|
צחוקיה לכולם (pg. 89)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
השועל הצב והאריה החליטו לקחת יום חופש לעשות על האש
האריה הביא את המנגל השועל הביא את שתייה והצב היה צריך להביא את הבשר אבל ואללה צב מה לעשות שוכח לפעמים
קיצר הצב אומר להם
"שמעו חברה שכחתי את הבשר"
מישהו צריך ללכת להביא
האריה אומר
"וואללה אני מלך החיות אני לא מביא"
השועל אומר
"ואללה אני יכול לגמור עלייך בשנייה אני לא מביא את הבשר"
קיצר סינג'רו את הצב ללכת להביא את הבשר מהבית
הצב מתחיל ללכת
עוברת שעה האריה והשועל כבר רעבים אש האריה אומר
"כוס אימא של הצב הזה לקחתי יום חופש אם הוא לא מגיע עם הבשר אני שובר לו את השריון"
עוברת עוד שעה
שניהם כבר מתים מרעב
"יוווו אני הולך לשחוט את הצב המזדיין הזה מניאק שיביא כבר את הבשר אני מת לאכול"
עוברות עוד 3 שעות שניהם כבר מעולפים מרעב מתים בקושי מדברים אבל העצבים חזקים מהכל
"ברגע שאני רואה את הצב הזה אני מזיין לו תצורה אני שוחט אותו בולע אותו שלם המניאק הזה שיביא את הבשר אני מת מרעב סתם לקחנו יום חופש בשבילו"
פתאום יוצא להם הצב מאחורי איזה שיח ואומר
"חברה אם אתם ממשיכים ללכלך ככה אני לא ממשיך ללכת" |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ADiSH
תראו אותו
(הוא מחכה את ראזל)
:wtf: |
אין לי מושג מי זה ראזל אבל זה לא היה מצחיק במיוחד...
די משעמם אפילו
אז הוא מוציא קצת קולות מהתחת... אז מה :) |
|
|
| Scorchio |
בולו בולו בולו בולו בולו בולו!!!!!
(תשאלו את רון ונימרוד) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בולו בולו בולו בולו בולו בולו!!!!!
(תשאלו את רון ונימרוד) |
תשאלו את דודו מהום סנטר...
סתם עדיף שתשאלו את חן! |
|
|
| DjChook |
ראסמי תשאלו את חן !!
איש אחד נקרא דחוף מאוד לביה"ח מכיון שאשתו במצב קשה מאוד.
האיש רץ בבהלה במסדרונות. פוגש אותו הרופא ואומר לו: "שמע, אשתך במצב קשה מאוד. מהיום אתה תצטרך להאכיל אותה, לתת לה לשתות, לקלח אותה, לקחת אותה לשירותים- בקיצור, אתה צריך להיות לידה 24 שעות ביממה" הרופא שם לב שהבנאדם מבואס, הפנים שלו למטה...
אז הרופא אומר לו: "סתתתתם, היא מתה!!" |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בולו בולו בולו בולו בולו בולו!!!!!
(תשאלו את רון ונימרוד) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קטע עצוב |
|
|
| Scorchio |
איזה אחד
אישתו בהריון נולד להם ילד
אחרי הלידה
הרופא יוצא לבעל אומר לו
"תשמע התינוק שלך אין לו זין"
הבעל נכנס לשבז רציני אבל הוא אמר
"טוב שטויות זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
הרופא אומר לו
"כן זהו תשמע, אין לו גם רגליים"
הבעל מתבעס בא לו למות
"טוב שטויות אבל זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
הרופא אומר לו
"כן תשמע אין לו גם ידיים"
הבעל מתבעס עוד יותר כבר על סף התאבדות
"טוב אבל זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
הרופא אומר לו
"תשמע, הבן שלך אין לו פה ועיניים"
הבעל כבר לא יודע מה להגיד
"טוב מה לעשות אבל זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
הרופא אומר לו
"טוב שמע האמת שהתינוק שלך הוא רק אוזן"
לבעל זה כבר כמעט לא הזיז אבל הוא אמר
"טוב אבל זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
אז הוא נכנס לראות את התינוק ומתחיל לדבר אליו
"מי חמוד של אבא?"
אז הרופא אומר לו
"אמממ כן הוא גם חירש..." |
|
|
| KrazyDJs |
נראה לי שרשמו כבר תבדיחה הזאת
אבל לא משנה..
טוב...
איזה אחד אישתו בבית חולים
מצב אנוש וזה
הרופא בא אליו ואומר לו
"טוב תשמע, אתה תצטרך להאכיל את אישתך, לתת לה לשתות
לקחת אותה להתקלח, לשירותים, הכל
תצטרך להיות איתה 24 שעות"
האיש כולו עצוב וזה
פנים למטה והכל
אז הרופא אומר לו
"סתםםםםםםםם
אישתך מתה" |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
נראה לי שרשמו כבר תבדיחה הזאת
אבל לא משנה..
|
אתה חושב?
תסתכל קצת למעלה.. |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
נראה לי שרשמו כבר תבדיחה הזאת
אבל לא משנה..
טוב...
איזה אחד אישתו בבית חולים
מצב אנוש וזה
הרופא בא אליו ואומר לו
"טוב תשמע, אתה תצטרך להאכיל את אישתך, לתת לה לשתות
לקחת אותה להתקלח, לשירותים, הכל
תצטרך להיות איתה 24 שעות"
האיש כולו עצוב וזה
פנים למטה והכל
אז הרופא אומר לו
"סתםםםםםםםם
אישתך מתה" |
אחי האירוניה היא שאתה הערת לי שכתבתי בדיחה שלא נכתבה
תאמין לי בדקתי
:)
ואז כותב בדיחה שצ'וק כתב לפני שני פוסטים... |
|
|
| Hell_Copter |
מה זה כושית אחרי שבעלה מת
אלמנה שחורה :)
איך יודעים שהזין בקושי שוקל משהו?
אפשר להרים אותו אפילו עם מחשבה :D |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by DjChook
איש אחד נקרא דחוף מאוד לביה"ח מכיון שאשתו במצב קשה מאוד.
האיש רץ בבהלה במסדרונות. פוגש אותו הרופא ואומר לו: "שמע, אשתך במצב קשה מאוד. מהיום אתה תצטרך להאכיל אותה, לתת לה לשתות, לקלח אותה, לקחת אותה לשירותים- בקיצור, אתה צריך להיות לידה 24 שעות ביממה" הרופא שם לב שהבנאדם מבואס, הפנים שלו למטה...
אז הרופא אומר לו: "סתתתתם, היא מתה!!" |
אחי!!!!
ענק!!!!!!
אחת הבדיחות הטובות
נקרעתי |
|
|
|
|