|
צחוקיה לכולם (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oren_naor
דב ושפן חרבנו ביער.
הדב שאל את השפן:"תגיד נדבק לך לפעמים חרא לתחת"
השפן אמר לו שלא
אז הדב שאל אותו אם הוא יכול לנגב איתו ת'תחת |
חלש אורן, ציפיתי ליותר... |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by NaOren
??? ?????? ??? ?? ????? ??????
????? ??? ????? |
??? ????? ????"? ??? ????? ?????
?????
??? ????? ??? ????? 3 ?????
????
??? ????? ???? ??? ????? 5 ?????
???? |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by NaOren
??? ????? ????"? ??? ????? ?????
?????
??? ????? ??? ????? 3 ?????
????
??? ????? ???? ??? ????? 5 ?????
???? |
??? ?????? ?? ?????? ?????
?? ???? ????? ?? ?????? ?????... |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by NaOren
??? ?????? ?? ?????? ?????
?? ???? ????? ?? ?????? ?????... |
?? ???? ???? ??????,
????? ??????
????? ?? ??? ??? ????????
?????? ????? |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by NaOren
?? ???? ???? ??????,
????? ??????
????? ?? ??? ??? ????????
?????? ????? |
??? ???? ??? ?? ???? ?? ??????? ????? ????????
??? ??? ????? ????? ?? ??? ??? ???? |
|
|
| Gil Shwarts |
אבל למה כל כך הרבה פוסטים?
תרכז את כל הבדיחות בפוסט אחד |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אבל למה כל כך הרבה פוסטים?
תרכז את כל הבדיחות בפוסט אחד |
צודק - ואורן עוד משהוא
אתה לא צריך לצטט כל הזמן שאתה נותן פוסט
ועוד משהוא - קיבלתי ידיעות ממודים אחרים פה שאתה עושה להם בעיות
הם ביקשו ממני להגיד לך על זה
אני מניח שעשית את זה בלי כוונה
אבל תשתדל לא להציף פורומים אחרים בעברית |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by luckystrike
צודק - ואורן עוד משהוא
אתה לא צריך לצטט כל הזמן שאתה נותן פוסט
ועוד משהוא - קיבלתי ידיעות ממודים אחרים פה שאתה עושה להם בעיות
הם ביקשו ממני להגיד לך על זה
אני מניח שעשית את זה בלי כוונה
אבל תשתדל לא להציף פורומים אחרים בעברית |
אז אם אני רוצה להגיב על משהו,
מה אני עושה?
( על מה לוחץ...)
ואם הצפתי משהו מצטער בלי כוונה... |
|
|
| MoSH_MaN |
אני לא יודע מה איתכם אבל יש כאלה שסתם מצוטטים כמו יובל (בלי לפגוע)
עכשיו שאתה מצוטט זה בד"כ לענות לתשובה שלא קשורה לטופיק המרכזי עצמו
אבל אם נגיד מישהו שואל בטופיק על מסיבה לא צרעיך לצוטט על מה שהוא אמר!!! כי אתה עונה על הטופיק
אבל אם מישהו ככה שואל משהו בתוך המסיבה ואחרים ממשיכים לכתוב על הטופיק אז מצוטטים ועונים על התשובה!!
SIMPLE! :) מורן ככה אתה צריך להסביר |
|
|
| DjChook |
אז מה עם הוא לא יודע אנגלית
סתם אורן, הסברתי לך שצריך ללחוץ על הכפתור למטה
POST REPLY
או אם אתה כבר לוחץ על ה
QUTUE
או משהו כזה
אז תמחק את כל מה שיש בתיבה שכותבים בה לפני שאתה כותב
וסחטיין על הבדיחות, השתפרת |
|
|
| Hell_Copter |
אוקיי אז ככה...
לא אהבתי את הבדיחות אחי... והלכו לי העיניים מרוב פוסטים
תרכז הכל בפוסט אחד וחלאס עם הקווטים
אני יודע שאמרו את זה כבר אבל גם אני חייב לנקוט עמדה
ומורן... אולי תוסיף איזה סעיפון בזה של החדשים וככה יבינו? |
|
|
| oren_naor |
תודה בן דוד טיפש...
שאתה אמרת לי איך לשלוח לא אמרת לי למחוק..... |
|
|
|
|