|
צחוקיה לכולם (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
איזה מוחדה?!
היא ממש יותר מזה!@#!@$
חחחחחחחחח....:stongue: :stongue: :haha: |
חחחחח וזה עוד בא מרוסיה... :D |
|
|
| oDrori |
צח זה כמו שמישהו שלא ראה גלגל בחיים שלו ימציא את הגלגל בשנת 2001... לא חוכמה :) מה שכן בדיחה מצחיקה
גם של רון חביב אבל אני לא אוהב את הבדיחות נורה.
הבדיחה שצחקתי ממנה באינטרנט הכי הרבה, ממש הרבה הולכת ככה:
I want your balls to die, you got that? I WANT YOUR BALLS TO DIE
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
שמישהו יעצור אותי
אה כן והביחה המצחיקה הכי קצרה שאני מכיר זה משהו שדוד שלי סיפר אבל זה בדיחה למבוגרים...
"Is that so, [Suspecting Tone]Mr. Smith?[/tone]" , asked the hotel recipent . |
|
|
| DjChook |
עודד
שתיהן לא הצחיקו אותי
סורי
אולי פשוט לא הבנתי |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
עודד
שתיהן לא הצחיקו אותי
סורי
אולי פשוט לא הבנתי |
אני יודע אחי, אני בערף היחיד שצוחק מהם... הראשון פשוט יש לי וויז'נים שלמים של כל מיני אנשים אומרים את זה בדרמטיות... כולם בבת אחת וכל אחד לכוד... עזוב אין לי איך להסביר זה פשוט קורע אותי.
השני זה בדיחה של מבוגרים ואמריקאים... רצוי מבוגרים אמריקאים... עזוב, זה הומור פשוט אבל אין הרבה אינפורמציה בבדיחה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני יודע אחי, אני בערף היחיד שצוחק מהם... הראשון פשוט יש לי וויז'נים שלמים של כל מיני אנשים אומרים את זה בדרמטיות... כולם בבת אחת וכל אחד לכוד... עזוב אין לי איך להסביר זה פשוט קורע אותי.
השני זה בדיחה של מבוגרים ואמריקאים... רצוי מבוגרים אמריקאים... עזוב, זה הומור פשוט אבל אין הרבה אינפורמציה בבדיחה |
אתה היחיד שצוחק מהן...
מה מצחיק בביצים שמתות אני לא יודע...
אבל שיהיה לך לבריאות אח שלי
אה ולא הבנתי את השניה בשיט!! |
|
|
| Tarantula |
ייווווווו... איזה קרציות אתם@!@##@$%
אותו זה מצחיק אז שיהיה לו לבריאות...
עודד תמשיך ככה גבר, גם אני צוחקת הרבה מדברים שלא מצחיקים אף אחד, אז אני מבינה אותך!@#
:D :D :D :crazy: :crazy: :happy2: |
|
|
| MoSH_MaN |
יום אחד אישה נכנסת עם סלים לאוטובוס
אחריי עשר דקות סלים התפוצץ |
|
|
| Sniper |
תיראו משו פה
יש כאלה שיחשבו שזה מגעיל אבל אותי זה פשוט שפך מצחוק |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחח!!!!!!!
חרא בלבן!!!!!!!!! איזה קלאסיקה!!
זוכר את זה מהילדות!
:p :p :p |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Sniper
תיראו משו פה
יש כאלה שיחשבו שזה מגעיל אבל אותי זה פשוט שפך מצחוק |
אחיייייייי ניסית את זהההה
ועם ניסית את זה יש את זה בדאבל קריםם???:) |
|
|
| Sniper |
כןן איתמר זה טעים סוףףףףף
ואכלתי דיאט לא יודע אם יש דאבל קרים |
|
|
| itamarsan |
טובב חבר'יהה בדיחה קצת מבית אחר
בחורה צעירה עולה לגן עדןן ובאה למלאך כדי שירשום אותה אוקיי מתחיל לרשום אותה שואל אותה כמה שאלות והכול טוב ויפה
לאחר כמה זמן היא מתחיה לשמוע צעקוותת אייייייי וכול מיני בסגנון הזה
אז היא שואלת את המלאך מה זה הצעקות האלה הוא אמר אה זה כלום עושים לבחורה שניכנסה לפניך חור בכתף כדי שיוכלו לחבר את הכנפיםם היא אומרת סבבה
טווב אחרי כמה רגעים היא שומעת עוד הפעם צעקוות אז היא באסה עושה לו שמע זה לא הולך ככה מה קורה כאן אז המלאך עושה לופשוט עכשיו הכניסו לה דיבל בראש כדי לחבר את הבייגלה הנוצץ
טוב לבסוף היא באה ואומרת לו שמעע עזוב רד מיזה אני לא ניכנסת בשום פנים ואופן לגן עדן אז הוא ומה תלכיי לגיהנום מה שם איך שאת נכינסת יאנסו אותך יעשו לך מעשה סדום ואחר כךך ישרפו אותך
אז היא אומרת לו זה בסדר כבר את החורים האלה עשו לי
:):):):):):):):):):):):):):):):):):) |
|
|
|
|