|
צחוקיה לכולם (pg. 93)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
חחחחחחחחחחחחחח
משהו ענק שלחו לי הרגע
אוהדי בית"ר מלכייייייייםםםםםםם!!!
אם תסתכלו מקרוב תראו שהזה עם היד למעלה מנסה להצית לו את השיער
:D |
|
|
| TTman |
אני לא מבין מה פאקינג מצחיק פהההה
תראה באיזו מדינה אתה חיי
גועל נפש
ואני אוהד של מכבי בכלל, אני שונא את הפועל
אבל יש גבולללל
מזה הדבר הזה
אני נגעל, באמא שלייייי |
|
|
| Hell_Copter |
נייקון אתה ילד מסכן נשבע לך!!!
אמן זה יקרה לך דבר כזה
אז נראה אם תחשוב שזה מצחיק!! :rolleyes: |
|
|
| AnthemFreak |
באלוהים ניקון אתה ילד הומו
זה ממש לא מצחיק
איזה מסכן תראה מה עושים לו
אני באמת רוצה לראות אם זה יקרה לך.. אם תחשוב שזה מצחיק
ולא תבכה כמו איזה בחורה |
|
|
| warpedd_ |
ראסמי ניקון מה נדפקת בראש?
אחי יש פה תמונה שכמעט הורגים בה בנאדם ואתה צוחק על זה כמו דביל |
|
|
| NyKoN |
בואנה מה אתם דפוקים?<
מה אני הרבצתי לו?
ושתדעו שאוהדים של הבועל עושים כאלה דברים בדיוק לאוהדים של בית"ר כשהם באים לבלומפילד
כמעט הורגים בן אדם!
בואו נגזים.. מכבים עליו סיגריה ומרביצים לו קצת... זה לא כאילו לא מגיע לו...
ועל הזין שלי... שנה שעברה בדרבי אוהד הבועל כמעט שבר עלי בקבוק זכוכית של מיץ ענבים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
בואנה מה אתם דפוקים?<
מה אני הרבצתי לו?
ושתדעו שאוהדים של הבועל עושים כאלה דברים בדיוק לאוהדים של בית"ר כשהם באים לבלומפילד
כמעט הורגים בן אדם!
בואו נגזים.. מכבים עליו סיגריה ומרביצים לו קצת... זה לא כאילו לא מגיע לו...
ועל הזין שלי... שנה שעברה בדרבי אוהד הבועל כמעט שבר עלי בקבוק זכוכית של מיץ ענבים |
זה שהאוהדים של הפועל עושים את זה אז זה מצדיק את זה שאוהדי בית"ר עושים את זה?!
בואנה יש לך בעיה נפשית קשה!!!!!!
מעניין אם משחק הבא של מכבי יעשו על האוהדים שלהם לינץ' ואז תהיה תמונה של אוהד מכבי אוכל ככה מכות... ואז אני ישים את התמונה פה ונראה אם תחשוב שזה מצחיק!!! :mad: :whip: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by NyKoN
בואנה מה אתם דפוקים?<
מה אני הרבצתי לו?
ושתדעו שאוהדים של הבועל עושים כאלה דברים בדיוק לאוהדים של בית"ר כשהם באים לבלומפילד
כמעט הורגים בן אדם!
בואו נגזים.. מכבים עליו סיגריה ומרביצים לו קצת... זה לא כאילו לא מגיע לו...
ועל הזין שלי... שנה שעברה בדרבי אוהד הבועל כמעט שבר עלי בקבוק זכוכית של מיץ ענבים |
פאקקקקקקק
בואנה אתה הכי אהבל בעיר
מזה הדבר הזה
בואנה אין לי מילים
יאללה מה אתה משחק אותה
כמעט קיבלת מכות מאוהדי הפועל
אני כבר חמש שנים הולך למשחקים ואיך זה שלא קיבלתי עדיין מכות
אתה פשוט ילד עסקן שסובל מחוסר חיים
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| §chop¥ |
| לחטוף מכות מאוהד הפעול = לחטוף מכות מילדה מכיתה ב' |
|
|
| DJ_Yuval |
איפה התמונה שהוא שם יש סתם
X
:whip: :whip: :whip: :whip:
אני רוצה לראות על מה כולם כועסים!:whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|