|
צחוקיה לכולם (pg. 113)
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by TTman
סאמק, אני לא מבין מה הקטע של האתר הזה
אחרי יום זה נופל
מה נסגר
אין לי לאן להעלות את התמונה
סורי |
walla.co.il
אני רוצה לראות:confused: |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אזהרה... לא לבעלי לב חלש, נשים בהריון וכד
בעעעעעעעע |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :stongue: :stongue: :haha:
:wtf: |
|
|
| TTman |
ישן בטירוף
אבל עדיין זה נחמד |
|
|
| TTman |
והנה זה שוב
הפעם נקווה שהלינק יחזיק
אשה אחת הגיעה לתחנת דלק וביקשה את ה- 710 .
כולנו הסתכלנו אחד על השני ואז שאלתי : מה זה ה- 710 ?
"הדבר הזה שיושב באמצע המנוע...כנראה איבדתי את זה"
"מה זה עושה?" - שאלנו.
"לא יודעת...אבל זה תמיד היה שם"
המוכר נתן לה דף ועט וביקש שתצייר את זה.
האשה ציירה עיגול וכתבה 710 בתוכו..
עכשיו תפתחו את הקובץ המצורף ותראו מה היא רצתה...
פתחו את זה
:D :D :D :D |
|
|
| NyKoN |
חחחחחח נחמד אחי
:D
אהבתי |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by TTman
ישן בטירוף
|
מודה... אני לא יושבת מול הקופסא פה הרבה שנים
:rolleyes:
בכלל בהתחלה שנאתי מחשבים
בכל אופן...
Sorry about that peeps! |
|
|
| Flotser |
:eyes: :eyes: :eyes: :eek: :eek: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
סתם עשיתי מרוב שיעמום
ניסיתי לשים תמונה אבל לא הצלחתי, חפיף |
|
|
| itamarsan |
חחחחחחחחחחחחחח גדול גדול!!!!!
זה מה שקשור לג'קאס או משהו כזה??? |
|
|
|
|