|
צחוקיה לכולם (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אם לא הבנת
הקטע הוא שהיא אומרת לו תקנה כובע יענו שיעמוד לו והוא יוכל לשכב איתה כי תימניה חרמנית וזה... |
בדיוק...
לא מצחיק |
|
|
| coby |
4 כורדים נהרגים בתאונת דרכים...
2 בתאונה ו 2 בשחזור
:) |
|
|
| Hell_Copter |
הנה בדיחה ממש חמודה שאני ממש אוהב
הייתה איזה תחרות של קראטה והיה איזה סיני שניצח שם...
בא אליו איזה סקאוטר שישב בקהל ואמר לו איך הצלחת לפגין כזאת יכולת וניצחת את התחרות?
אז הסיני עונה לו "אני סיני קטן אבל מאומן"1
הסקאוטר עושה לו אני יארגן קרב בינך לבין שלושה אנשים, ואתה תרויח ים כסף
הסיני מסכים והקרב נקבע לשנה מאותו יום
השלושה אנשים מתחילים כזה להתאמן בחדר כושר, מתחזקים ומתנפחים
והסיני יושב כל היום בבית אוכל עלים ואומר אני סיני קטן אבל מאומן
עוברת חצי שנה השלושה אנשים כבר סוסים משהו לא נורמלי
והסיני יושב כל היום בבית אוכל עלים ואומר אני סיני קטן אבל מאומן
עוברים עוד 3 חודשים והאנשים כבר קרנפים, כל המשקולות בחדר כושר כבר לא מספיקות להם אז הם הולכים לרחוב ומרימים כל הזמן מכוניות
והסיני יושב כל היום בבית אוכל עלים ואומר אני סיני קטן אבל מאומן
חודש לפני הקרב גם המכוניות כבר לא מספיקות לאנשים והם מתחילים לתת אגרופים לבניינים ושוברים אותם
והסיני יושב כל היום בבית אוכל עלים ואומר אני סיני קטן אבל מאומן
שבוע לפני הקרב כל כדור הארץ כבר נהרס בגלל האגרופים שלהם לכל הבניינים אז הם הולכים לכוכבים אחרים ומפוצצים גם שם במכות כל דבר
והסיני יושב כל היום בבית אוכל עלים ואומר אני סיני קטן אבל מאומן
שלושה ימים לפני הקרב בא אל הסיני המנג'ר שלו ועושה לו תגיד לי, איך זה שהאנשים האלה מתאמנים כבר שנה שלמה והתנפחו והכל ואתה רק יושב בבית ואוכל עלים?
אז הסיני עונה לו, אני סיני קטן אבל מאומן
יום לפני הקרב הספיק לאנשים כבר והם חייבים יום מנוחה אז הם נחים
והסיני יושב כל היום בבית אוכל עלים ואומר אני סיני קטן אבל מאומן
קיצר הגיע הקרב זיינו אותו |
|
|
| Sniper |
סעממק רועי!!! ביזבזת לי זמן יקר!_)@$E@
מניאקק שונאא תבידחותתת האלה
צריך לישרוף מי שהמציא אותם |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
סעממק רועי!!! ביזבזת לי זמן יקר!_)@$E@
מניאקק שונאא תבידחותתת האלה
צריך לישרוף מי שהמציא אותם |
חחחח.... אשכרה;) ;) :D
להירדם פשוט...:rolleyes:
:tongue3 :crazy: :happy2: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחח.... אשכרה;) ;) :D
להירדם פשוט...:rolleyes:
:tongue3 :crazy: :happy2: |
שקרנית!!!!!
שסיפרתי לך את נשפכת מצחוק!!!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שקרנית!!!!!
שסיפרתי לך את נשפכת מצחוק!!!! |
אמא שלך שקרנית!!@#!#
זאת הבדיחה היחידה שסיפרת לי ולא צחקתי, ובהתחשב בעובדה שאני רוב הזמן צוחקת, זאת בדיחה גרועעהה פשוט...
מצטערת לבאס אותך:) :D :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אמא שלך שקרנית!!@#!#
זאת הבדיחה היחידה שסיפרת לי ולא צחקתי, ובהתחשב בעובדה שאני רוב הזמן צוחקת, זאת בדיחה גרועעהה פשוט...
מצטערת לבאס אותך:) :D :crazy: |
את לא מבאסת כי אני יודע שאת צחקת מזה...
תכחישי כמה שאת רוצה אני יודע את האמת |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
את לא מבאסת כי אני יודע שאת צחקת מזה...
תכחישי כמה שאת רוצה אני יודע את האמת |
פלאשבקים לבדיחות הארוכות האלה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
פלאשבקים לבדיחות הארוכות האלה |
דווקא ממך ציפיתי לאהוב את זה...
אמרת שאתה אוהב את ההומור המטומטם הזה
ותגיד תודה שלא סיפרתי את הבדיחה של ארנב ארנב!!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דווקא ממך ציפיתי לאהוב את זה...
אמרת שאתה אוהב את ההומור המטומטם הזה
ותגיד תודה שלא סיפרתי את הבדיחה של ארנב ארנב!!! |
בטח שאני אוהב אותם אחי
אבל זה בגלל שאני אוהב לקטר כמה הם איומות
(!!!!!!!!!!!הארוכות, אין על המטומטמות) |
|
|
| DjChook |
חח רועי, הושפלת קלות :)
(ע"י אלונה) |
|
|
|
|