|
צחוקיה לכולם (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
מי יודע מה היה רשום בעמ' האחרון ביומן של אנה פרנק???
רגע מישהו דופק בדלת...
(אני לא אוהב בדיחות שחורות..., אבל אם מישהו רוצה יש לי מלא! ):D :toothless :D |
|
|
| yahel222 |
אחת באה לגניקולוג עושה לו - דוקטור יש לי בעיה הכוס שלי צר מדי
טוב ההוא מחילט לבדוק -
מכניס יד אחת...אצבע ...שתיים והופ כל היד נכנסה
עושה לי תראי הכנסתי יד שלמה
האישה עושה לו = נו תנסה להכניס עוד אחת
מכניס אצבע...שתיים והופ כל היד נכנסה פנימה
הד"ר אמור לה תראי גברת שתי הידיים שלי בפנים !!
אז האשה עושה לו - עכשיו נראה אותך מוחא כפיים
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
זונה באה לרופא עושה לו - אני רוצה שתעשה לי חור בירך
אז הוא שואל אותה בשביל מה????
היא עונה - קצת כסף מהצד
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
מוש
מצטער להודיע לך אבל אני לא שואל אותך או אף אחד פה אם לצוטט או לא
מה כל כך מפריע?
:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| חחחחחחחח השניה אהבתי !!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח השניה אהבתי !!! |
same here |
|
|
| MoSH_MaN |
ישן ...
ZzZzZzZzZzZzZ |
|
|
| yahel222 |
קצת בדיחות שחורות על הפיגוע בתאומים
חחחח לא יפה אבל נוווו....
אחרי הפיגוע מתקשר ערפאת לבן לאדן אומר לו -
אידיוט אמרתי משולש ועיגול לא שני ריבועים :stongue: :stongue: :stongue:
שני מטוסים טסים ליד ניו יורק פתאום רואים את התאומים
עושה טייס אחד לשני - 50 דולר מי עובר בניהם.....
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
ועכשיו לא קשור -
אחד בא לבר מזמין ככה איזה 10 טקילות ורצוף מקפיץ אותן מסיים תוך דקה
הברמן שואל אותו מה קרה שאתה שותה כ"כ הרבה
אז האיש עונה לו - היום עברתי את חווית המציצה הראשונה שלי
אז הברמן עושה לו - אה יופי בוא אני יזמין אותך לעוד טקילה על חשבוני
אז האיש עונה - עזוב...10 כוסות לא העבירו את הטעם מה תעזור עוד אחת
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
ועכשיו לא קשור -
אחד בא לבר מזמין ככה איזה 10 טקילות ורצוף מקפיץ אותן מסיים תוך דקה
הברמן שואל אותו מה קרה שאתה שותה כ"כ הרבה
אז האיש עונה לו - היום עברתי את חווית המציצה הראשונה שלי
אז הברמן עושה לו - אה יופי בוא אני יזמין אותך לעוד טקילה על חשבוני
אז האיש עונה - עזוב...10 כוסות לא העבירו את הטעם מה תעזור עוד אחת
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
לא יפה בכלל!!!!!!!!!!!!
אני סיפרתי את הבדיחה הזאת או בהתחלת הט'רד הזה או בט'רד שנמחק
אתה גנבת לי את הבדיחה... וגם אני סיפרתי אותה יותר טוב
והבדיחות השחורות ממש לא מצחיקות... לא קשור לזה שהם שחורות |
|
|
| DjChook |
תכלס אני מסכים אם כל מילה שרועי אמר
:)
בדיחות שחורות שולטות, אבל אלה לא היו משהו |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by oren_naor
מי יודע מה היה רשום בעמ' האחרון ביומן של אנה פרנק???
רגע מישהו דופק בדלת...
(אני לא אוהב בדיחות שחורות..., אבל אם מישהו רוצה יש לי מלא! ):D :toothless :D |
חחחחח אחי אהבתי תרשום בדיחות שחורות מי שלא רוצה שלא יצחק.....
הנה שלוש....
מי הכי צפונית בגטו??
90210
(למוגבלים שפה זה כמו בברלי הילס)
למה היטלר התאבד???
הוא קיבל את חשבון הגז....
איך קוראים לדובי בגטו???
דובון
איך קוראים לילד בגטו???
ילדון
איך קוראים לסבא בגטו???
סבון....
האחרונה ממש רעה אני יודע.....
אבל אני לא אוהב לצחוק על השואה.... אלה סתם בדיחות שסיפרו לי....
מאלה אני לא הכי צוחק על התאומים ועל הפיגועים וכל זה אני דיי אוהב לצחוק |
|
|
| Hell_Copter |
ספר כמה שאתה רוצה...
אבל מה שסיפרת לא מצחיקות בגרוש... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ספר כמה שאתה רוצה...
אבל מה שסיפרת לא מצחיקות בגרוש... |
שמע אחי אני לא אומר לך ממה לצחוק.....
קח את זה איך שאתה רוצה את רוצה תתצחק אתה לא רוצה אל תתצחק... |
|
|
|
|