|
צחוקיה לכולם (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Sniper
ממ חן זה לא הכי הצחיק אותי |
Just trying
להחיות
the thread |
|
|
| MoSH_MaN |
חח אני מכיר את זה
ודווקא זה מאד נחמד
:D |
|
|
| Hell_Copter |
נחמד... אבל לא מצחיק במיוחד
נייקון היום שלח לי תמונה יפה
מחר אני ישים אותה פה |
|
|
| Rising |
שני חברים מדברים:
חבר א': "שמעת על צרפת? הכל שם סקס. כבר במטוס
לצרפת זיון. במונית לפריז זיון. במעלית לחדר זיון."
שאל חבר ב': "מתי היית בצרפת?"
ענה חבר א': "לא אני הייתי שם... אחותי הייתה."
:gsmile: |
|
|
| DjChook |
מת עליך אחי
יווו לא עשו לך ברית יא מגעיל ?! |
|
|
| Hell_Copter |
אלעד... איזה סקסי אתה!!
אתה מזכיר לי את הויט מאוז :) |
|
|
| Flotser |
כן אני אוהב כאלה,
יש לי כזה עם איזה כוסית שכתוב את השם שלך, עבדתי על מלא ילדים היה כזה מצחיק |
|
|
| Hell_Copter |
בטח חלק מכירים אבל בקטנה למה זה חמוד
חייל אחד סיפר לאביו על הירי הראשון שלו בצבא.
"היום תירגלנו ירי בפעם הראשונה, היינו צריכים לקפוץ
על הרגליים ממצב שכיבה ולהסתער על המטרה", סיפר החייל.
"נו? והסתערת עם כולם?" שאל האב.
"לא, המפקד ביקש בהתחלה רק 8 מתנדבים"
"והתנדבת?" שאל האב.
"לא, אבל אח"כ נותרו רק 3 חיילים בשטח והמפקד ביקש מאיתנו לירות ולהסתער."
"נו? וירית?" שאל האב.
"לא, נשארתי לבדי שוכב על הריצפה" ענה החייל.
"ואז קפצת ורצת?" שאל האב.
"לא, אבל המפקד אמר לי שאם אני לא אקום וארוץ אז הוא ידחוף את הרובה שלו בתחת שלי" ענה הבן.
"ואז קפצת?" שאל האב בהתרגשות.
"בהתחלה קצת..." |
|
|
| MoSH_MaN |
מכיייייייייר
וזה חמוד
:D |
|
|
| DjChook |
ראסמי מכיר וראסמי חמוד
הינה משהו שכולם אמורים להכיר ומשום מה אני ששכחתי מיזה...
שני חברים מובטלים כבר חודש...
נפגשים כעבור חודשים והאחד מספר לשני שהוא מצא עבודה בת זונה
כסף טוב וכו
מה העבודה המובטל שואל ?
אז חברו עונה "צייד ערסים"
המובטל שואל "מה ?"
אז הוא אומר לו
כן, אני עובר ושאני רואה ערס אני פשוט יורה בו, וככה אין ערסים, וגם אני מרוויח על זה כסף...
המובטל רץ ומתקבל לעבודה,
הוא נוסע לבת-ים
יוצא מהאוטו ומתחיל לירות בצרורות על כל אדם שעובר..
הוא מבסוט, ממשיך ככה לירות
פתאום מגיע שוטר ועוצר אותו
השוטר עושה לו, מה אתה עושה ככה יורה באנשים ?
אז הצייד אומר, זה בסדר אני צייד ערסים, ומוציא את התעודה שלו
אז השוטר אומר, אם כל הכבוד, אבל פה זה שמורה
נקווה שזה הלך טוב, קשה לכתוב בדיחה שסיפרו לך מהר :) |
|
|
|
|