|
צחוקיה לכולם (pg. 119)
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
חחחחחחחחחח...
:haha: :stongue: |
|
|
| Origin |
ווואייי !!!!! זה ענק !!!!!!!!חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Flotser |
חחחחחח
זה נחמד, במיוחד עם הילד הקטן
.... |
|
|
| NyKoN |
חחח אחת השיחות הגדולות
אם אתם רוצים ממממממממממש לצחוק
תורידו מכבי אש ופח זבל או משהו כזה
חחחח
אלה גדולים
:D |
|
|
| eXeTik |
מי אתה ראצא?!
>>>>>>>>>אני אלוהים
!!!תלך לאזעזל
:stongue:
מי זה
>>>>>>>>>מדבר אלוהים
שקטטטטטט!
>>>>>>>>>הלו אמא או אבא שם? אפשר את אמא או אבא?
סתום יא בן זונה :haha: |
|
|
| coby |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה תותח פאגין הזה
יש לו פוול מתיחות פעם היתי מקשיב כל שבוע
שמעו גם
ארמגדון זה קורעע .. במתיחות טלפון
edit
http://www.dorimani.up.co.il/
כנסו לאנימציות יש שם דברים מזה קורעיםם
אנשים שרוטים
לדוגמא :)
http://corky.net/~dorimani/animations/dubi1.htm
http://corky.net/~dorimani/animations/dubi3.htm
תראו תראשון ואז תשני.. זה הרג אותי |
|
|
| eXeTik |
LOL @ the british version :D |
|
|
| Biondo |
 |
|
|
| NyKoN |
חחחח איזה כלב הומו
:D |
|
|
|
|