|
צחוקיה לכולם (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Viber
קבלו : ההבדלים בין אירופה לאיטליה..(אגב הסרט הזה מוכיח שאנחנו קצת דומים להם) |
קצת דומים?
היתי אומרת הרבה דומים:)
חחחחחח:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Flotser |
תמיד חשבתי שככה זה באיטליה כמו אצלנו :)
אבל עכשיו נגיד בלינק הזה,
אני לא מבין מה רע בזה שמוחאים כפיים כשנוחת המטוס??
זה להפך מראה על חברה בריאה ומפרגנת ולא חברה קרה כמו אצל האירופאים...
וכל השאר בסרטון סתם בולשיט בהגזמה
...
מצטער שאניי מוציא את זה על הטרד בדיחות
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| itamarsan |
הרגתי אותי אחי!!!!!
ממש כמו הישראלים זה מפחיד |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Flotser
תמיד חשבתי שככה זה באיטליה כמו אצלנו :)
אבל עכשיו נגיד בלינק הזה,
אני לא מבין מה רע בזה שמוחאים כפיים כשנוחת המטוס??
זה להפך מראה על חברה בריאה ומפרגנת ולא חברה קרה כמו אצל האירופאים...
וכל השאר בסרטון סתם בולשיט בהגזמה
...
מצטער שאניי מוציא את זה על הטרד בדיחות
:wtf: :wtf: :wtf: |
מה אתה רוצה נגיד הקטעים של החנייה והתנועה והעקיפות, הקטע של העישון הקטע של האוטובוס ובמיוחד הקטע של הספורט זה הדברים הכי נכונים גם לגבי ישראלים אין מה לעשות
אבל לא נורא העיקר שכולם נהנים
:D :D |
|
|
| Segev |
בונא נקרעתי מצחוק איזה ילד דביל!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
ענק!!! ענק!!!!!!!!!! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ענק!!! ענק!!!!!!!!!! |
וואלה גם אותי הרג מצחוק...
אבל היו צריכים לעשות משו יותר ארוך :)
בעע עזבו
זה השעה.. |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני לא מבין מה רע בזה שמוחאים כפיים כשנוחת המטוס??
זה להפך מראה על חברה בריאה ומפרגנת ולא חברה קרה כמו אצל האירופאים...
|
אצלנו זה שונה... זה בגלל שאשכרה ישראלים הצליחו להנחית את המטוס
אצל הערבים מוחאים כפיים שהמטוס ממריא... סמוך על צה"ל - הוא לא ינחת |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Ariels
אצלנו זה שונה... זה בגלל שאשכרה ישראלים הצליחו להנחית את המטוס
אצל הערבים מוחאים כפיים שהמטוס ממריא... סמוך על צה"ל - הוא לא ינחת |
חחחח
יש לך נקודה,
אבל עדיין לדעתי אירופאים הם קבוצה של אנשים מכוערים בנפש וקרים ושכולם יעלו לי על הזין , למרות כל החרא שיש בסרטון הייתי מעדיף לחיות באיטליה או בארץ מאשר באיזה ארץ אירופאית |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Flotser
חחחח
יש לך נקודה,
אבל עדיין לדעתי אירופאים הם קבוצה של אנשים מכוערים בנפש וקרים ושכולם יעלו לי על הזין , למרות כל החרא שיש בסרטון הייתי מעדיף לחיות באיטליה או בארץ מאשר באיזה ארץ אירופאית |
ראסמי |
|
|
|
|