|
צחוקיה לכולם (pg. 171)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
את צריכה לעשות פיצוץ
ואז כל פעם שכדור כחול נוגע בו הוא מתפוצץ
ואז יש הרבה פיצוצים וצריך שיהיו כמה שיותר |
וואלה! תודה!!!!!!!!!!
:D
קבלו משהו לפני השינה!
ואל תתעצלו כנסו תלחצו על העכבר ימין אין צורך
להוריד ת'קובץ למחשב!
יאללה נייטי
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=E...80CBA85A4F40745
רגע ואחד לכבוד הבחירות
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=4C3B5C7D3FAFF6CA3D0DA137B6EE4C72 |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by coby
איזה משחק חזק !!!!
108.... |
114 :} |
|
|
| Shahar |
בונא מישהו שיחק בחניה?
הכי אהבתי אותו ועשיתי תוצאות בנות זונות
איזה תוצאות הגעתם שם !?
[Edit]
המשחק ההוא עם הפיצוצים
מי שהספיק לראות כתבי שאנלא מצליח יותר מ 34 פיצוצים בתור אחד...
קיצור שיחקתי עכשיו והכי הרבה שלי היה
47 !
התוצאה הייתה
132
וזה כתב
MIRACLE
:) |
|
|
| -CosmicFire- |
בפיצוץ 46
ב3פיצוצים 124 |
|
|
| princess cc |
אנ'לא מאמינה, הבאתי לכם פה מישהי
בריקוד סוער עם ויברטור וכל מה שמעניין אותכם זה המשחק המעפן הזה שאני
מגיעה בו רק ל-46 |
|
|
| taltul |
החטוני הקטן ביותר.... :) :rolleyes: :cool:
W00T!
 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
אנ'לא מאמינה, הבאתי לכם פה מישהי
בריקוד סוער עם ויברטור וכל מה שמעניין אותכם זה המשחק המעפן הזה שאני
מגיעה בו רק ל-46 |
כי כולם מדמיינים שהפיצוצים זה במישהי עם הויברטור:) |
|
|
| Gil Shwarts |
להצניח את דפי
פה |
|
|
| coby |
אני לא מצליח להוריד תאישה עם הויברטור
:( |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
להצניח את דפי
פה |
חחחחחחח ענק! איזה מתאבד שיעי
לא הצלחתי להציל אותו אפילו פעם אחת |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by coby
אני לא מצליח להוריד תאישה עם הויברטור
:( |
לא צריך להוריד, תעשה פתח וזהו...
קטע ענק!!!!!!! |
|
|
|
|