return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 
צחוקיה לכולם (pg. 181)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YAEL2107
א-אוהל
ב-בטח אוהל
ג-גם כן אוהל
ד-דווקא אוהל
ה-הלו זה אוהל
ו-ודאי זה אוהל
ז-זהו אוהל
ח-חבל על הזמן זה אוהל
ט-טוב זה אוהל
י-יאלה אוהל
כ-כוס אמק שמישו יסתום לי תפה...


א - אהה?! תגידי הכל בסדר איתך?
ב - באמת אני שואל
ג - גיליתי אחרי הפוסט האחרון שלך שאת כנראה סובלת מהפרעה כלשהי
ד - דווקא לא כזה נורא לסבול מהפרעה
ה - הפרעות כאלה הפכו כבר מזמן להיות דבר שבשגרה
ו - ובמיוחד בפורום הזה
ז - זה לגיטימי שתרגישי שייכת לאור הנתונים האלה
ח - חשוב שתדעי שיש אנשים עם הפרעות קשות יותר משלך
ט - טרם הגעת לשלב שבו תעזבי את מסך המחשב תרוצי לסלון תצעקי שגנבו לך את הפלאשר ותחזרי אל מסך המחשב
י - יש מעטים שהגיעו לשלב הזה
כ - כל משמגיע לשלב הזה של ההפרעה שלו עובר טרנספורמציה שגורמת לו לשדר את ההפרעה שלו לאנשים אחרים
ל - לכן כשאת רואה או שומעת על אנשים שמפריעים ואוהבים להפריע במסיבות תדעי שהם המקרים הקשים והקיצוניים של הפרעה זו
מ - מה גם שהאנשים האלה נוטים להתחפש למנורות לילה או לשלטי פרסומת מהלכים
נ - נו מה חשבת שהם נראים כמו כל בן אדם רגיל?
ס - סטיקלייטים אורות מהבהבים חולצות מוזרות ומשונות ולמעשה כל אמצעי ביזארי זה סימן ההיכר שלהם
ע - עולים על כל דבר שאסור לעלות עליו מרמקולים ועד ברזלים עמודים ואף על הדי גיי עצמו! החברה האלה הם סכנה מוחשית
צ - ציבור הבליינים באשר הוא נקרא להזהר מהחברה הללו
ק - קצף נגד סייברים כבר נמצא בפיתוח - הרעיון הוא שברגע שמתיזים עליהם תקצף הם הופכים לנורמליים כמו כל אדם למשך בין שעה לארבע שעות
ר - רק מאבק עיקש יוכל להכריע את התופעה המסוכנת שמאיימת להתפשט ולהפוך את ההפרעה הנפשית הקיצונית שלהם למכת מדינה
ש - שימרו על ילדיכם חבריכם וכל מכריכם לבל יפלו קורבן להפרעות חוזרות ונשנות של החברה הללו ומי יתן ונוכל כולנו לבלות בנעימים מבלי לחשוש לגורלינו ולגורל קרובינו שידבקו בתופעה הזו
ת - תודה שהייתם סבלניים וקראתם את כל השטויות שכתבתי בשעה מאוחר בלילה
Shahar
ש - שמישהו ירגיע את שני הליצנים האלה!!
DjChook
בהחלט אחד הפוסטים המיותרים של יגאל

ונסיים במשהו משעשע לחובבי שרה

http://waxy.org/random/images/weblog/mortor.gif
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
בהחלט אחד הפוסטים המיותרים של יגאל

ונסיים במשהו משעשע לחובבי שרה

http://waxy.org/random/images/weblog/mortor.gif



אחד הגדולים!!:]
princess cc
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
א - אהה?! תגידי הכל בסדר איתך?
ב - באמת אני שואל
ג - גיליתי אחרי הפוסט האחרון שלך שאת כנראה סובלת מהפרעה כלשהי
ד - דווקא לא כזה נורא לסבול מהפרעה
ה - הפרעות כאלה הפכו כבר מזמן להיות דבר שבשגרה
ו - ובמיוחד בפורום הזה
ז - זה לגיטימי שתרגישי שייכת לאור הנתונים האלה
ח - חשוב שתדעי שיש אנשים עם הפרעות קשות יותר משלך
ט - טרם הגעת לשלב שבו תעזבי את מסך המחשב תרוצי לסלון תצעקי שגנבו לך את הפלאשר ותחזרי אל מסך המחשב
י - יש מעטים שהגיעו לשלב הזה
כ - כל משמגיע לשלב הזה של ההפרעה שלו עובר טרנספורמציה שגורמת לו לשדר את ההפרעה שלו לאנשים אחרים
ל - לכן כשאת רואה או שומעת על אנשים שמפריעים ואוהבים להפריע במסיבות תדעי שהם המקרים הקשים והקיצוניים של הפרעה זו
מ - מה גם שהאנשים האלה נוטים להתחפש למנורות לילה או לשלטי פרסומת מהלכים
נ - נו מה חשבת שהם נראים כמו כל בן אדם רגיל?
ס - סטיקלייטים אורות מהבהבים חולצות מוזרות ומשונות ולמעשה כל אמצעי ביזארי זה סימן ההיכר שלהם
ע - עולים על כל דבר שאסור לעלות עליו מרמקולים ועד ברזלים עמודים ואף על הדי גיי עצמו! החברה האלה הם סכנה מוחשית
צ - ציבור הבליינים באשר הוא נקרא להזהר מהחברה הללו
ק - קצף נגד סייברים כבר נמצא בפיתוח - הרעיון הוא שברגע שמתיזים עליהם תקצף הם הופכים לנורמליים כמו כל אדם למשך בין שעה לארבע שעות
ר - רק מאבק עיקש יוכל להכריע את התופעה המסוכנת שמאיימת להתפשט ולהפוך את ההפרעה הנפשית הקיצונית שלהם למכת מדינה
ש - שימרו על ילדיכם חבריכם וכל מכריכם לבל יפלו קורבן להפרעות חוזרות ונשנות של החברה הללו ומי יתן ונוכל כולנו לבלות בנעימים מבלי לחשוש לגורלינו ולגורל קרובינו שידבקו בתופעה הזו
ת - תודה שהייתם סבלניים וקראתם את כל השטויות שכתבתי בשעה מאוחר בלילה


:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by YAEL2107
סתכלו משו יפה..... ותחשבו טוב....

http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.htm

מי שמכיר שלא יגלה...


הלך לי הלב...!!!
:eyespop:

אני פה חופר בפול ווליום מתעמק בתמונות יאללה הרג אותי כוס עמק חחח!!!
:whip:

בקיצר יש לי משהו שצילמתי היום בבוקראחרי שיצאתי מהמסיבה בקולנוע זמיר.
זה נמצא באלנבי וישר אחרי שצילמתי באה מכונית ופנתה שמאלה חחחחחחחחחח...:haha:


אפילו מצעד האהבה המסריח בארץ לא מקבל כזה כבוד בת"א!!!
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
הלך לי הלב...!!!
:eyespop:

אני פה חופר בפול ווליום מתעמק בתמונות יאללה הרג אותי כוס עמק חחח!!!
:whip:

בקיצר יש לי משהו שצילמתי היום בבוקראחרי שיצאתי מהמסיבה בקולנוע זמיר.
זה נמצא באלנבי וישר אחרי שצילמתי באה מכונית ופנתה שמאלה חחחחחחחחחח...:haha:


אפילו מצעד האהבה המסריח בארץ לא מקבל כזה כבוד בת"א!!!


WTF? חחחחח איזה אנשים קרועים יש בתל אביב
ואנשים עוד יותר קרועים יש ברמלה ;)
taltul
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1



LMAO HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHA :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :eyespop:
DjChook
התמונה בעמוד האחרון

http://www.blognog.com/news/data/up..._masturbate.jpg


הרגה אותי !!
taltul
quote:
Originally posted by DjChook
התמונה בעמוד האחרון

http://www.blognog.com/news/data/up..._masturbate.jpg


הרגה אותי !!

MY PLEASURE :D

KrazyDJs
ש: מה ההבדל בין ישו לבין תמונה של ישו ?
ת: בשביל תמונה של ישו צריך רק מסמר אחד

ש: למה ישו לא אוכל סוכריות m&m's ?
ת : כי הם כל הזמן נופלות לו מהידיים.

ש: איך מפחידים ניצולי שואה ?
ת: מדליקים את התנור.

ש: איך מני לוי עושה ילדים ?
ת : שותל את הזרעים באדמה.



אחח, אני חייב חומר חדש...


EDIT
בדיחת שואה שחורה...אבל שחורה פחם...
אני אישית נפלתי מצחוק ששמעתי אותה הרגע...


ש: מה ההבדל בין שואה לחומוס ?



















ת: שואה זה לא אחלה
ADiSH
האחרונה הרגה אותי...:D
כל השאר גרועות..:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 
Privacy Statement