|
צחוקיה לכולם (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| eran |
מה זה הדבר המגעיל הזה על הגב של הגמל??
- ערבי.
מה זה חמישה אמריקאים בוואן?
- צוות לעניין
מה זה חמישה ערבים בסובארו?
- צוות לבניין
:tongue3 :crazy: :wtf: :happy2: :gsmile:  |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by eran
מה זה הדבר המגעיל הזה על הגב של הגמל??
- ערבי.
מה זה חמישה אמריקאים בוואן?
- צוות לעניין
מה זה חמישה ערבים בסובארו?
- צוות לבניין
:tongue3 :crazy: :wtf: :happy2: :gsmile: |
חחחחחח
:haha: :haha:
אחד בא למחתרת ושואל מה צריך לעשות בשביל להתקבל
אז אמרו לו שהו אצריך להרוג 20 ערבים וחתול
אז הוא שאל בשביל מה חתול
אז אמרו לו
התקבלת... |
|
|
| oDrori |
| חחחח אהבתי את הגמןל והבדיחה של אורן |
|
|
| הענק וגנו |
אישה אחת באה להתוודות אצל הכומר:
האישה:קראתי למישהו בן זונה
הכומר:למה?
האישה:הוא נגע לי בשדיים
הכומר נוגע לה בשדיים ושואל ככה?
האישה:כן
הכומר:ולכן קראת לו בן זונה?
האישה:לא הוא גם הפשיט אותי
הכומר מפשיט את האישה ושואל ככה?
האישה:כן
הכומר:ולכן קראת לו בן זונה?
האישה:לא הוא גם הכניס את איברו לאיברי
הכומר מכניס את איברו לאיברה ושואל ככה?
האישה:כן
הכומר:ולכן קראת לו בן זונה?
האישה:לא הוא גם זיין אותי
הכומר מזיין אותה ושואל ככה?
האישה:כן
הכומר:ולכן קראת לו בן זונה?
האישה:והיה לו איידס
הכומר:בן זונה!!!!!!!!! :D |
|
|
| Ariels |
| !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ענק |
|
|
| Dj Moriano |
| פחחחחחחחחחחחחחחחחח ע-נ-ק.... |
|
|
| oren_naor |
חחחחחחחחחחחחחחח ענק....
:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מצחיק!!!!!
:crazy: :eyespop: :haha: :stongue: :happy2: :crazy: :eyespop: :haha: :stongue: :happy2: |
|
|
| Triple-z |
טיאסטו ארמין ופי.וי.די הולכים באיביזה...
סתתם, אבל זה נשמע כמו התחלה טובה לבדיחה
בוא נראה מישהו ממשיך אותה..
 |
|
|
| oDrori |
וואלה רעיון חביב...
פתאום קופץ פרי קורסטן עושה להם "וואלה מה גם אתם עושים כאן?" הם אומרים לו מה קרה יש לנו כאן איוונט. הוא אומר להם מה יא סתומים אם זה אותו איוונט שיש לי אז הזמינו אותי קודם... ואז... ואז... אממממממ |
|
|
| Narcotic Mind |
ארנב אחד קם בבוקר ויוצא מהבית
הוא מסתובב ביער, פתאום בא אליו האריה אומר לו
"בונה ארנב, תמצוץ לי או שאני אוכל אותך"
טוב הארנב מבין שאין מה לעשות חייב למצוץ לו...
גומר למצוץ לו ממשיך להסתובב ביער
פתאום בא אליו הדוב אומר לו
"בונה ארנב, תמצוץ לי או שאני טורף אותך"
שוב הוא מבין שאין מה לעשות הוא מעדיף לחיות
גומר למצוץ לו, בא כבר מתחיל ללכת בבאסה הבייתה
פתאום בדרך יוצא הנמר אומר לו
"בונה ארנב, תמצוץ לי או שאני מחסל אותך"
הארנב גומר למצוץ לו חוזר הבייתה בשיא העצבים
היום הכי גרוע שהיה לו בחיים
בא הולך לחנות קונה שני אקדחים
בא יוצא בבוקר אומר לעצמו שהיום הם משלמים
בא יוצא ליער בא לאריה
מתחיל לצעוק עליו ולירות באוויר
אררררררררררריה *פאפאוו* *פאפאוו* תמצוץ לי *פאפאוו* או שאני יורה בך
האריה משתין מפחד בא מוצץ לארנב
אחרי זה הארנב ממשיך בדרך בא לדוב
מתחיל לצעוק עליו ולירות באוויר
דובבבבבבבבבב *פאפאוו* *פאפאוו* תמצוץ לי *פאפאוו* או שאני יורה בך
הדוב מת מפחד בא מוצץ לארנב
הארנב ממשיך בדרך בא לנמר
מתחיל לצעוק עליו ולירות באוויר
נמררררררררררר *פאפאוו* *פאפאוו* מתצוץ לי *קליק*קליק* או שאני אמצוץ לך |
|
|
| oDrori |
Nice one
זה האמא של הבדיחות ארנבים מה שכן האריה זה זה שצריך להיות האחרון, זאת נוסחת הקסם בבדיחות ארנבים תמיד האריה דופק אותו בסוף... |
|
|
|
|