return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם (pg. 108)
View this Thread in Original format
warpedd_
quote:
Originally posted by DjChook
משום מה הוא מזכיר לי את תומר
(wrapedd)


וההיא עם הציצים במותנים מזכירה לי קצת אותך כן
:D
DjChook
חחחח ;)
Biondo
warpedd_
כמה תמונות נחמדות

נראה לי היה משהו דומה פה


:)

התמונה נקראת
redneckcarstyling.jpg..
nFaivel
זה דומה למכונית שלי בניד פור ספיד:stongue:
Biondo
http://www.geocities.com/bettafish2000/final.swf

נסו לספור את האנשים.
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Biondo
http://www.geocities.com/bettafish2000/final.swf

נסו לספור את האנשים.


12? 13?
DjChook
שני פרות רועות יחד באחו ומשוחחות
"שמעת על מחלת הפרה המשוגעת שמשתוללת בזמן האחרון?" אומרת אחת הפרות
"כן",עונה הפרה האחרת " איזה מזל שאנחנו ברווזים"

סטודנט לחקלאות ניגש לאיכר ואומר לו
"השיטות שלך מיושנות מידי. לא אתפלא אם העץ הזה יניב פחות מעשרה ק"ג תפוחים"
"גם אני לא אתפלא",ענה האיכר,"זה עץ מנגו".

חקלאי מזכרון-יעקוב לוקח חקלאי מטקסס לסיור במשקו
"כדי לעבור את החווה שלי מקצה לקצה" ,מתפאר החקלאי האורח,"אני נוסע שלוש שעות בטרקטור שלי"
"כן",השיב החקלאי הישראלי, "גם לי היה פעם טרקטור כזה,אבל הצלחתי להיפטר ממנו".
HyPeRSoNiC
http://corky.net/~dorimani/animations/minibarni2.htm
http://corky.net/~dorimani/animations/minibarni3.htm
http://corky.net/~dorimani/animations/minibarni4.htm
http://corky.net/~dorimani/animations/minibarni5.htm
http://corky.net/~dorimani/animations/minibarni6.htm

הבנתי שיש עוד סרטונים כאלה עם ברני
מישהו מכיר?
DJ-Kreing^^
חחחחחחח
זה ענק הקטעים של הברני

ADiSH
צריך להיות עוד כאלה..
תבדוק באתר:toothless
ADiSH
טוב
כנראה שאין
דווקא זכרתי שיש:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement