|
צחוקיה לכולם (pg. 166)
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
CC
את המלכה החדשה שלי...:gsmile: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
סיבות למה שוקולד עדיף על סקס 20
1. שוקולד ניתן להשיג בקלות ובכל מקום.
2. המשפט "אם את אוהבת אותי את תבלעי אותו" מקבל משמעות חדשה.
3.אם את נושכת את האגוזים חזק מדי, לשוקולד לא יהיה איכפת.
4. שוקולד מספק אותנו גם אחרי שהוא נהיה רך.
5. נוכל לאכול שוקולד בצורה בטוחה גם בזמן נהיגה.
6.נוכל להיות עם השוקולד שלנו כמה זמן שנרצה.
7.אפשר לאכול את השוקולד שלנו בלי בושה גם לפני ההורים.
8.שני אנשים מאותו המין יכולים לאכול שוקולד מבלי שיעשו להם הכללות ויקראו להם בשמות מגעילים.
9.המילה "התחייבות לא מפחידה אף שוקולד.
10.אפשר לאכול את השוקולד מעל שולחן העבודה וזאת מבלי לעצבן אף אחד מהבוסים.
11.אפשר לבקש מכל אדם זר לקבל ממנו את השוקולד שלו מבלי לקבל אגרוף בפרצוף.
12.כשאוכלים שוקולד לא נכנסות לך שיערות לפה (אלא אם כן אתה ממש עילג ולא יודע לאכול חחח)
13.עם שוקולד אין צורך לזייף את זה.
14.שוקולד לא מכניס אותך להריון.
15.אפשר לאכול שוקולד בכל יום בחודש.
16.זו לא בעיה גדולה למצוא שוקולד טוב.
17.ניתן לאכול באותו הזמן כמה סוגים של שוקולד שרק נרצה.
18.אתם לעולם לא זקנים מדי או צעירים מדי כדי לאכול את השוקולד שלכם.
19.כשאתם אוכלים שוקולד באמצע הלילה זה לא מעיר את השכנים.
20.עם שוקולד המידה לא חשובה זה תמיד יהיה טעים. |
ואללה דוגרי אני עדיין יעדיף סקס ;) |
|
|
| princess cc |
דוגרי אני מעדיפה שוקולד:)
אגב חייבת לספר לכם קטע בהקשר הזה...קיצר
מה שרונן העלה לפה? למה שוקולד עדיף מסקס?
עבדתי פעם ביס וחברה שלי שלחה ת'מייל הזה לח'ברה בעבודה,
למחרת היא מגיעה לעבודה פותחת ת'מייל ורואה שקיבלה אימייל ממישהו בזו הלשון:
"חבל שאת חושבת ששוקולד עדיף על סקס,
נראה לי שפשוט לא היית עם הגבר הנכון,
"
ההיא בשוק בהלם לא מבינה מי שלח את זה, קיצר מה מסתבר?
הייתה לה רשימת תפוצה של כל הח'ברה בעבודה ובמקום להכניס את השם שלי:
אבישג למי שלא יודע, אז הכניסה אבישי אחד שהשם משפחה שלו דומה לשלי,
קיצר ההוא במשך שנה מקבל ממנה מיילים והקטע שהוא היה איזה מנהל בכיר מכפר סבא...
חחחחחחחחח איזה קטע ענק! ההיא ביקשה ממני להתקשר אליו ולהסביר לו ת'טעות,
היא כ"כ התביישה! חמודה! היה צחוקים... (טוב אני יודעת באנגלית זה נשמע יותר טוב
ונ.ב
ח'ברה תרגעו עם הקומפלימנטים האלו,
זה רק מלהיב אותי יותר...
;) ) |
|
|
| -CosmicFire- |
חחחחחחחחחחח
התלבת מהקטע של התמונות
קלטתי אותך חחח :} |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חחחחחחחחחחח
התלבת מהקטע של התמונות
קלטתי אותך חחח :} |
כןןןןןן אבל זהו... התעייפתי..
זה מתיש רצח כל פעם אני צריכה להרשם מחדש
ולהעלות את כל התמונות מחדש, אין לי מושג למה...
הוא לא מזהה ת'שם משתמש והסיסמא...
או שאולי אנ'לא זוכרת?
קיצר לא חשוב, אין לי כוח... נעלה לכם כל יום אחד
בנוהל הקודם:) |
|
|
| princess cc |
איך מחליטים עם מי להתחתן?
(אימרות חוכמה של ילדים)
חייבים להיות לכם אותם תחביבים.למשל, אם אתה אוהב ספורט, היא צריכה לאהוב את זה שאתה אוהב ספורט ולבדוק כל כמה דקות שמלאי הגרעינים והשתייה לא התרוקן, ואם כן, אז להביא עוד.
)אלן, בן 10)
אף אחד לא באמת בוחר עם מי הוא יתחתן כשהוא יהיה גדול, ה' בוחר בשבילנו עם מי אנחנו נתחתן, ואנחנו יודעים רק מאוחר יותר עם מי נתקענו.
(קריסטן, בת 10)
מהו הגיל הנכון להתחתן? 23 זה הגיל המושלם להתחתן, בגלל שאתה מכיר את הבן אדם כבר המון זמן עד אז!
(קאמיל בת 10)
אף גיל הוא לא גיל טוב להתחתן בו. אתה צריך להיות טיפש כדי להסכים להתחתן.
(פרדי בן 6)
איך זר יכול לדעת אם שני אנשים נשואים ? אתה יכול לדעת אם אתה רואה שני אנשים צועקים על אותם ילדים.
(דריק בן 8)
מה אתם חושבים שלאמא שלכם ולאבא שלכם יש במשותף? שניהם לא רוצים עוד ילדים.
(לורי בת 8)
בפגישה ראשונה, הם צריכים לשקר אחד לשני, וזה צריך לעניין אותם מספיק כדי להפגש שוב.
(מרטין בן 10)
מה תעשה אחרי פגישה לא מוצלחת? הייתי רץ הביתה ועושה את עצמי מת. ביום למחרת הייתי מתקשר לכל העיתונים ומוודא שכתוב בכל העיתונים ! שמתתי.
(קרייג בן 9)
מתי זה בסדר לנשק מישהו? כשהם עשירים.
(פאם בת 7)
מה עדיף, להיות לבד או להיות נשוי? זה עדיף בשביל בנות להיות רווקות אבל לא בשביל בנים. בנים צריכים מישהי שתנקה אחריהם.
(אניטה בת 9)
במה העולם היה שונה אם אנשים לא היו מתחתנים? היו בטח המון ילדים שהיה צריך להסביר מאיפה הם באו לא ?
(קלוין בן 8)
איך תגרום לנישואים שלך לעבוד? אגיד לאישתי שהיא נראית טוב, תמיד. למרות שהיא בטח תראה כמו משאית.
(ריקי בן 10) |
|
|
| Dr.SuS |
בחזרה לסיסי
מילות סיום למשפטי התחלה
גבר: תגידי איפה הייתי כל חיי
אישה: התחבאתי ממך
גבר: תגידי לי לא ראיתי אותך איפה שהוא קודם?
אישה: כן בגלל זה אני לא הולכת לשם יותר
גבר: תגידי הכסא הזה ריק?
אישה: כן וגם זה יהיה אם תשב
גבר: אצלי או אצלך?
אישה: אמלי ואצלך אני אצלי ואתה אצלך
גבר: אם הייתי רואה אותך בערוב הייתי מת משמחה
אישה: אם הייתי רואה אותך בערום הייתי מתה מצחוק
גבר: אז מה את עושה בחיים?
אישה: אני דרגיסטית
גבר: הגוף שלך הוא כמו מקדש
אישה: מצטערת אין שרותים היום
גבר: אני אלך עד סוף העולם בשבילך
אישה: ותשאר שם?
ועוד אחד שעובד רק באנגלית
M: What's ur Sign
F: Do not enter |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
בחזרה לסיסי
מילות סיום למשפטי התחלה
גבר: תגידי איפה הייתי כל חיי
אישה: התחבאתי ממך
גבר: תגידי לי לא ראיתי אותך איפה שהוא קודם?
אישה: כן בגלל זה אני לא הולכת לשם יותר
גבר: תגידי הכסא הזה ריק?
אישה: כן וגם זה יהיה אם תשב
גבר: אצלי או אצלך?
אישה: אמלי ואצלך אני אצלי ואתה אצלך
גבר: אם הייתי רואה אותך בערוב הייתי מת משמחה
אישה: אם הייתי רואה אותך בערום הייתי מתה מצחוק
גבר: אז מה את עושה בחיים?
אישה: אני דרגיסטית
גבר: הגוף שלך הוא כמו מקדש
אישה: מצטערת אין שרותים היום
גבר: אני אלך עד סוף העולם בשבילך
אישה: ותשאר שם?
ועוד אחד שעובד רק באנגלית
M: What's ur Sign
F: Do not enter |
משפטים חזקים ביותר...חחח אהבתי |
|
|
| Flotser |
אחי אני מקווה שאתה לא רציני....
:happy2: :nervous: :nervous:
:stongue: |
|
|
|
|