return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם (pg. 157)
View this Thread in Original format
yaman
quote:
Originally posted by KrazyDJs


יפה מאוד
DJ Alex E.
TTman קרעת אותי עם הקטע של הלסביות
פשוט ענננק
eXeTik
quote:
Originally posted by KrazyDJs



חחח
אהבתי
אפשר לקרוא לזה



"פומי" :stongue:
eXeTik
קבלו משהו קורע :stongue:

-CosmicFire-


חחחחחח
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by -CosmicFire-


חחחחחח


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי חחחחחחחחחחחחחחחח כמה שהפורום משפיע על אנשים חחחחחח המורה בכלל לא קלטה מה רוצים ממנה חחחחחח הסימן שאלה שלה קרע אותי
אגב יש שם טעות כתיב
כותבים
life
ולא
live
המורה ממש מטומטמת אם היא לא שמה לב
eXeTik
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי חחחחחחחחחחחחחחחח כמה שהפורום משפיע על אנשים חחחחחח המורה בכלל לא קלטה מה רוצים ממנה חחחחחח הסימן שאלה שלה קרע אותי
אגב יש שם טעות כתיב
כותבים
life
ולא
live
המורה ממש מטומטמת אם היא לא שמה לב


תאכלס משעשע, זה כמו האלה שאומרים
LOL
במציאות במקום לצחוק...

וה
live
זה לא טעות

life = חיים
live = לחיות (גם: חי
Flotser
מצטער שאני קטנוני
:p

quote:
Originally posted by eXeTik
live = לחיות (גם: חי


אז ההפך צריך להיות
die
(to live - to die
ובמקרה של המבחן
death - life)

וכן זה מצחיק גם התמונה עם החתולים חחחח


:p
taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
תאכלס משעשע, זה כמו האלה שאומרים
LOL
במציאות במקום לצחוק...

וואי עם זה יש לי בכלל סיפור - הרבה פעמים קורה לי שבא לי להגיד "לול" בזמן שאני עומד לצחוק וכאלה... זה פשוט משגע אותי - תמיד יש לי את 3 ת'אותיות האלה בראש...

עוד לא יצא לי באמת להגיד את זה לאנשים אבל אני מדמיין לעצמי איך היו מסתכלים עליי במקרה והייתי אומר... :)
-CosmicFire-
היה לי חבר מפגר שכל הזמן היה אומר לול
ורופל וכל הדברים האלה שהוא היה צוחק לא היה לו צחוק
הוא היה אומר
לולולולולולולולולולולולול ככה כמו מפגר
עכשיו הוא כבר לא חבר שלי :}

Rising
quote:
Originally posted by taltul
עוד לא יצא לי באמת להגיד את זה לאנשים אבל אני מדמיין לעצמי איך היו מסתכלים עליי במקרה והייתי אומר... :)


חחחחחח...

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
היה לי חבר מפגר שכל הזמן היה אומר לול
ורופל וכל הדברים האלה שהוא היה צוחק לא היה לו צחוק
הוא היה אומר
לולולולולולולולולולולולול ככה כמו מפגר
עכשיו הוא כבר לא חבר שלי :}


חחחחחחחחחחחחחחחחחח!
וואלה עוד לא יצא לי לפגוש אנשים כאלה..
:) :) :)
eXeTik
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement