף שלך הוא כמו מקדש
אישה: מצטערת אין שרותים היום

גבר: אני אלך עד סוף העולם בשבילך
אישה: ותשאר שם?

ועוד אחד שעובד רק באנגלית
M: What's ur Sign
F: Do not enter


משפטים חזקים ביותר...חחח אהבתי
taltul
....משהו חמוד... אבל אין לי מושג אם זה אמיתי או לא

-CosmicFire-

http://www.twik.net/magic/magic.asp

דבר קלטנייייי טילים!!!!!!!!!!
Flotser
quote:
Originally posted by -CosmicFire-

http://www.twik.net/magic/magic.asp

דבר קלטנייייי טילים!!!!!!!!!!


אחי אני מקווה שאתה לא רציני....
:happy2: :nervous: :nervous:

:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement