return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם (pg. 106)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by AnthemFreak
http://www.antimult.ru/antimults/smokekills.htm
גגגדדדוווווווולללללללללללללללל
חחחחחחח


חחחחחחחחחחחחחח ענק!!!!!!!

איך קוראים לשיר הזה שמשמיעים כשרואים את המנקים מעשנים??
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by nFaivel


סאבלימינל אה:haha:


גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מי צייר את זה??


:eyespop: :eyespop:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחח ענק!!!!!!!

איך קוראים לשיר הזה שמשמיעים כשרואים את המנקים מעשנים??

אחי ישך בסוף שכתוב קרדיטס וכל מיני חרא ..
אז כתוב את הרשימה של כל השירים שהושמעו בסרטון
תראה שם
DjChook
המלצר מביא ללקוח את הסטייק שהזמין,ואגודלו מונח על הסטייק
"השתגעת?" צועק הלקוח "לשים את ידך על הסטייק שלי?"
"מה אתה רוצה ",עונה לו המלצר, "ששוב הוא יפול על הריצפה?"



בתום הארוחה קיבל הסועד את החשבון מהמלצר

סלטים 10 ש"ח
סטייק+תוספות 30 ש"ח
מצליח 20 ש"ח
קולה 7 ש"ח
סה"כ 67 ש"ח

"מה זה מצליח?" שאל הסועד
"הפעם זה לא הצליח",ענה המלצר ומחק שורה זו
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
המלצר מביא ללקוח את הסטייק שהזמין,ואגודלו מונח על הסטייק
"השתגעת?" צועק הלקוח "לשים את ידך על הסטייק שלי?"
"מה אתה רוצה ",עונה לו המלצר, "ששוב הוא יפול על הריצפה?"



בתום הארוחה קיבל הסועד את החשבון מהמלצר

סלטים 10 ש"ח
סטייק+תוספות 30 ש"ח
מצליח 20 ש"ח
קולה 7 ש"ח
סה"כ 67 ש"ח

"מה זה מצליח?" שאל הסועד
"הפעם זה לא הצליח",ענה המלצר ומחק שורה זו





חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק!!!!!!!!
eXeTik
חחחחחחחחחחחחח

גדול חן! :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
מה אומר חציל רוסי שנפל לבור?
חחחחצילללווווווו
:haha:



סיפרתי את הבדיחה הזאת לסמל ובכלל לאנשים בצוות
איך אנשים נשפכו שם על הרצפה... חבל על הזמן!!!!
Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סיפרתי את הבדיחה הזאת לסמל ובכלל לאנשים בצוות
איך אנשים נשפכו שם על הרצפה... חבל על הזמן!!!!


יצאת מלך אחושרמוטה עכשיו אין אחי אני תופס ממך עכשיו גבר זהו אתה האליל שלי!!!!!
DjChook
צח דיי כבר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
צח דיי כבר


עזוב הוא לא מבין מה זה דיסטנס עם הסמל עדיין...
ואם מספרים לו בדיחה והוא צוחק אז זה אחד הדברים היותר טובים :)

HyPeRSoNiC
http://planet.nana.co.il/fac/hipo.swf

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
http://planet.nana.co.il/fac/hipo.swf

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


חחחחחחחחחח איזה דבר עלוב!!!!!


יש לי עוד אחד עם היפופוטמים

http://www.stud.ntnu.no/home/alexann/

משעשע בהחלט!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement