|
צחוקיה לכולם (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
תראה, איך שבא לך
ממילא הטרד הזה מתעדכן כמעט כל יום וככה הוא זז למעלה בפורום הזה ככה שאין ממש הבדל......
רק שסטיקי יהיה יותר נוח. זה הכל. בגלל זה הצעתי את זה....... |
אם יש הסכמה שזה יהיה סטיקי אז אני ישים את זה... לי זה לא מפריע |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם יש הסכמה שזה יהיה סטיקי אז אני ישים את זה... לי זה לא מפריע |
אני בעד.... |
|
|
| NaOren |
כן גם אני בעד...
למה נרקומנים אוהבים כדורסל?
יש שם 2 זריקות וכדור מהצד....
איך יודעים שבתורה לא היה דאודורנט?
כי כתוב בתורה: "וירם משה את ידו וימותו העמלקים..." |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by NaOren
איך יודעים שבתורה לא היה דאודורנט?
כי כתוב בתורה: "וירם משה את ידו וימותו העמלקים..." |
זאת בדיחה של כיתה ג' |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by warpedd_
זאת בדיחה של כיתה ג' |
חחחח
מה הקשר?
צחקתי ששמעתי אותה
טוב זה היה אתמול ב 4 בבוקר
אבל עדיין..... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by warpedd_
זאת בדיחה של כיתה ג' |
אז? בדיחה של כיתה ג' היא עדיין בדיחה
וכאלה שעוד לא שמעו אותה יצחקו..................
הנה עוד אחת.......
איך יודעים שבתנ"ך היה רדיו???
"וישמע ה' את קול ישראל"
:crazy: |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by warpedd_
זאת בדיחה של כיתה ג' |
שני אנשים הלכו ברחוב, אחד נפל לבור, השני אהב חומוס |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
שני אנשים הלכו ברחוב, אחד נפל לבור, השני אהב חומוס |
חחחחחחחחח
בדיחות כפית...
אני תמיד נקרע כשמישהו מספר לי אותם פתאום בלי קשר
איש אחד הולך ברחוב ורואה ילדה יורקת
אז הוא שואל אותה: ילדה את ממטרה?
אז היא עונה לו
לא אני אפרשזיף
:conf: :conf: :conf: :conf:
:wtf: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
חחחחחחחחח
בדיחות כפית...
אני תמיד נקרע כשמישהו מספר לי אותם פתאום בלי קשר
איש אחד הולך ברחוב ורואה ילדה יורקת
אז הוא שואל אותה: ילדה את ממטרה?
אז היא עונה לו
לא אני אפרשזיף
:conf: :conf: :conf: :conf:
:wtf: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
צריך לספר את זה בשעות המאוחרות של הלילה....
(כפית...) |
|
|
| warpedd_ |
די עם הבדיחות קרש
זה לא מצחיק גם שאתה שיכור ב4 בלילה
(טוב אולי נסחפתי*)
בכל מקרה הבדיחה בסגנון שלדעתי היא מלכת הבדיחות
היא של האיש השמן בגן ילדים
וסתם סיפור
איזה יום אני הולך ברחוב ועובר ליד גן ילדים
ופתאום מגיע איזה שמן כזה ונכנס לגן |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by warpedd_
די עם הבדיחות קרש
זה לא מצחיק גם שאתה שיכור ב4 בלילה
(טוב אולי נסחפתי*)
בכל מקרה הבדיחה בסגנון שלדעתי היא מלכת הבדיחות
היא של האיש השמן בגן ילדים
וסתם סיפור
איזה יום אני הולך ברחוב ועובר ליד גן ילדים
ופתאום מגיע איזה שמן כזה ונכנס לגן |
וואי איזה הזדמנות...
היית לבד?
חחחחחחחחחחחח
אם אני הייתי מגיע לסיטואציה כזאת אם חברים[
בטוח הייתי שואל אותו
חחחחחחחחחחח
היינו נקרעים |
|
|
| Narcotic Mind |
איש אחד הולך ברחוב רואה איש אחר דופק תראש בקיר
אז הוא שואל אותו "תגיד אתה דפוק?"
אז הוא עונה "לא אני משה" |
|
|
|
|