|
צחוקיה לכולם (pg. 106)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחח ענק!!!!!!!
איך קוראים לשיר הזה שמשמיעים כשרואים את המנקים מעשנים?? |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by nFaivel
סאבלימינל אה:haha: |
גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מי צייר את זה??
:eyespop: :eyespop: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחח ענק!!!!!!!
איך קוראים לשיר הזה שמשמיעים כשרואים את המנקים מעשנים?? |
אחי ישך בסוף שכתוב קרדיטס וכל מיני חרא ..
אז כתוב את הרשימה של כל השירים שהושמעו בסרטון
תראה שם |
|
|
| DjChook |
המלצר מביא ללקוח את הסטייק שהזמין,ואגודלו מונח על הסטייק
"השתגעת?" צועק הלקוח "לשים את ידך על הסטייק שלי?"
"מה אתה רוצה ",עונה לו המלצר, "ששוב הוא יפול על הריצפה?"
בתום הארוחה קיבל הסועד את החשבון מהמלצר
סלטים 10 ש"ח
סטייק+תוספות 30 ש"ח
מצליח 20 ש"ח
קולה 7 ש"ח
סה"כ 67 ש"ח
"מה זה מצליח?" שאל הסועד
"הפעם זה לא הצליח",ענה המלצר ומחק שורה זו |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
המלצר מביא ללקוח את הסטייק שהזמין,ואגודלו מונח על הסטייק
"השתגעת?" צועק הלקוח "לשים את ידך על הסטייק שלי?"
"מה אתה רוצה ",עונה לו המלצר, "ששוב הוא יפול על הריצפה?"
בתום הארוחה קיבל הסועד את החשבון מהמלצר
סלטים 10 ש"ח
סטייק+תוספות 30 ש"ח
מצליח 20 ש"ח
קולה 7 ש"ח
סה"כ 67 ש"ח
"מה זה מצליח?" שאל הסועד
"הפעם זה לא הצליח",ענה המלצר ומחק שורה זו |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק!!!!!!!! |
|
|
| eXeTik |
חחחחחחחחחחחחח
גדול חן! :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מה אומר חציל רוסי שנפל לבור?
חחחחצילללווווווו
:haha: |
סיפרתי את הבדיחה הזאת לסמל ובכלל לאנשים בצוות
איך אנשים נשפכו שם על הרצפה... חבל על הזמן!!!! |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סיפרתי את הבדיחה הזאת לסמל ובכלל לאנשים בצוות
איך אנשים נשפכו שם על הרצפה... חבל על הזמן!!!! |
יצאת מלך אחושרמוטה עכשיו אין אחי אני תופס ממך עכשיו גבר זהו אתה האליל שלי!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
צח דיי כבר |
עזוב הוא לא מבין מה זה דיסטנס עם הסמל עדיין...
ואם מספרים לו בדיחה והוא צוחק אז זה אחד הדברים היותר טובים :) |
|
|
|
|