|
צחוקיה לכולם (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| מוש זה עעעעעעענננננננננקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק |
|
|
| yahel222 |
| ואי איזה מסכן מרחם עליו...... |
|
|
| nimrod levi |
חחחח איזה מצחיק זה!!!
הביא נפיחה...
חח אחד עשה שם בתגובות
אין לו ביצים לתבוע אותם!
יווו אחד המצחיקים |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחח איזה עצוב זה...
להתעורר ולראות את הביצים שלך באש... לא נעים |
|
|
| yahel222 |
אחד נתקע על אי בודד כמה שנים....כדי לספק את היצרים שלו
מצא איזה חור בעץ וכל פעם שהיה צריך היה מכניס את הזין. שלו לשם
טוב אחרי 10 שנים ככה מצאו אותו הצילו אותו
חזר לאשתו....באו נכנסו למיטה פתאום בא הבעל הביא לה פצצה בתחת העיף אותה 5 מטר
אמרה לו מה אתה דפוק מה אתה עושה
אמר לה - תרגעי אני כולה בודק קודם שאין סנאים בחור
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
חזר לאשתו....באו נכנסו למיטה פתאום בא הבעל הביא לה פצצה בתחת העיף אותה 5 מטר
|
זה הקטע הכי מצחיק :):D:D:D:D:D:D:D:D
זה הרג אותי!!!!!!!! |
|
|
| oDrori |
הגרסא שאני מכיר קצת יותר ארוכה ומספרת על בחורה שנסחפה לחו ף אבל כל מקרה, בדיחה קוראת :)
אוקיי:
איש אחד עומד ליד הגן ילדים
?תגיד, אתה מחכה לילד-
לא, אני סתם שמן-
:)
כשאני אהיה גדול אני ארצה להרזות
(דורש טיפה מחשבה ולא כזההה מצחיק)
איפה יש לבלונדיניות שיער שחור?
בין שתי הקדמיות
:D :D |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by oDrori
איש אחד עומד ליד הגן ילדים
?תגיד, אתה מחכה לילד-
לא, אני סתם שמן-
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחח
למרות שאני כבר מכיר את זה אין זאת אחת הבדיחות שהכי הורגות אותי :D :D :D :D |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by oDrori
הגרסא שאני מכיר קצת יותר ארוכה ומספרת על בחורה שנסחפה לחו ף אבל כל מקרה, בדיחה קוראת :)
אוקיי:
איש אחד עומד ליד הגן ילדים
?תגיד, אתה מחכה לילד-
לא, אני סתם שמן-
:)
איפה יש לבלונדיניות שיער שחור?
בין שתי הקדמיות
:D :D |
בין השיניים הקדמיות לא סתם שתי....
וגם למה לבלונדיניות יש רווח בין השיניים?
כדי שיהיה מקום לוריד
:stongue: |
|
|
| SimonP |
מקווה שתאהבו :)
איזה אחד יוצא לצוד שפנים, טוב ההוא יום שלם ביער לא תופס כלום. חוזר לבקתה איפה שכל הציידים כולו מבואס אז ניגש אליו איזה צייד אחד ואומר לו "רוצה טיפ לציד שפנים? תמצא מחילה של שפן, תעמוד בחוץ ותגיד "טו טו" הוא יצא ותירה בו".
טוב ההוא הולך למחרת רואה חור קטן כזה של שפן, עומד בחוץ ואומר "טו טו" יוצא השפן ההוא דופק לו יריה בראש לוקח אותו. טוב ממשיך ללכת רואה חור יותר גדול, חצי מטר כזה, עומד בחוץ עושה "טו טו" יוצא שפן ענק ההוא יורה בו ולוקח אותו כזה על השכם. טוב ממשיך ללכת רואה חור ענקי של איזה מטר וחצי, עומד בחוץ עושה "טו טו" יוצא שפן, מה זה שפן, ענק!!! ההוא בא דופק בו ירייה הורג אותו לוקח אותו גם כן על השכם. ממשיך רואה חור ענקי של איזה 3 מטר, עומד בחוץ עושה "טו טו" פתאום הוא שומע מבפנים "טו טו" ההוא לא מבין עושה עוד פעם "טו טו" ושוב פעם קול מבפנים "טו טו", ההוא עושה "טו טו" ואז באה רכבת ודרסה אותו :D :D :D :D |
|
|
| Gil Shwarts |
היה איזה אחד
שמהרגע שהוא נולד, נגזר עליו לחטוף מכות
בגן כל הילדים היו מרביצים לו, בבית ספר הוא היה חוטף מכות רצח
בצא המפקדים שלו זיינו אותו מכות
הבן אדם עמד להתחתן, אמר זהו אין אני מתחתן עכשיו ייגמר הקטע הזה של המכות, אחרי שהתחתן אשתו הייתה דופקת בו טילים עם המחבת, הוא ואישתו הביאו ילדים, הילדים גדלו וזיינו אותו מכות עד שנמאס לבן אדם והוא החליט שהמוצא האחרון הוא התאבדות...
קיצר הבן אדם מתאבד, מגיע לגיהנום, עובדי השטן עם הקילשונים זיינו אותו מכות, הוא החליט לברוח לגן עדן, הגיע לגן עדן, המלאכים זיינו אותו מכות עם הכנפיים שלהם אז הבן אדם החליט לברוח, ברח לכנסייה של ישו, בא לישו ואומר לו
ישו, אתה חייב לעזור לי, כל הזמן מרביצים לי...
אז ישו אומר לו
"יבן זונה יש לך מזל שאני תפוס אחרת הייתי שובר לך את כל העצמות" |
|
|
|
|