| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
הייתי אומר שזה די מפגר..
כל שניה הם יוצאים מהקצב כזה.. |
כן, והמיקס באמת דפוק, אולי הם גם יחליפו בייסליין...
תגיד לי מה נסגר?!? זו צריכה להיות בדיחה מה אתה מתחיל לנתח... אגב זה פורסם באתר של זומבי ניישן לא אני עשיתי :) |
|
|