|
צחוקיה לכולם (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
WTF ?!?
למה מצאת את זה ? איך ? ולמה זה בפורום שלנו ? |
|
|
| Hell_Copter |
איזה חמוד זה היה!!!!!!!!!!
ממש אהבתי :) |
|
|
| Sniper |
חח מכיר את זה מימזמן
באמת משו חמודדד |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
WTF ?!?
למה מצאת את זה ? איך ? ולמה זה בפורום שלנו ? |
למה ככה?
תראה איזה דבר מתווקקקק....:rolleyes: :D :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
למה ככה?
תראה איזה דבר מתווקקקק....:rolleyes: :D :D |
זה לא מתוק !
כמה אוגרים בגראפיקה גרועה עם קולות של
מישהוא מכפר-נחמן ברקע ...
ועוד הקולות בלופ עצבני ... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה לא מתוק !
כמה אוגרים בגראפיקה גרועה עם קולות של
מישהוא מכפר-נחמן ברקע ...
ועוד הקולות בלופ עצבני ... |
גראפיקה גרועה?
???
!?!?!?!?!?!?!
:eyes: :eyes: :eyes:
?!?!?! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Flotser
גראפיקה גרועה?
???
!?!?!?!?!?!?!
:eyes: :eyes: :eyes:
?!?!?! |
הממממ
:)
אני מצייר יותר יפה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הממממ
:)
אני מצייר יותר יפה |
בבטטטחחח, נראה אותך!@#
דווקא אני חשבתי שאתה אוהב שטויות כאלה... אחחח... איזו אכזבה...:rolleyes: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
בבטטטחחח, נראה אותך!@#
דווקא אני חשבתי שאתה אוהב שטויות כאלה... אחחח... איזו אכזבה...:rolleyes: |
חחחחחחחחחחחחח
שטויות אני אוהב
אבל אין פה שום שטויות
אני ישים פה ציור של אוגר
הינה : (בערך)לא בדיוק
@/^
ועכשיו תרימי אליי טלפון ואני יעשה לך קולות
מגניבים ....
תהני יותר אני מבטיח |
|
|
| Vortex_SA |
| אתם לא תאימנו!!! אני מכיר את השיר!!! זה מהסרט רובין הוד המצויר!!! בחיי!!! אני לא מאמין שאני זוכר את זה... ראיתי את זה כל כך הרבה פעמים כשהייתי קטן... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
בבטטטחחח, נראה אותך!@#
דווקא אני חשבתי שאתה אוהב שטויות כאלה... אחחח... איזו אכזבה...:rolleyes: |
הינה אלונה במיוחד בשבילך :
http://www.rathergood.com/moon_song/
אלה חמודים !
וגם שרים יפה יותר ! |
|
|
|
|