return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם (pg. 140)
View this Thread in Original format
KrazyDJs


:haha: :haha: :haha:
-CosmicFire-
ואייי איזה קטלני:haha: :haha: :haha:
Segev
טוב אז יום השואה קרב ובא עם אני לא טועה ולא מזמן שעמתי איזה מדיחה נחמדה

אז ככה איכמן מנגלה והיטלר חושבים על דרך להרוד את כל היהודים
אז אייכמן אומר בואו נחפור בורות נירה בכולם ואז הם יםלו לבורות ונכסה אותם
אז היטלר ומנגלה אומרים לא עזוב מה כל הנשק שנבזבז ולחפור בורות ולכסות עזוב לא שימושי
אז מנגלה אומר בואו נכנס את כולם לרקבות ונתקע אותם שם עד שיגמר להם החמצן אז היטל ואייכמן אומרים לו עזוב זה סתם מלא זמן ורכבות לא שימושי
אז היטלר אומר בואו נשים אותם בתוך תאי גזים נחנוק אותם ואז נישרוף אותם אז אייכמן ומנגלה אומרים לו
בונא היטלר אתה נאצי!!!
:D


יאללה תתחילו להריץ בדיחות יש פה רק תמונות!!!
coby
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחהחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הרגתה אותי
Shahar
עזבו בדיחות על שואה לא מתאים...
AnthemFreak
מתדפוק? בדיחות על השואה?????
ממש אבל ממש לא מתאים
במיוחד שזה קרוב ליום
שטות!
DjChook
בדיחות שחורות מותר מדי פעם :)
בקשר לעיתוי זה לא כזה קשור

ד"א.. באמת כבר שנים שלא היו פה בדיחות איכותיות :)

איך קוראים לתוכניתן בצבא ?
מש"ק קלט/פלט :)
-CosmicFire-
http://zone2.walla.co.il/ts.cgi?tss...games&path=2423

כנסו למשחק הראשון
Wercker
פשוט ממכר

סיימתי עם
233780
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
איך קוראים לתוכניתן בצבא ?
מש"ק קלט/פלט :)


אתה מאבד את זה בן אדם
AnthemFreak
http://www.farmcum.com/movie/free/hi_trailer.html

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by AnthemFreak
http://www.farmcum.com/movie/free/hi_trailer.html



ewwwwwwwwwwwwwwwwwwww :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Segev
טוב אז יום השואה קרב ובא עם אני לא טועה ולא מזמן שעמתי איזה מדיחה נחמדה

אז ככה איכמן מנגלה והיטלר חושבים על דרך להרוד את כל היהודים
אז אייכמן אומר בואו נחפור בורות נירה בכולם ואז הם יםלו לבורות ונכסה אותם
אז היטלר ומנגלה אומרים לא עזוב מה כל הנשק שנבזבז ולחפור בורות ולכסות עזוב לא שימושי
אז מנגלה אומר בואו נכנס את כולם לרקבות ונתקע אותם שם עד שיגמר להם החמצן אז היטל ואייכמן אומרים לו עזוב זה סתם מלא זמן ורכבות לא שימושי
אז היטלר אומר בואו נשים אותם בתוך תאי גזים נחנוק אותם ואז נישרוף אותם אז אייכמן ומנגלה אומרים לו
בונא היטלר אתה נאצי!!!
:D




יאללה תתחילו להריץ בדיחות יש פה רק תמונות!!!


גדולללללללללללל@!!!!!!
אחלה של בדיחה..

למרות הנושא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement