|
צחוקיה לכולם (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
מה יותר טוב מסינדרלה?
אחת שב - 12 בלילה הופכת לפיצה וקולה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oren_naor
מה יותר טוב מסינדרלה?
אחת שב - 12 בלילה הופכת לפיצה וקולה |
משום מה שמעתי את זה בקידוש של אתמול בלילה בן דוד טיפש |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
משום מה שמעתי את זה בקידוש של אתמול בלילה בן דוד טיפש |
אתה אולי שמעת..., אבל לא כולם וזאת אחלה בדיחה
קומוניסט מניאק
:-))) |
|
|
| Hell_Copter |
| אוקיי.... זאת אחת הבדיחות הכי גרועות ששמעתי בזמן האחרון... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אוקיי.... זאת אחת הבדיחות הכי גרועות ששמעתי בזמן האחרון... |
אם אפשר לקרוא לזה בדיחה בכלל :rolleyes: |
|
|
| sheshbesh17 |
שלוש קיבוצניקים הולכים לזיין זונה בפעם הראשונה
השלושה נכנסים והזונ אומרת להם לשים קונדום כדי שהיא לא תיכנס להריון
השלושה מזיינים וסבבה חוזרים לקיבוץ
הם עושים קומזיץ ומעבירים חוויות על הזיון
פתאום אחד בא ביציע " אכפת לכם אם הזונה תיכנס להריון?"
החברים עונים לו לא
אז הוא אומר בואו נוריד את הקונדום..........
מתי הומו מרגיש טוב?
שהוא מרגיש חרא
אחד בא לחנות ענתיקות ושואל מה חדש
איך קוראים לאחד שמנהל מסעדה?
-מסעדן
איך קוראים למי שואל במסעדה?
-סועד
איך קוראים למי ששוטף את הכלים?
-סעיד |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by sheshbesh17
איך קוראים לאחד שמנהל מסעדה?
-מסעדן
איך קוראים למי שואל במסעדה?
-סועד
איך קוראים למי ששוטף את הכלים?
-סעיד |
חחחחחח
אהבתי! :crazy: :haha: :tongue2  |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by sheshbesh17
שלוש קיבוצניקים הולכים לזיין זונה בפעם הראשונה
השלושה נכנסים והזונ אומרת להם לשים קונדום כדי שהיא לא תיכנס להריון
השלושה מזיינים וסבבה חוזרים לקיבוץ
הם עושים קומזיץ ומעבירים חוויות על הזיון
פתאום אחד בא ביציע " אכפת לכם אם הזונה תיכנס להריון?"
החברים עונים לו לא
אז הוא אומר בואו נוריד את הקונדום..........
|
אני מוחה ;)
***
איך קוראים לאחד שמנהל מסעדה?
-מסעדן
איך קוראים למי שואל במסעדה?
-סועד
איך קוראים למי ששוטף את הכלים?
-סעיד***
כל הזכויות לבדיחה הזאת שמורות לקיבוץ העוגן, שבאמת עבד להם בחדר אוכל סעיד :) |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פתאום נזכרתי שמה שמשה גרטל תמיד אומר
שהוא מסיים שידור של משהו וזה בלילה... יענו שידור אחרון של ערוץ 1 לאותו יום אז הוא אומר:
"שיהיה לכם לילה טוב ונוחו על משכבכם בשלום"
אני נקרע כל פעם שאני נזכר בזה!!!!!!!!! |
זה לא כל פעם
הוא אמר את זה פעם אחת אחרי שהוא סיים יום שירודים באולימיפיאדה
ואני כבר פירסמתי את זה יחד עם כל המשפטים מהספר הוצא מהקשרו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by sheshbesh17
שלוש קיבוצניקים הולכים לזיין זונה בפעם הראשונה
השלושה נכנסים והזונ אומרת להם לשים קונדום כדי שהיא לא תיכנס להריון
השלושה מזיינים וסבבה חוזרים לקיבוץ
הם עושים קומזיץ ומעבירים חוויות על הזיון
פתאום אחד בא ביציע " אכפת לכם אם הזונה תיכנס להריון?"
החברים עונים לו לא
אז הוא אומר בואו נוריד את הקונדום..........
מתי הומו מרגיש טוב?
שהוא מרגיש חרא
אחד בא לחנות ענתיקות ושואל מה חדש
איך קוראים לאחד שמנהל מסעדה?
-מסעדן
איך קוראים למי שואל במסעדה?
-סועד
איך קוראים למי ששוטף את הכלים?
-סעיד |
מכיר את כל אלה והם לא משהו... סורי |
|
|
| sheshbesh17 |
איך אמא גרוזינית מלמדת את הבן שלה ללבוש תחתונים???
צהוב מקדימה חום מאחורה
שתי ילדים קטנים הולכים ברחוב
פתאום עוברת כוסית בצד השני של הכביש
אחד אומר לשני
"יאלה בוא נדפוק אותה"
השני עונה לו
"יאלה אבל מי יעביר אותנו את הכביש????
מה הם שלושת הדברים הגרועים בלהיות זין?
יש לך חור בראש
השכן הכי קרוב אליך מספר סיפורים מהתחת
שאתה מתרגש אתה מקיא
שואלים אחד פולני שאישתו בבית חולים עוד כמה מן היא תהיה שם
הוא ענה: עוד אחד עשרה חודשים- שנה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by sheshbesh17
מה הם שלושת הדברים הגרועים בלהיות זין?
יש לך חור בראש
השכן הכי קרוב אליך מספר סיפורים מהתחת
שאתה מתרגש אתה מקיא
|
שכחת גם:
"כל הזמן מרביצים לי" :stongue: |
|
|
|
|