|
צחוקיה לכולם (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
יאללה חלאס עם הבדיחות השחורות האלו
כבדו קצת את יום השואה !!!!!!!!!!
|
מה הקשר ? מה רע לצחוק קצת... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה הקשר ? מה רע לצחוק קצת... |
כי זה מסריח שאין כבוד
ועוד ממך שהיית בפולין וראית מה קרה הייתי מצפה ליותר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כי זה מסריח שאין כבוד
ועוד ממך שהיית בפולין וראית מה קרה הייתי מצפה ליותר |
מה הפאקינג כבוד
הייתי בפולין וראיתי את כל מה שצריך ורצוי לראות
זה לא אומר שאי אפשר לצחוק קצת
טוב כל אחד ואיך שהוא מרגיש |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב הגיע הזמן שלי להסביר
טוב שלא תחשבו שאני מת על הבדיחות האלה אבל אבא שלי שהוא מאד רציני והסבים שלי היו בגטו
אמר לי שהוא היה זה שמספר בדיחות שחורות שהוא היה ילד ולמה אתם שואלים?
כדי להוציא קצת שמחה והעצב הכבד...
לגרום לאדם חיוך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב הגיע הזמן שלי להסביר
טוב שלא תחשבו שאני מת על הבדיחות האלה אבל אבא שלי שהוא מאד רציני והסבים שלי היו בגטו
אמר לי שהוא היה זה שמספר בדיחות שחורות שהוא היה ילד ולמה אתם שואלים?
כדי להוציא קצת שמחה והעצב הכבד...
לגרום לאדם חיוך |
שמע אחי... בפולין אנחנו הרצנו מלא בדיחות
אבל לא בדיחות שחורות...
אני ממש לא חושב שזה במקום בעיקר בגלל שמחר זה יום השואה
זה באמת עוזר לצחוק אחרי שרואים כאלה דברים אבל אחרי שאתה עובר את החוויה הזאת אתה באמת מסתכל שונה על כל העניין של השואה |
|
|
| yahel222 |
זוג התחתן ויצא לירח דבש
באים למלון נכנסים לחדר ישר הבעל קופץ על אשתו מזיין לה ת'צורה
טוב אחרי זה האשה נחה הלך הבעל עשה ביד
סיים גם את זה וישר הביא נוד משהו אטומי...
אשתו יושבת לידו המומה עושה לו - "מה זה היה???????"
הבעל עונה - מותק, זה להראות לך שאני יכול איתך, יכול בלעדייך, ואני הוא זה שקובע פה את האווירה"
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by yahel222
זוג התחתן ויצא לירח דבש
באים למלון נכנסים לחדר ישר הבעל קופץ על אשתו מזיין לה ת'צורה
טוב אחרי זה האשה נחה הלך הבעל עשה ביד
סיים גם את זה וישר הביא נוד משהו אטומי...
אשתו יושבת לידו המומה עושה לו - "מה זה היה???????"
הבעל עונה - מותק, זה להראות לך שאני יכול איתך, יכול בלעדייך, ואני הוא זה שקובע פה את האווירה"
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
חחחחח לקח לי שניה להבין אבל ענק..... |
|
|
| Segev |
חברה אני מאוד מצטער למרות שיום השואה אבל היתי חייב לפני שיברח לי
טוב אז איך היו משחקים בינגו בגטו??
63... יש!!!
:D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by yahel222
זוג התחתן ויצא לירח דבש
באים למלון נכנסים לחדר ישר הבעל קופץ על אשתו מזיין לה ת'צורה
טוב אחרי זה האשה נחה הלך הבעל עשה ביד
סיים גם את זה וישר הביא נוד משהו אטומי...
אשתו יושבת לידו המומה עושה לו - "מה זה היה???????"
הבעל עונה - מותק, זה להראות לך שאני יכול איתך, יכול בלעדייך, ואני הוא זה שקובע פה את האווירה"
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| SimonP |
בדיחה על השואה (סליחה מראש:)):
מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף!:D :D :D :D |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by SimonP
בדיחה על השואה (סליחה מראש:)):
מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף!:D :D :D :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול זה! |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by SimonP
בדיחה על השואה (סליחה מראש:)):
מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף!:D :D :D :D |
חהחהחהחהח באמת ענק!!!!!! |
|
|
|
|