|
צחוקיה לכולם (pg. 154)
|
View this Thread in Original format
| Viperon |
חחח אהבתי את המשחקים
תודה:D |
|
|
| eXeTik |
| אחלה לינקים אלקס, אהבתי את הסאטיספקשן ברקע בזה של האפרוח... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אחלה לינקים אלקס, אהבתי את הסאטיספקשן ברקע בזה של האפרוח... |
WOW!!!!
אלכס תודה שהייתה פה גניבת קרדיט אחושילינג אבל!!!! :whip:
ידעתי שיקרה משהו בגלל שלא השתמשת ב"קוד"...קיצר בקשה ממני ערוך את הפוסטים ....לא שזה ממש פוגע בי או שאני מחפש תהילה וכאלה...ממש לא ...פשוט קצת לא נעים לשבת לחפש שעה את הדברים האלה בישבילכם ובסוף התודה באה לבן אדם אחר...
:( |
|
|
| DJ Alex E. |
יופי רונן!!
טל,הקרדיט אליך אחי
זה לא לינקים שלי זה של טל!!! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
יופי רונן!!
|
?
הלינקים לא עובדים...
בכל מקרה- טל, אסור לסמוך על רוסים!
כל האלקסים האלה...
טפו! וואנוצ'יי ווורי :stongue:
ואלכס- מרוב שהתרגלתי לאל[ק]ס, השם שלך עם "כ" נשמע לי כמו שגיאת כתיב... אל תיקח את זה אישית, אתה יכול לקרוא לי... לקרוא לי... מממ... ראנן! |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by eXeTik
?
|
מה הסימן שאלה?נתת לי קרדיט על הלינקים במקום לטל...
| quote: |
בכל מקרה- טל, אסור לסמוך על רוסים!
כל האלקסים האלה...
|
יש לך בעיה עם רוסים?
ומה לא קלטת!הלינקים לא שלי!!
| quote: | [
טפו! וואנוצ'יי ווורי :stongue:
|
יופ טוואיו מאט דודה שלך גנבת!רוצה להתחיל פה קרב ירידות ברוסית?:toothless
| quote: |
אתה יכול לקרוא לי... לקרוא לי... מממ... ראנן! |
ראנן?מה אני לובה???:tongue2 |
|
|
| -CosmicFire- |
תודה רבה על הלינק אחי
באמת הצלת אותי
התמונות פה עזרו לי מאד בהמשך הפרוייקט מודינג שלי
Crop Circles Project
***פרטים על המוד בהמשך |
|
|
| taltul |
:הפעם הלכתי על כמה תמונות מעניינות שמצאתי ברשת...טוב בקיצר תהנו
1. הגנה מושלמת -
2. "עוד משהו בנושא של "הגנה -
3. לוח זמנים של בעל מקצוע חופשי בשנת 2004 -
;)
4. שירותים ציבוריים באחת ערי האירופה -
5. זה לא מה שאתם חושבים.לא הופעה סטנד-אפ וגם לא הופעה אחרת כלשהי...הבחורה צולמה באחת המועדונים בשבוע שעבר שלא אחשוף את שמו כדי לא לפגוע במוניטין של הליין :rolleyes:...
לא יודע מה היא חשבה לעצמה באותו רדע אבל...היא סתם מגעילה בקיצר...:D
6. ולבסוף מה שנשאר להגיד זה -
!נ''ב: מקווה שנהנתם
:) ...ההמשך עוד יבוא..אל דאגה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
תודה רבה על הלינק אחי
באמת הצלת אותי
התמונות פה עזרו לי מאד בהמשך הפרוייקט מודינג שלי
Crop Circles Project
***פרטים על המוד בהמשך |
הייתי שמח לעזור אחי...דרך אגב הדברים האלה באמת אמיתיים??? זה נראה כאילו מישהו תיכנן את זה בפוטושופ לפני זה...:)...תכלס שמעתי זה באמת אב'מ...אבל מצד שני מי יודע אולי איזה איכר גרפיקאי מוכשר השתכר כמה פעמים הלך לשדה ו"צייר" את הדברים האלה עם הטרקטור שלו... |
|
|
|
|