|
צחוקיה לכולם (pg. 126)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by deluxe
1215!!!! |
אני גם כמוך אחי ואיי זה ולט המשחק הזה בוא הנה אם היה שם אריק שרון במקום הפינגויין.... |
|
|
| Gil Shwarts |
Alex_K-Everybody_is_Free_2003-Promo_CDS-2004-MsAC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק ענק
הרג אותי מצחוקקקקקקקקקקקקקקקק |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by deluxe
1215!!!! |
1212 :) |
|
|
| eXeTik |
חבר'ה- השגתי
1215.1 !!!
נשבע לכם שאני לא מסתלבט!! אשכרה נקודה אחת
:D |
|
|
| eXeTik |
3030.7
בחדש! :D
ונראה מי יצליח לעבור אותי בשיא השלילי :p
43.4! |
|
|
| Segev |
21.8
ואני לא בדר על המשחק עם הריבועים
ועכשיו לשיא שלי...
3114.2 |
|
|
| eXeTik |
אוף! ואני חשבתי ששלי גבוה
:rolleyes:
לפחות בראשון השגתי הכי גבוה
איזה גיימר מטורף אני
:D |
|
|
| coby |
3217.8
בעע אבל החדש לא שווה
ובשיא השלילי 43.5
:) |
|
|
| MASTERsplinter |
3622.3
22.6
שחק חמוד. |
|
|
| coby |
3627.9 !!!
ויש לי תמונה שתוכיח אתזה :)
שיא שלילי
21.1
מוהאהאהאאאא
עקפתי את השיא השלילי של האתר
(למטה) |
|
|
| ADiSH |
זה לא עומר ששברתם את השיא!?
ומה זה השלילי |
|
|
|
|