|
צחוקיה לכולם (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| elad11 |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
זה אמור להיות אדידס |
חחחחחחחחחחחחחחח
אצלנו סיפרו את זה עם ריבוק
:D |
|
|
| oDrori |
מה אתם מתווכחים איזה נעליים הוא לבש קיבינימאט?!?!?!? אני עסוק בנגיחת הראש בקיר
*Hell_Copter >>> Added to hit list* |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
מה אתם מתווכחים איזה נעליים הוא לבש קיבינימאט?!?!?!? אני עסוק בנגיחת הראש בקיר
*Hell_Copter >>> Added to hit list* |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה העונש שלך על זה שביקשת ממני לספר לך את זה!!!!!!!!
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Narcotic Mind |
יום אחד כל החיות ביער החליטו לעשות תורנות כלים
באים לארנב ביום ראשון שואלים אותו "ארנב, אתה יכול לעשות היום כלים?"
הוא עונה "לא, היום אני דופק"
טוב אז הם מחליטים לבוא אליו מחר
באים ביום שני שואלים אותו "היום אתה יכול לעשות כלים ?"
הוא עונה "לא היום אני דופק"
טוב באים ביום שלישי שואלים אותו "אתה יכול לעשות היום כלים עם האריה ?"
הוא עונה "לא, ביום אני דופק"
ככה עוברים שבועיים כל יום מספר להם שהוא דופק
בסוף כל החיות באות אליו בקריזה שואלים אותו "תגיד מה אתה מזיין תשכל ? כל הזמן אתה מספר שאתה דופק... את מי אתה דופק כל הזמן ?"
אז הוא עונה "יום ראשון דפקתי אותך יום שני דפקתי אותך יום שלישי דפקתי יום רביעי דפקתי אותך..." (מצביע על כל החיות) |
|
|
| oDrori |
גם מוכר לי בנוסח אחר.... לא רע
יאללה אישים בואו נפסיק עם הארנבים אני מקיא עוד רגע... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
רק שאלה קטנה
למה לאזעזל הטרד הזה עוד לא סטיקי??????? |
|
|
| oDrori |
| כי זה לא משהו חשוב |
|
|
| Narcotic Mind |
עד כמה שנראה לי הוא יותר חשוב מהטרד
TA Hub |
|
|
| Q-PiXeL |
הת'רד של הבדיחות לא כזה חשוב בגלל שהוא מתעדכן כשלמישהו יש בדיחה חדשה,
אבל הת'רד של ההאב חייב להיות סטיקי כדי שאנשים חדשים יוכלו לראות מה קורה בהאב ויש שם גם מידע חשוב... |
|
|
| Hell_Copter |
הט'רד של ההאב נשאר סטיקי...
אם כולם רוצים שזה גם יהיה סטיקי אז אני ישים את זה גם |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
הת'רד של הבדיחות לא כזה חשוב בגלל שהוא מתעדכן כשלמישהו יש בדיחה חדשה,
אבל הת'רד של ההאב חייב להיות סטיקי כדי שאנשים חדשים יוכלו לראות מה קורה בהאב ויש שם גם מידע חשוב... |
ח"ח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הט'רד של ההאב נשאר סטיקי...
אם כולם רוצים שזה גם יהיה סטיקי אז אני ישים את זה גם |
תראה, איך שבא לך
ממילא הטרד הזה מתעדכן כמעט כל יום וככה הוא זז למעלה בפורום הזה ככה שאין ממש הבדל......
רק שסטיקי יהיה יותר נוח. זה הכל. בגלל זה הצעתי את זה....... |
|
|
|
|