return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם (pg. 150)
View this Thread in Original format
eXeTik
האתר של הדפוק הזה בווידאו ששר
"מאיה היייייי מאיה הוווווווו"
http://www.djrotterdam.info/videos.htm






























לא בדיוק חיות נפוצות :P
http://www.olympictrans.ru/fun/img/uglyZoo/
yaman
יפה לאללה
Segev
חחח אהבתי את מה שרשום על הדלת :stongue:
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by eXeTik
האתר של הדפוק הזה בווידאו ששר
"מאיה היייייי מאיה הוווווווו"
http://www.djrotterdam.info/videos.htm





הבן אדם הזה פשוט חולה נפש!!!!
אבל אני מת עליו :D
taltul
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
הבן אדם הזה פשוט חולה נפש!!!!
אבל אני מת עליו :D

הוא כל כך מעצבן אותי הטמבל הזה - בא לי להביא לו אגרוף לפרצטף המטומטם שלו!:D
yaman
הבן אדם וואחד טמבל
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by yaman
הבן אדם וואחד טמבל


לההה
אתם לא מבינים את הגאוניות שבעניין..

הבן אדם הזה פשוט זורק זין על כולם ועושה מה שבא לו :D
DJ Alex E.
איך קוראים לזונה רוסיה בנמל?
מרינה :tongue2 :tongue2 :tongue2
yaman
לא יודע אם כן כתבו




איזה זקנה עולה עם סלים אל האוטובוס
אחרי 10 דקות סלים התפוצץ
DJ-Kreing^^
אחי...
זה הולך ככה:

לאוטובוס נכנסת גברת עם סלים
סלים מוציא תנשק ויורה לה בפנים

כמו השיר הזה..:eyespop: :eyespop:

black mammmba
נזכרתי בבדיחה

מה לבן אצל הכושיים??

אחד
השינים
שתיים
הבוס:tongue3
YoraY
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
הבן אדם הזה פשוט חולה נפש!!!!
אבל אני מת עליו :D



יש לי הרגשה שאו ששילמו לו או שהוא עשה את זה בלי כוונה אבל רציני שהוא האיש שהכי קידם את הטראק בעולם - סך הכל מה שהוא עשה זה פשוט משך צומת לב עם הפיגור שלו לכל העולם בזמן שהמנגינה מהפנטת את כולם ובלי שהם שמים לב הם נדבקים במחלה


אגב קצת מתפדח לשאול אבל,
איך קוראים לו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement